quote:Vanochtend toen ik de tv aandrukte sprong hij gelijk op de RaiUno, en kwamen er direct dames in lingerie voorbij.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Op Rai Uno zie ik altijd alleen maar schaars geklede dames en dezelfde presentator, met die bril en die krullen.
Het was nog geen 10 uur.
quote:had ik ook, zag ik opeens AC Milan tegen nog wat
Op vrijdag 6 februari 2004 17:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik dacht dat het altijd op RaiDue kwam, maar tijdens het zappen zag ik ineens Inter voorbij komen.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Op Rai Uno zie ik altijd alleen maar schaars geklede dames en dezelfde presentator, met die bril en die krullen.
quote:RaiDue heeft gene voetbalrechten, wel voetbalprogramms op zondag middag: Verslaggevers in het stadion, updates van alle goals, wel beelden uit de stadions, stukje comedy en parodie erbij en tegenwoordig spelen ze zelfs wel eens met een elftalletje de goals na.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik dacht dat het altijd op RaiDue kwam, maar tijdens het zappen zag ik ineens Inter voorbij komen.
Dat laatste is erg grappig en slim verzonnen natuurlijk, kun je toch al zien hoe Sheva de bal inschoot bijvoorbeeld.
Maar geef mij maar Sky, zondag weer Napoli live en 's avonds Roma - Juve incl. interactief menu
quote:Dat moet je dan met m'n vader regelen
Op vrijdag 6 februari 2004 17:28 schreef DIGGER het volgende:[..]
Je kabelabo opzeggen en een schotel met 2 ogen nemen, en voor iets meer dan het geld van C+ (2 zendertjes) krijg je een sport/film pakket met ALLE CL wedstrijden live, bijna alle Serie A en B wedstrijden live, Engels en Spaans voetbal live en soms zelfs Nederlandse toppers.
18:00 Chievo - Lecce
20:30 Udinese - Bologna
quote:En wat voor goal!
Op zaterdag 7 februari 2004 21:03 schreef Sloggi het volgende:
Woei Lecce gewonnenChevantķn
Net bij 90o minuto een voorbeschouwig van Roma-Juve, de curve zitten nu al bijna vol!
[Dit bericht is gewijzigd door ZIOPPA op 08-02-2004 19:02]
quote:Roma wordt nog wel kampioen
Op zondag 8 februari 2004 22:25 schreef CAZZO het volgende:
Cassano spoort ook niet helemaal
geel voor het slopen van een cornervlag![]()
voor hetzelfde akkefietje kreeg ik ooit 1 wedstrijd schorsing
quote:Gun het ze van harte, Roma is een van de enige teams voor wie ik echt sympathie heb in A (ook wel Samp), maar vrees dat het toch Milan gaat worden.
Op zondag 8 februari 2004 22:37 schreef Sloggi het volgende:[..]
Roma wordt nog wel kampioen
Ook weer eens erachter gekomen hoe zeer ik Juve haat, wat een vreselijke club
(Triest trouwens dat je als commentator toegeeft dat je vroeger wel sympathie voor Juve had, alleen omdat Davids er speelt - lekker objectief ben je dan).
Rui z'n 2e ooit voor Milan mocht er wel wezen, goeie goal, alleen wel jammer dat Milan won
Ancona - Roma
Lecce - Milan
En de avond wedstrijd is Juve - Reggina
Milan zou het wel eens lastig kunnen krijgen daar Lecce de laatste weken in vorm is en weer zicht heeft op handhaving in de Serie A, Roma en Juve moeten geen probleem hebben om 3 punten te behalen.
quote:Alleen mijn naam is duidelijk in de vraag; presentator van wat bedoel je, Domenica In?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Digger, hoe heet die ene presentator eigenlijk?
quote:Die man die alle programma's lijkt te presenteren, met krullen en een bril. Altijd schaars geklede assistentes bij zich.
Op maandag 9 februari 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:[..]
Alleen mijn naam is duidelijk in de vraag; presentator van wat bedoel je, Domenica In?
quote:Dat laatste is overal zo (en deze dames zijn zeer populair bij de heren voetballers), maar noem ff een concreet programma, want ik weet ook niet over welke zender(s) je het nu hebt, alleen Rai Uno?
Op maandag 9 februari 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:[..]
Die man die alle programma's lijkt te presenteren, met krullen en een bril. Altijd schaars geklede assistentes bij zich.
quote:Ja, Rai Uno is de enige Italiaanse zender die ik hier ontvang. Programmatitels weet ik niet, maar ik zie die vent elk programma doen geloof ik.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:08 schreef DIGGER het volgende:[..]
Dat laatste is overal zo (en deze dames zijn zeer populair bij de heren voetballers), maar noem ff een concreet programma, want ik weet ook niet over welke zender(s) je het nu hebt, alleen Rai Uno?
quote:en ten tweede male
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER juicht vanavond voor de verandering weer eens voor Lazio
Dat Lazio nu in net zo'n korte periode net zo vaak van Milan mag winnen, als Milan laatst bij Roma deed (29 Februari is weer het Lazio - Milan voor de Serie A)
quote:Yup
Op woensdag 11 februari 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
Weer live op de RaiUno?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |