quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:45 schreef error het volgende:
je weet dat mijn vriendje hier ook leest?
quote:roze snowboots verraadden hem
Op zondag 1 februari 2004 23:45 schreef error het volgende:Nou ehm... je weet dat mijn vriendje hier ook leest?... ik ben tot mijn verbazing wel een homow tegengekomen.
quote:Een IJskoningin, een kouwe prinses en een kudde lauwe prinsen. Die ene hete prins uitgezonderd, natuurlijk
Op zondag 1 februari 2004 23:45 schreef onetouch het volgende:
en ze hebben nog wel een IJskoningin![]()
quote:Nee het gezelschap waar ik mee was vond dat hij homo was en heeft mij voorgesteld als lotgenoot
Op zondag 1 februari 2004 23:47 schreef onetouch het volgende:[..]
roze snowboots verraadden hem
ooooohw, maar die weet dat al lang, hij's nóg slimmer dan je denkt
quote:welke? met de wind in de zeilen prins?
Op zondag 1 februari 2004 23:48 schreef tech het volgende:Een IJskoningin, een kouwe prinses en een kudde lauwe prinsen. Die ene hete prins uitgezonderd, natuurlijk
mag je weer terug snel, of voorlopig in het bikkelhare-wij-trekken-ons-nix-aan-van-een-weeralarm=landje werken
quote:Hmmm DM, ik weet dat je er weinig aan kunt doen, maar misschien toch een paar keer extra in de week langs de Mac?
Op maandag 2 februari 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik wil een wazige achtergrond, dus neem een foto terwijl ik hard ronddraai op de bureaustoel.
Lukt niet echt..
Krijg er alleen maar aangespannen nek-spieren van... enórme G-krachten[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:mac moore
Op maandag 2 februari 2004 00:13 schreef error het volgende:Hmmm DM, ik weet dat je er weinig aan kunt doen, maar misschien toch een paar keer extra in de week langs de Mac?
quote:Dacht meer aan diens eerste zoon, tevens zoon van de kouwe prinses.
Op zondag 1 februari 2004 23:55 schreef onetouch het volgende:
welke? met de wind in de zeilen prins?mag je weer terug snel, of voorlopig in het bikkelhare-wij-trekken-ons-nix-aan-van-een-weeralarm=landje werken
quote:jij niet hoor
Op maandag 2 februari 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het trouwens waar dat je van zonnebanken er oud & afgelebberd uit gaat zien?.
quote:paar kuurtjes per jaar
Op maandag 2 februari 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het trouwens waar dat je van zonnebanken er oud & afgelebberd uit gaat zien?.
quote:volgens mij groeit zoon nummer 2 meer uit tot
Op maandag 2 februari 2004 00:14 schreef tech het volgende:Dacht meer aan diens eerste zoon, tevens zoon van de kouwe prinses.
quote:Maar dan ben je ook verplicht gouden kettingen, een snor en uitpuilend borsthaar te dragen...
Op maandag 2 februari 2004 00:16 schreef onetouch het volgende:
meerdere malen per week
quote:En bij jou maakt het toch al niets meer uit.
Op maandag 2 februari 2004 00:15 schreef error het volgende:[..]
jij niet hoor
quote:Whehe, ja.
Op maandag 2 februari 2004 00:13 schreef error het volgende:Hmmm DM, ik weet dat je er weinig aan kunt doen, maar misschien toch een paar keer extra in de week langs de Mac?
Vandaag nog geweest trouwens... Wat is zo'n Quarterpounder ranzig vergeleken met een Whopper! .
*nog een biertje neem*
quote:Daar kon je weleens gelijk in krijgen. Die is dan ook totaal niet koninklijk van origine... Zijn vader is niet prins Charles, maar de minnaar van Diana en Diana zelf was ook van het volk, zij het dat haar broer Earl of Spencer is... Wel gezond... Wat minder inteelt...
Op maandag 2 februari 2004 00:17 schreef onetouch het volgende:
volgens mij groeit zoon nummer 2 meer uit totprins
quote:Dat kun je bereiken door de scherpte-diepte zo in te stellen dat alleen het gedeelte dichtbij in focus is.
Op maandag 2 februari 2004 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik wil een wazige achtergrond, dus neem een foto terwijl ik hard ronddraai op de bureaustoel.
Lukt niet echt..
Krijg er alleen maar aangespannen nek-spieren van... enórme G-krachten[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus of pielen met het diafragma, of als je (digitale) camera zoiets niet heeft, dan misschien met een eventuele macro-stand.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 02-02-2004 00:27]
quote:Joh.
Op maandag 2 februari 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:Dat kun je bereiken door de scherpte diepte zo in te stellen dat alleen het gedeelte dichtbij in focus is.
quote:Dan gaat het niet.
Op maandag 2 februari 2004 00:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Joh.
.
Niet met een webcam. Da's fixed focus.
quote:Ronddraaien op een bureaustoel, en de webcam fixeren aan de stoel.
Op maandag 2 februari 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:Dan gaat het niet.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |