Ik ben denk ik iemand die in de geschiedenis boeken wil komen, iets wil toevoegen aan de maatschappij. Een Nobel prijs winnen is voor mij ook echt een droom.
Nu jij
quote:
Wil je wel veel bereiken in je leven, maar dan wel op zo'n makkelijk mogelijke manier, en gewoon makkelijk geld verdienen.
En natuurlijk zoveel mogelijk sporten om lichamelijk in goede conditie te blijven, maar dat moet wel lukken als dat zo doorgaat .
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:54 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wil je wel veel bereiken in je leven, maar dan wel op zo'n makkelijk mogelijke manier, en gewoon makkelijk geld verdienen.
quote:Oh! wat llijkt jij op mij
Op zondag 1 februari 2004 21:54 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wat voor type ben jij?
Wil je wel veel bereiken in je leven, maar dan wel op zo'n makkelijk mogelijke manier, en gewoon makkelijk geld verdienen. Of ben je meer een type die alles uit zijn/haar leven wil halen.
Wil je iets toevoegen aan de maatschappij en in de geschiedenis boeken eindigen. Of wil je een leuk en makkelijk leven voor jezelf.Ik ben denk ik iemand die in de geschiedenis boeken wil komen, iets wil toevoegen aan de maatschappij. Een Nobel prijs winnen is voor mij ook echt een droom.
Nu jij
Gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb, veel lol maken in het leven. Over 70 jaar ben ik toch dood. Rust ik dan wel uit.
quote:Ik ben meer van de biologie of natuurkunde. Iets tegen kanker zou wel leuk zijn
Op zondag 1 februari 2004 21:58 schreef Kiwie het volgende:[..]
Oh! wat llijkt jij op mij
Ik ben ook zo´n type wereldverbeteraar! Mar wel nobelprijs in de litaratuur,... of vrede.
quote:als wat.????
Op zondag 1 februari 2004 22:03 schreef mcDavid het volgende:
ik wil naar de luchtmacht
Ik ben trouwens een rustig type.
quote:ja .. hm.. daar zeg je me wat.. nouja doe jij de kanker, dan doe ik de wereldvrede, deal?
Op zondag 1 februari 2004 22:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:[..]
Ik ben meer van de biologie of natuurkunde. Iets tegen kanker zou wel leuk zijn
quote:ze nemen tegenwoordig alleen nog vliegers aan.
Op zondag 1 februari 2004 22:09 schreef raimen het volgende:[..]
als wat.????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |