lenin | zondag 1 februari 2004 @ 20:36 |
bericht van NOS teletekst http://teletekst.nos.nl/gif/510-01.html Ik denk dat het allemaal nog wel mee zal vallen omdat ze er nog tegen in beroep kunnen gaan maar het is toch een signaal. Zou jammer zijn voor de Niederrheins, Eindhovens en Maastrichts in Europa! | |
Juup© | zondag 1 februari 2004 @ 20:36 |
StunTprijzen. | |
lenin | zondag 1 februari 2004 @ 20:37 |
quote:oeps sorry | |
Mylene | zondag 1 februari 2004 @ 20:38 |
[Centraal] Ryanair ![]() ![]() | |
Lucille | zondag 1 februari 2004 @ 20:38 |
Typo uit titel gehaald | |
budha | zondag 1 februari 2004 @ 20:47 |
Het zal wel loslopen. Dit soort uitspraken zijn puur politiek. Andere firma's zoals bijvoorbeeld KPN doen dit zo vaak, maar in de praktijk merk je weinig van hun 'dreigementen'. | |
lenin | zondag 1 februari 2004 @ 21:22 |
weet ik niet het blijft natuurlijk de vraag hoe het kan dat deze maatschappijen winst maken als een (ook al is het een klein gedeeldte) van de stoelen tegen stuntprijzen van €0.02 verkopen. Het moet een keer mis gaan zou je zeggen zeker nu de concurentie steeds groter wordt en de marges nog kleiner. | |
BlaZ | zondag 1 februari 2004 @ 22:07 |
ze schenen vorig jaar record winst te hebben geboekt. Vliegtuigen draaien meteen weer om naar andere bestemming te vliegen. Als je laat boekt betaal je trwnz ook meer 54miljoen pond of euro winst ofzo vorig jaar dacht ik | |
Roel_Jewel | zondag 1 februari 2004 @ 23:11 |
quote:Klopt. Maar Ryanair vliegt al niet meer vanaf Maastricht ![]() Het zou erg jammer zijn als ze niet meer vanaf Brussel vliegen. Dat is goed te bereiken van Nederland én er wordt op veel bestemmingen tegen lage prijzen gevlogen. De EC moet zich es niet zoveel met dit soort zaken bemoeien. Als alle vliegtuigmaatschappijen zulke afspraken maken is er toch niets aan de hand? | |
Roel_Jewel | dinsdag 3 februari 2004 @ 14:54 |
en eindelijk de uitspraak door de Europese Commissie. Van NU.nl:quote:Op haar website reageert Ryanair op het bericht. Ze zijn in elk geval blij dat eindelijk een beslissing is genomen. De maatschappij zal de afspraken die andere maatschappijen met vliegvelden hebben gemaakt ook gaan aanvechten: quote:Owja, in het algemeen wil ik wel zeggen dat de Europese Commissie zich es niet zoveel met dit soort zaken moet bemoeien. De enige die direct slachtoffer ervan wordt, is de consument. En dan wordt altijd hard geroepen dat de consument moet worden beschermd. Iedere luchtvaartmaatschappij heeft de mogelijkheid om dit soort afspraken te maken. Dat ze dat niet doen of dat hen dat niet lukt, zegt iets over díe maatschappij en niet over andere maatschappijen die wel zo slim zijn. | |
gtotep | woensdag 4 februari 2004 @ 21:31 |
Gisteren heeft de EC Ryanair een boete opgelegd omdat Ryanair sterk onderhandeld had met het publieke vliegveld van Charleroi. Niet de zwakke knieen van het vliegveldbestuur(lees Wallonie)maar de zakelijkheid van Ryanair wordt bestraft. Heeft dit nu ook gevolgen voor Mc Donalds en Van der Valk en dergelijke, die ook vaak met kortingen op grondprijzen naar de mooiste plekken van de gemeente worden gelokt. Ook met de bedoeling om de plaatselijke economie te ondersteunen. Moet dit ook worden gezien als oneerlijke concurrentie, moeten zij deze kortingen straks ook terug betalen. |