quote:Of een sjopper is niet gemaakt voor de sprint toevallig
Op dinsdag 3 februari 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
2,5
Mijn lamme Bandit trekt een iig een ongeknepen Shadow500 met 45pk eruit....Of jij moet niet kunnen schakelen..
-edit-
een vergelijkbare motor met de VT500C is de Yamaha XV 535 DX Virago. Deze doet er 7 seconden over om naar de 100 toe te gaan...
Dus als jou motor daadwerkelijk in 5,4 seconden naar de 100 gaat, waarom kan een Honda VT500C jou dan redelijk bijhouden... (wie kan hier niet schakelen? )
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 03-02-2004 18:47]
quote:of jullie gaan lekker msn-en
Op dinsdag 3 februari 2004 18:43 schreef PatrickM het volgende:[..]
Of een sjopper is niet gemaakt voor de sprint toevallig
Bijvoorbeeld een Yamaha XV 1600 A Wildstar... doet er 5,8 seconden over om naar de 100 te trekken, en die heeft toch 63pk en 134Nm aan boord...
quote:Mijn idee
Op dinsdag 3 februari 2004 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
of jullie gaan lekker msn-en
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Meneertje hapt gelijk als ik vraag hoe ''snel'' een BMW naar de 100 trekt .. gelijk heel verhaal val alle motorbladen die er zijn
quote:Idd rond de 4 sec. Maar wat het ook is. Doordat er minder vermogen op het achterwiel komt als bij een R1 kan je met veel oefenen aardig gelijk blijven. De r1 ligt natuurlijk gelijk zijn voorwiel op en je dat wil je niet als je snel wilt zijn. Na die 100 km rijdt ie je natuurlijk vierkant stront maar dat terzijde
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Makster, weet jij zo hoe lang (of kort eigenlijk) een ZXR 400 erover doet om naar de 100 de sprinten?
quote:Mijne heb 80 Pk
Op dinsdag 3 februari 2004 18:21 schreef PatrickM het volgende:[..]
Een Kawasaki ZXR 400 uit 1999 doet er 5,1 seconde over...
Deze heeft 65 pk en weegt (volgewicht) 188,5 Kilogram
bron
Een oudere ZXR 400 zal ongeveer hetzelfde doen, omdat de specs (zover ik na kan gaan) hetzelfde zijn...
quote:Test Bandit 600: onschuldige en meegaande motor..
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Van mn oma eigenlijk...Probleem met Bandit is de ontzettend slappe vering voor. Duikt heel erg in met remmen en vrij onstabiel (merk je als beginner niet, maar begin het nu dus te merken).
Bij het kleinste kuiltje is het gelijk DOING en zit ie aan zn eind... als ik zo de mensen mag geloven is het hun beste investering ooit aan hun motor
WP
quote:Nog ff en Rietje geloof zelf dat de Bandit 600 een supersport is
Op dinsdag 3 februari 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Test Bandit 600: onschuldige en meegaande motor..
-edit-
quotje:
"De Suzuki Bandit 600 is ontworpen als tegenhanger van de Yamaha XJ Diversion..."
Oftewel gewoon een simpele kale standaard opstap fiets om lekker mee te toeren...
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 03-02-2004 19:41]
quote:Hoe lang gaan we elkaars motor nog afzeiken?
Op dinsdag 3 februari 2004 19:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nog ff en Rietje geloof zelf dat de Bandit 600 een supersport is
Beter stopt het heel snel anders heb ik er niet veel zin meer in. Jij bent in mijn ogen de enige die continu loopt te janken. Dus of kap er mee en ga een eindje toeren. 24 uur per dag ofzo
quote:Nee hoor. Ga er dan eens op rijden zou ik zeggen.. maar nee, dat doe je niet he. Dus hoe kan je dan een oordeel hebben!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nog ff en Rietje geloof zelf dat de Bandit 600 een supersport is
Het is iig meer sport dan BMW. Punt.
quote:Ik geloof de test ook niet helemaal .. iedere motor kan je berijden zoals je wilt.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nog ff en Rietje geloof zelf dat de Bandit 600 een supersport is
En ja, met remmen merkte ik het wel degelijk. Dit is eingelijk de eerste keren sinds november dat het weer droog is en boven de 10 graden..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 03-02-2004 19:42]
quote:Precies...
Op dinsdag 3 februari 2004 19:40 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik geloof de test ook niet helemaal .. iedere motor kan je berijden zoals je wilt.
quote:
Maar voor iemand die er prat op gaat circuit te hebben gereden verwacht je geen tekst te lezen dat hij als beginner de slappe vering niet merkte/![]()
quote:Een imagotekort van BMW op dit forum hoef jij met een aanval niet te compenseren hoor.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nog ff en Rietje geloof zelf dat de Bandit 600 een supersport is
-edit-
quotje:
"De Suzuki Bandit 600 is ontworpen als tegenhanger van de Yamaha XJ Diversion..."
Oftewel gewoon een simpele kale standaard opstap fiets om lekker mee te toeren...
jammer dat er geen negeer-functie op dit forum aanwezig is
quote:wat is er aan gedaan om dat te bereiken? je had toch alle gegevens vd historie? dat moet de mijne ook zeker hebben, 80 pk!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:19 schreef Makster het volgende:[..]
Mijne heb 80 Pk
quote:Volgens mij was het september/oktober/november/december nog redelijk constant boven de 15 graden en zijn er droge momenten genoeg geweest
Op dinsdag 3 februari 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vreemd he dat je niet gelijk alle bochten snoeihard in duik als het <5gr is...En ja, met remmen merkte ik het wel degelijk. Dit is eingelijk de eerste keren sinds november dat het weer droog is en boven de 10 graden..
quote:Ik zie al 13 motormeet afleveringen dat je weer een stukje van je voetrusten eraf gereden hebt.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vreemd he dat je niet gelijk alle bochten snoeihard in duik als het <5gr is...En ja, met remmen merkte ik het wel degelijk. Dit is eingelijk de eerste keren sinds november dat het weer droog is en boven de 10 graden..
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:Een imagotekort van BMW op dit forum hoef jij met een aanval niet te compenseren hoor.
Ik pak nog 100x liever een Bandit dan een K1100RS.
Nogmaals ieder zijn keuze.
Niet zeuren als je straks een bevroren viandel in je cardan heb
quote:Imago tekort heeft BMW alleen bij mensen die er nooit op hebben gereden
Op dinsdag 3 februari 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Een imagotekort van BMW op dit forum hoef jij met een aanval niet te compenseren hoor.
quote:Dat is niet al te moeilijk.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:44 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik zie al 13 motormeet afleveringen dat je weer een stukje van je voetrusten eraf gereden hebt.
Dat had ik tot zondag nog niet gedaan..
Daarvoor had ik het geld ook niet voor WP-vering
quote:Kompleet Yoshimura RS3 systeem vanaf de cylinders, Dynojet kit en K&N Filter. Verder is ie afgesteld op een dynobank.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
wat is er aan gedaan om dat te bereiken? je had toch alle gegevens vd historie? dat moet de mijne ook zeker hebben, 80 pk!
En heb aardig wat gegevens van de motor ja, maar hoef af met betrekking tot de afstelling zou ik niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |