Ik vind het moeilijk hierover met mijn moeder te praten, omdat ik niet zeker weet of ze dat wel aankan aangezien ze met vorige mannen al heel wat problemen gehad heeft. En met mijn vrienden durf ik er al helemaal niet over te beginnen, een soort gevoel van trots heb ik dan toch nog wel..
Zijn er mensen met soortgelijke problemen of sta ik hierin alleen...
Mijn stiefvader is 36 jaar oud overigens
Trouwens, je bent niet wettelijke verplicht om met je stiefpa te gaan stappen hoor. Zeg tegen hem dat ie zich gedraagt als een gecastreerd klein kind en dat je gewoon geen zin meer hebt om met hem te gaan stappen.
Zo door gaan heeft helemaal geen zin...
quote:leusderkwartier..
Op zondag 1 februari 2004 18:19 schreef Dr.Stupid het volgende:
Gokje...Soesterkwartier??
quote:Ik kan er toch niks aan doen dat hij zo'n klerelijer is... soms sta ik echt op een punt een mes naar zijn kop te smijten.. maar verder dan een gedachte gaat dat denk ik niet
Op zondag 1 februari 2004 18:23 schreef IdlersDream het volgende:
Je moet hier echt iets aan doen, dit kan serieuze geestelijke en pedagogische schade aan richten dit is niet goed voor je emotionele ontwikkeling
quote:Waarom ga je in Godensnaam niet ZONDER hem op stap en laat je hem lekker bij z'n vrienden
Op zondag 1 februari 2004 18:26 schreef MeesterRemco het volgende:[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat hij zo'n klerelijer is... soms sta ik echt op een punt een mes naar zijn kop te smijten.. maar verder dan een gedachte gaat dat denk ik niet
quote:Ook zo'n ernorm fijne buurt...maar waar ga je dan met je ouwe stappen?
Op zondag 1 februari 2004 18:23 schreef MeesterRemco het volgende:[..]
leusderkwartier..
quote:Hij "eist" dat min of meer omdat hij het meeste geld in het laatje brengt thuis.. anders dreigt hij zijn financiele steun aan mij stop te zetten
Op zondag 1 februari 2004 18:27 schreef kwib het volgende:[..]
Waarom ga je in Godensnaam niet ZONDER hem op stap en laat je hem lekker bij z'n vrienden
quote:Chantage heet dat. Neem een baantje en laat hem lekker alleen gaan. Goed statement toch; "Ik werk liever dan dat ik met jou op stap ga"
Op zondag 1 februari 2004 18:36 schreef MeesterRemco het volgende:[..]
Hij "eist" dat min of meer omdat hij het meeste geld in het laatje brengt thuis.. anders dreigt hij zijn financiele steun aan mij stop te zetten
Als ik het zo lees heb je het er waarschijnlijk nog wel voor over
quote:en waarom vertel je dit niet aan je moeder ?
Op zondag 1 februari 2004 18:36 schreef MeesterRemco het volgende:[..]
Hij "eist" dat min of meer omdat hij het meeste geld in het laatje brengt thuis.. anders dreigt hij zijn financiele steun aan mij stop te zetten
quote:Inderdaad. Het lijkt mij niet dat je moeder dat normaal vindt. Kinderachtige vent ook trouwens, die met zijn stiefzoon mee uit wil in ruil voor financiële ondersteuning.
Op zondag 1 februari 2004 18:38 schreef milagro het volgende:en waarom vertel je dit niet aan je moeder ?
Duidelijk zijn in dit soort gevallen heeft vaak het gewenste effect.
Praat er idd met je moeder over.
Weet zij trouwens wel wat voor varkensvlees ze in de kuip heeft?
Hoe gedraagt ie zich thuis, bijvoorbeeld.
niks tegen je zin doen, zeker niet uitgaan met een lijpe stiefvader
quote:Ik zie hem normaal niet zovaak thuis, ik ben niet zo graag thuis en zit vaak bij maten thuis.. als ik hem al zie gedraagt hij zich een beetje vreemd, hij loopt ook vaak zonder shirt oid met een fles bier het huis door, waar ik me altijd aan erger. Tegen mijn moeder gedraagt hij zich soms als een klootzak, vaak schelden als er geen eten staat enzo... ik weet niet wat ik ermee aan moet..
Op zondag 1 februari 2004 20:53 schreef QOnline het volgende:
Maar hoe is hij dan thuis verder? Ik bedoel, is hij dan verder normaal? Doet hij gewoon tegen je moeder, bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |