quote:Ik heb de foto's ff bekeken en volgens mij zaten jullie tegelijkertijd met ons in Verdemare. Het balkon onders ons geloof ik zelfs
Op donderdag 02 augustus 2001 18:21 schreef DaBARDmaN het volgende:
Rimini was zwaar tofff...
Vind het erg min dat we al weer terug zijnDe foto's staan al online!!
Foto's van onze Rimini 2001 vacance:
http://www.bartcom.cjb.net
http://www.rimini.20m.comVolgend jaar weer zou ik zeggen!!!!
quote:He, wat leip!!!
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Ik heb de foto's ff bekeken en volgens mij zaten jullie tegelijkertijd met ons in Verdemare. Het balkon onders ons geloof ik zelfs
Toevallig!
De laatste paar foto's die ontbraken zijn er nu ook...
Ben benieuwd waar we volgend jaar heen gaan...van mij mag Rimini wel weer!!!
quote:Na de Baia moesten wij weg, want we gingen met het vliegtuig naar huis en moesten om een uurtje of 5 naar het vliegveld. Ik heb wel gezien dat er mensen wilden gaan zwemmen (die jongens die elke avond zwommen) en dat Mario dat niet goed vond. Maar verder niet veel bijzonders toch?
Op vrijdag 17 augustus 2001 18:52 schreef DaBARDmaN het volgende:[..]
He, wat leip!!!
Hebben jullie dan ook al dat geouwehoer meegemaakt de laatste avond vrijdag...na Baia???
Er werd nog met water naar beneden gesmeten...en er waren een paar lui gaan zwemmen....De laatste paar foto's die ontbraken zijn er nu ook...
Ben benieuwd waar we volgend jaar heen gaan...van mij mag Rimini wel weer!!!
quote:nou met de bus is het een uur of 3 a 4 naar Venetie...
Op dinsdag 14 mei 2002 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik mag van Yorin in Italie naar Rimini. Maar is daar ook wat meer te doen dan disco? En hoever is het met de trein naar Florence of venetie?
quote:Een jaar of 3 geleden was het leuk. Ik zat toen in Riccicone, dat ligt eraan vast. Achterhaal snel waar je buskaartjes kun kopen, anders worden de wandelafstanden wel erg groot.
Op zondag 5 januari 2003 23:28 schreef Jape het volgende:
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken, en vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
Als je wilt, mag je een 'Rimini 2003' topic openen.
quote:Okee, dat ga ik dan maar even doen.. Was ook het idee, want met die oude topics wordt het wel wat rommelig!
Op maandag 6 januari 2003 08:18 schreef YPPY het volgende:Als je wilt, mag je een 'Rimini 2003' topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |