quote:Let wel, het is allemaal speculatie wat ik schrijf maar wel het meest waarschijnlijke. Ik denk niet dat hij dat echter heeft gedaan met de bedoeling om jou over de zeik te krijgen of dat hij (als hij ervan op de hoogte was) er aan gedacht heeft.
Op maandag 2 februari 2004 04:20 schreef beelz het volgende:[..]
nou lekker is dat dan... daarmee heeftie dus iemand als mij dus wel flink over de zeik gekregen want ik voel me nogsteeds kut en dat heeft niet zozeer met te maken maar met mijn exvriendin wat ik dacht verwerkt te hebben....
quote:tuurlijk heeftie dat niet gedaan met de bedoeling mij over de zeik te krijgen, ik ken hem niet eens op die paar posts die ik hier van hem heb gezien. Maar hij heeft mij toch geraakt op een totaal niet leuke manier en met mij misschien nog wel meer mensen.... Ik bedoel gwoon dat als dat zo zou zijn dat het dan een hele zieke manier van aandacht vragen zou zijn...
Op maandag 2 februari 2004 04:24 schreef Dagonet het volgende:[..]
Let wel, het is allemaal speculatie wat ik schrijf maar wel het meest waarschijnlijke. Ik denk niet dat hij dat echter heeft gedaan met de bedoeling om jou over de zeik te krijgen of dat hij (als hij ervan op de hoogte was) er aan gedacht heeft.
quote:Het was ook geen neusaap topic eigenlijk. Zie mijn verzoek in het FB topic van R&P.
Op maandag 2 februari 2004 04:46 schreef Pony-Lover het volgende:
Je neusaap topic in R&P is ook heel snel dicht gegooidZe willen er toch niet te veel aandacht voor
quote:Ik heb het topic niet gezien, ik weet alleen wat er de laatste maand ongeveer gespeeld heeft.
Op maandag 2 februari 2004 04:38 schreef beelz het volgende:[..]
tuurlijk heeftie dat niet gedaan met de bedoeling mij over de zeik te krijgen, ik ken hem niet eens op die paar posts die ik hier van hem heb gezien. Maar hij heeft mij toch geraakt op een totaal niet leuke manier en met mij misschien nog wel meer mensen.... Ik bedoel gwoon dat als dat zo zou zijn dat het dan een hele zieke manier van aandacht vragen zou zijn...
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:51 schreef Dagonet het volgende:Het was ook geen neusaap topic eigenlijk. Zie mijn verzoek in het FB topic van R&P.
quote:En bij labiele personen kan zoiets erg veel schade aanrichten
Op maandag 2 februari 2004 03:20 schreef Chirma het volgende:
nee hij is een user die voor lul werd gezet na een meet en zich daar kut door voelt
quote:Zullen we dat soort oordelen maar niet maken? Het is heus niet alleen de meet die meegespeeld heeft in de beslissing z'n account op te blazen.
Op maandag 2 februari 2004 05:02 schreef Viperdesign het volgende:[..]
En bij labiele personen kan zoiets erg veel schade aanrichten
.
quote:Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik geef alleen aan dat zulke dingen bij labiele personen veel harder aankomen dan bij "normale" personen.
Op maandag 2 februari 2004 05:27 schreef Dagonet het volgende:
Het is heus niet alleen de meet die meegespeeld heeft
misschien worden ze zo wel gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |