abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16822428
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:56 schreef Crashcat het volgende:
Weten jullie wat ik bij een nieuwe motor kan afdingen?
Geld of een nieuwe slot of iets anders?

Aan Rietvaerder: you've got mail .

Volgens mij kan je op een nieuwe motor weinig afdingen. Dan moet je het meer hebben van accessoires en kleding e.d.
En op gebruikte motoren kun je gewoon flink van de prijs afdingen... (sowiezo moet je standaard eventuele afleveringskosten van een 2e hands afdingen)
En als je gaat inruilen kan je meestal niet afdingen... Dan moet je het meer van de inruilwaarde van je motor hebben (dus gewoon net zoals zij doen, je motor mooi lullen en dus een hogere inruilprijs bedingen...)
pi_16822589
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:56 schreef Crashcat het volgende:
Weten jullie wat ik bij een nieuwe motor kan afdingen?
Geld of een nieuwe slot of iets anders?

Aan Rietvaerder: you've got mail .

Als je niets in te ruilen hebt kun je (bij een dealer) bijna altijd al een stuk meer afdingen. Bij een dealer zijn ze qua verlagen van de prijs meestal makkelijker met accesoires dan met het bedrag zelf (komt omdat zij dan eigenlijk alleen de inkoopsprijs van die accesoires mislopen, terwijl ze bij jouw hun verkoopprijs rekenen qua verlaging van het bedrag)
Het hangt een beetje van de omstandigheden af; verkoopprijs van de motor, jouw strategie en die van de verkoper..

Particulier hangt het er weer vanaf hoeveel vraag er is naar zijn motor. Als hij al heel veel personen heeft gehad die hetzelfde bieden als jij zal hij geen cent naar beneden gaan.
Op marktplaats is het meestal redelijk goed te zien aan de manier van bieden (kort achter elkaar, kleine sprongen in het bedrag etc) en hoe lang een motor er al op staat.

Bij mijn motor heb ik 750 van het bedrag af gekregen. (op marktplaats)
De motor stond al even op marktplaats, zonder dat er op geboden was. Toen heb ik een veel te laag bod gedaan, met het idee dat het toch niets zou worden. Zijn reactie was iets van 'jouw bod is te laag, maar we kunnen er wel over praten..'
Ben twee dagen later langsgegaan en zijn uiteindelijk uitgekomen op 750 onder zijn prijs op marktplaats.

[edit]
Ow kut, lees net dat het om een nieuwe motor gaat. Dan wordt het wel een stukje moeilijker. Dan kun je wat accesoires proberen, maar waarschijnlijk ook niet zo heel veel..
[/edit]

pi_16823450
zo, net ff gebeld naar duitsland. ik heb as zaterdag een afspraak voor deze ZXR 400!! ik zei aan de telefoon in gebrekkig duits/engels/nederlands dat ik die prijs te hoog vond en 'mit die preis konnen wir nog etwas machen' .
  maandag 2 februari 2004 @ 19:22:21 #54
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16824282
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:02 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Tja... men is hier nou eenmaal overtuigd dan een Bandit 600 (motor uit inmiddels de onderklasse van Suzuki) beter rijdt dan een BMW K1100LT (de topklasse van BMW, inmiddels vervangen door de K1200GT en de nog luxer uitgevoerde K1200LT)...

Tering, gaan we weer.

Ik heb je ook al 3300 keer verteld dat je die twee motoren gewoon niet KAN vergelijken. MAar vooral gaan met je continue geouwe hoer over de suprieure kwaliteit van een BMW.

Tis het zelfde als met een SMART, misschien heel goede kwaliteit en perfect voor de doelgroep maar voor mij blijft een SMART, net als een BMW, een gay auto / motor.

I rest my case !

quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:20 schreef PatrickM het volgende:

En ik blijf het gros van jullie maar vreemde vogels vinden...
Tenslotte, als je over auto's praat, dan is het voor iedereen toch behoorlijk duidelijk wat het verschil is tussen een ik noem Ferrari F355, ik noem Mercedes Benz S600, Ik noem Opel Astra 1.6i, ik noem Deawoo Matiz etc... etc... Dan is duidelijk wat het verschil is tussen de auto's... Een Ferrari F355 is gewoon een sportauto pur sang, een Mercedes Benz S600 puur luxe wat nog steeds behoorlijk hard gaat, een Opel Astra 1.6i niets meer en minder dan een gemiddelde gezinsauto en een Deawoo Matiz een praktische kleine boodschappenauto voor in en rond de stad... Iedere simpele ziet en weet het verschil wel tussen die auto's...

En wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen. Dat een bandit of een SS te vergelijken is met een Matiz en de BMW met de mercedes?

Als je zelf aan al aangeeft dat iedere simpele het verschil ziet waarom blijf je ze dan toch met elkaar vergelijken?

Wordt er een beetje moe van als ik eerlijk ben, zou er nu dan ook graag over ophouden, maar ja "actie = reactie"

[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 02-02-2004 19:31]

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 2 februari 2004 @ 19:25:06 #55
17596 Makster
pi_16824357
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, net ff gebeld naar duitsland. ik heb as zaterdag een afspraak voor deze ZXR 400!! ik zei aan de telefoon in gebrekkig duits/engels/nederlands dat ik die prijs te hoog vond en 'mit die preis konnen wir nog etwas machen' .
Cool, een ZXR broeder er bij
pi_16824635
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:25 schreef Makster het volgende:

[..]

Cool, een ZXR broeder er bij

jazeker! als deze niets is dan ga ik kijken naar een andere, na 'em in het echt gezien te hebben ben ik verkocht (een 750 is ook niet verkeerd).

en hollander: meng je er nou niet in! jongens, vecht dit ff uit op msn en verneuk dit topic niet met een eindeloze discussie.

maandag 2 februari 2004 @ 19:37:01 #57
17596 Makster
pi_16824727
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ses
[..]

jazeker! als deze niets is dan ga ik kijken naar een andere, na 'em in het echt gezien te hebben ben ik verkocht.

Dat is ook het probleem, zodra je bij de eerste ZXR sta waar naar je gaat kijken wil je hem eigenlijk gelijk meenemen, ongeachte de mankementen die je door verleifdheid tohc over het hoofd ziet

Gaat er iemand met je mee om te kijken?

Zal wel eluk zijn als je een ZXR ging kopen

maandag 2 februari 2004 @ 19:38:33 #58
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16824781
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, net ff gebeld naar duitsland. ik heb as zaterdag een afspraak voor deze ZXR 400 ik zei aan de telefoon in gebrekkig duits/engels/nederlands dat ik die prijs te hoog vond en 'mit die preis konnen wir nog etwas machen' .
En hij gaat toch steeds hoger in prijs die OPM..
Zei ik het al niet.
Die Kawa 750 is trouwens ook wel leuk maar daar moet gewoon wel iets mee zijn.
(sowiezo toe aan een flinke beurt denk ik)

PatrickM ik wil de discussie niet nieuw leven inblazen, maar een lineair motorblok is het saaiste wat ik ken : na de RGV250 met een superpiekerig karakter heb ik een maandeen GSX600F gereden, en de overgang was dusdanig groot dat ik het meervermogen van de GSX totaal niet kon waarderen omdat het er zo dood en gecontroleerd uitkwam.
Maar ieder zijn ding. Enne een leven lang BMW .. las net een motorblad over iemand die zijn topmodel BMW heeft ingeruild voor een Ducati.

Wel leuke verkooppraat van die man waar jij hem van koopt.. iets (lelijk eendje) bijzonderder maken dan het is.

Maar nogmaals: als jij het wilt sta ik erachter hoor.
Dit is slechts mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 02-02-2004 19:43]

maandag 2 februari 2004 @ 19:44:35 #59
17596 Makster
pi_16824992
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zei ik het al niet.

PatrickM ik wil de discussie niet nieuw leven inblazen, maar een lineair motorblok is het saaiste wat ik ken : na de RGV250 met een superpiekerig karakter heb ik een maandeen GSX600F gereden, en de overgang was dusdanig groot dat ik het meervermogen van de GSX totaal niet kon waarderen omdat het er zo dood en gecontroleerd uitkwam.
Maar ieder zijn ding. Enne een leven lang BMW .. las net een motorblad over iemand die zijn topmodel BMW heeft ingeruild voor een Ducati.
Wel leuke verkooppraat van die man.. iets (lelijk eendje) bijzonderder maken dan het is.

Maar nogmaals: als jij het wilt sta ik erachter hoor.
Dit is slechts mijn mening.

En ik sluit me hierbij aan, en het is tevens het laatste wat ik erover zeg
denk ik
  maandag 2 februari 2004 @ 19:45:41 #60
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16825037
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jongens, vecht dit ff uit op msn en verneuk dit topic niet met een eindeloze discussie.
Ze hebben mekaars telefoonnummer en zijn zelfs bij elkaar thuis geweest.
Dus ze moeten contact kunnen onderhouden buiten dit forum.
pi_16825124
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:37 schreef Makster het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem, zodra je bij de eerste ZXR sta waar naar je gaat kijken wil je hem eigenlijk gelijk meenemen, ongeachte de mankementen die je door verleifdheid tohc over het hoofd ziet

ja idd! ik moet niet te enthouisiast reageren want die prijs moet wel naar beneden.
quote:
Gaat er iemand met je mee om te kijken?
yep, me oom, broer en neef gaan mee. een familietrip zeg maar.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zei ik het al niet.

hahahah ja idd.
quote:
ik heb gebeld en hij was al verkocht.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:50:30 #62
17596 Makster
pi_16825194
Mooi dat er ook andere meegaan !!

Echt hopen dat het wat wordt !!!

pi_16825215
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:44 schreef Makster het volgende:

[..]

En ik sluit me hierbij aan, en het is tevens het laatste wat ik erover zeg
denk ik

tis moeilijk je erbuiten te houden, he? ik heb er iig moeite mee vooral die vergelijking weer met auto's maar ik doe het toch maar want het is echt eindeloos
pi_16825241
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:50 schreef Makster het volgende:
Mooi dat er ook andere meegaan !!

Echt hopen dat het wat wordt !!!

jazeker! als ik me niet vergis staat ie al een tijd te koop, ik heb em zeker eerder gezien, dus die prijs komt wel goed.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:56:12 #65
17596 Makster
pi_16825406
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jazeker! als ik me niet vergis staat ie al een tijd te koop, ik heb em zeker eerder gezien, dus die prijs komt wel goed.

Das helemaal gunstig. Kan je gelijk wel geld opzij leggen voor leuke en noodzakelijke accesoires.
Slot
Ander kuipruitje
Compleet Yoshimura systeem
Andere knipperlichten enzo

Ja motoren, leuke hobby, jammer dat het geld nog niet op mijn rug groeit

pi_16825481
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:56 schreef Makster het volgende:

[..]

Das helemaal gunstig. Kan je gelijk wel geld opzij leggen voor leuke en noodzakelijke accesoires.
Slot
Ander kuipruitje
Compleet Yoshimura systeem
Andere knipperlichten enzo

Ja motoren, leuke hobby, jammer dat het geld nog niet op mijn rug groeit

tja, leuk is noodzakelijk voor mij wat betreft motoren...alleen hoe vertel ik het thuis
  maandag 2 februari 2004 @ 20:02:30 #67
17596 Makster
pi_16825661
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

tja, leuk is noodzakelijk voor mij wat betreft motoren...alleen hoe vertel ik het thuis

LOL ja zelfde verhaal bij mij. Woon dus ook nog thuis en doe liever niks dan iets zeg maar Ben nu dus bijna klaar met mijn studie en echt veel geld heb ik niet. Heb mijn auto verkocht voor deze ZXR, en dat vonden ze thuis onbegrijpelijk.
Maarja, ik volg meestal gewoon mijn hart en heb dus ook gewoon die ZXR gekocht.
pi_16826239
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:02 schreef Makster het volgende:

[..]

LOL ja zelfde verhaal bij mij. Woon dus ook nog thuis en doe liever niks dan iets zeg maar Ben nu dus bijna klaar met mijn studie en echt veel geld heb ik niet. Heb mijn auto verkocht voor deze ZXR, en dat vonden ze thuis onbegrijpelijk.
Maarja, ik volg meestal gewoon mijn hart en heb dus ook gewoon die ZXR gekocht.

met thuis bedoel ik mijn vriendin maar het komt op hetzelfde neer
  maandag 2 februari 2004 @ 20:19:54 #69
17596 Makster
pi_16826328
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

In principe wel ja

Hoe oud, of jong natuurlijk, ben je eigenlijk als ik zo vrij mag zijn om te vragen

pi_16826396
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:19 schreef Makster het volgende:

Hoe oud, of jong natuurlijk, ben je eigenlijk als ik zo vrij mag zijn om te vragen

dat mag: 26

-edit-

jij?

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 02-02-2004 20:23]

maandag 2 februari 2004 @ 20:22:00 #71
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16826404
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Ik was al 3 jaar getrouwd en kwam ineens met een GSX-R1100WP thuis met een lening van 3 jaar.
pi_16826468
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik was al 3 jaar getrouwd en kwam ineens met een GSX-R1100WP thuis met een lening van 3 jaar.

dat kan ik niet verkopen
  maandag 2 februari 2004 @ 20:23:54 #73
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16826498
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat kan ik niet verkopen

Niemand toch ..
Ik zag er ook uit als deze smiley toen ik de motor zag staan in de showroom na 50 kilometer rijden.
(was al de hele week aan het surfen op internet naar een goede aanbieding)

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 02-02-2004 20:25]

maandag 2 februari 2004 @ 20:24:42 #74
17596 Makster
pi_16826529
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat mag: 26

Zaterdag word ik 24
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Best netjes !

pi_16826544
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Niemand toch ..

daarom moet je het eigenlijk gewoon doen idd! ik wacht wel tot ik 100 % werk ipv 60, nog ff studie afmaken en dan kunnen we echte fietsen kopen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')