[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 08-07-2001 20:43]
quote:Ik hoorde net op de BBC dat ze om 12.30 (onze tijd) beginnen.
Op zondag 08 juli 2001 18:12 schreef beelzebub het volgende:
Ik denk zoals alle finales, bij geen tegenbericht of regen, 15.00 uur.
http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/search/grid.cgi?range=1800&day=Today&medium=tv
quote:Dan begint idd de uitzending met weinig beelden van Henmann
Op zondag 08 juli 2001 18:39 schreef otaku-san het volgende:[..]
Ik hoorde net op de BBC dat ze om 12.30 (onze tijd) beginnen.
Ik denk dat Pat het gaat winnen.
Vind het trouwens wel cool; een finale tussen 2 heren die nog nooit Wimbledon hebben gewonnen
Ben zeker voor Ivanisevic morgen niet dat ik t Rafter niet gun die een lange tijd stopt na wimbledon 99% tot na t Australian open zei hij dan bekijkt hij pas ofie wel doorgaat met tennissen. Maar dit is gewoon gaaf Ivanisevic als eerste met een wildcard(opvulplaats zegmaar) in de finale
quote:Is er eigenlijk al eens een finale op dinsdag gespeeld?
Engeland,Schotland,Wales,Ierland
Maandag af en toe zon en overwegend
droog,ook tamelijk rustig weer.Dinsdag
vanuit het westen aantrekkende wind en
enige tijd regen.Maxima van 16 graden
in Ierland en Schotland tot 21 bij
Londen.
Goran is de beste en niemand kan hem pesten!!!
Wat ben ik blij dat ik deze week toevallig hoorde dat mijn alltime favourite (liefde op het eerste gezicht tijdens Rolland Garros 1988 toen ie Becker versloeg, jarenlang zitten soppen bij mijn Goran-tape , zelfs weleens een maand geen chocola gegeten omdat ik dat beloofd had tijdens een wedstrijd - tot ie opeens nooit meer op tv was...) weer eens meedeed. Dacht eigenlijk dat ie gestopt was ofzo, blijkt nu meer een lange periode van ondermaats spel geweest te zijn. Maar he's back!
En ooo wat heb ik genoten van zijn interviews gisteren. Leuk om te zien dat ie zelf ook zo'n 'this is meant to be'-gevoel heeft als ik altijd heb gehad bij het kijken naar zijn wedstrijden. Omdat ik eigenlijk al jaren geen tennis heb gekeken (zie bovenstaande) ken ik die Rafter eigenlijk bijna niet, maar da's juist het mooie van Goran - als ie in a zone zit maakt het geen fuck uit tegen wie hij staat te spelen...
En nou maar hopen dat Bad Goran thuis blijft, dat Good Goran de dag van zijn leven heeft en dat Emergency Goran komt opdagen als het nodig is (zie
Dit artikel)
* w.o.r. heeft het volste vertrouwen en blijft ervoor thuis vandaag!
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 09-07-2001 12:33]
Alleen het verhaal van Ivanisevic zou helemaal perfect zijn als hij zou winnen.
Van de baan afgeslagen worden in de eerste ronde van Queens, mee mogen doen op een wildcard en dan gewoon die titel pakken. Dan zou hij echt geschiedenis schrijven.
Wie duimt er trouwens met me mee voor een paar uurtjes stevige regen op Wimbledon? Zit namelijk nu op mijn werk en kan niet weg. Als ze nou aan het eind van de middag pas kunnen beginnen, dan zie ik er nog wat van...
Shit dat ik het alleen maar via de live-score op internet kan volgen.
code:Ivanisevic gefeliciteerdsets games
G. Ivanisevic 2 |6|3|6|2|9
P.Rafter 2 |3|6|3|6|7
[Dit bericht is gewijzigd door Riduce op 09-07-2001 16:10]
Dus hup Pat, lekker ding!
quote:
Goran Ivanisevic CRO 0 5
Patrick Rafter AUS (3) 0 3
Rafter staat nu 2-0 voor in de tweede set!
heb alles nog gezien tot 5 minuten geleden
ons mam ging nml weg dus kon ik weer ff 8er de comp schieten
de service van ome Goran is nog niet in gevaar geweest deze set.
quote:Het is inmiddels 5-5, 15-30 in de 5e set. Rafter serveert.
Op maandag 09 juli 2001 15:41 schreef KikkerBikker het volgende:
5e set: Rafter maakt 3-4 op eigen servicede service van ome Goran is nog niet in gevaar geweest deze set.
* Jojogirl volgt het via het live scorebord van www.wimbledon.org en vindt het bloedstollend.
quote:Ik vind het ook bloedstollend.
Op maandag 09 juli 2001 15:54 schreef Jojogirl het volgende:
Aaargh, zat ik maar thuis* Jojogirl volgt het via het live scorebord van www.wimbledon.org en vindt het bloedstollend.
quote:Ja ik zie!!!!! gaaf! oeh hijs echt blij..gelijk naar zn papz! Goran roels!!!!!
Op maandag 09 juli 2001 16:11 schreef MrBig het volgende:
Goran is de winnaar!!!!
grrr wat duurt dat lang....
YES YES YES
Wahoo voor Goran
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 09-07-2001 16:11]
quote:Dat scorebord was inderdaad heel handig.. Dan kan ik altijd zien wie het punt gemaakt heeft als ik weer eens een bericht hier aan het posten was.
Op maandag 09 juli 2001 16:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Leuk hoor, zo'n scoreboard
quote:* Jojogirl had het niet eens kunnen volgen zonder dat ding, aangezien hier geen TV staat.
Op maandag 09 juli 2001 16:15 schreef Light het volgende:[..]
Dat scorebord was inderdaad heel handig.. Dan kan ik altijd zien wie het punt gemaakt heeft als ik weer eens een bericht hier aan het posten was.
Joepie joepie joepie
quote:Vanavond maar de samenvatting op Studio Sport
Op maandag 09 juli 2001 16:18 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl had het niet eens kunnen volgen zonder dat ding, aangezien hier geen TV staat.
Joepie joepie joepie
mooie partij op te zien
en ik kreeg gewoon kippevel na dat laatste punt
quote:Tuurlijk. Dat wil ik zeker even zien.
Op maandag 09 juli 2001 16:19 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Vanavond maar de samenvatting op Studio Sport
Kan ik niet kijken, ligt hier ook nog het grootste gedeelte van de middag internet er uit!
Maareh, goed gedaan Goran!
Heel mooi ook hoe Goran gelijk na de wedstrijd na z'n box liep om daar z'n vader te omhelzen. Het was de eerste keer dat ik tranen in m'n ogen had na een tennis-finale.
quote:Dan zie je wel de score, maar het is toch niet hetzelfde
Op maandag 09 juli 2001 16:18 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl had het niet eens kunnen volgen zonder dat ding, aangezien hier geen TV staat.
Joepie joepie joepie
De hele sfeer (=het kabaal) in het stadion.
Goran heeft z'n record aantal aces in het tournooi ook gebroken, stond op 206. En natuurlijk heeft Goran alles en iedereen bedankt. (Incl. Rafter voor het missen van die laatste bal, anders waren ze nog bezig nu ) En de overwinning opgedragen aan een goede vriend die in 1993 bij een auto-ongeluk om het leven kwam. (Naam ben ik ff kwijt.)
Rafter vond trouwens ook dat er maar één persoon kon winnen, en zei dat hij dat helaas weer niet was deze keer.
Wel knap van Goran dat hij met een wild card toch Wimbledon heeft gewonnen. Het is nog niemand eerder gelukt met een wild card in de finale van een Grand Slam te komen.
quote:Daar heb je zeker gelijk in, maar het is beter dan niks (oftewel het helemaal niet volgen).
Op maandag 09 juli 2001 16:33 schreef Light het volgende:[..]
Dan zie je wel de score, maar het is toch niet hetzelfde
quote:Dat zat ik ook te denken de bij de 4de dit moet hem dan zijn en jawel YES! YES!! YES!!! YES!!!! YEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!! wat ben ik blij voor IVANISIVIC!!!!!!!!
Op maandag 09 juli 2001 16:12 schreef Light het volgende:
4 keer finale
en dan 4e matchpoint benutten.
Wat een spanning en wat een wedstrijd ik denk wel de mooiste finale die ik gezien heb(Krajiceks finale was niet echt spannend), en die sfeer is helemaal met geen pen te beschrijven juist heel mooi dat het wel davis-cup leek wat door 2 suportersgroepen kwam natuurlijk. Ben wel heel benieuwd naar de sfeer nu in Split en heel Kroatië wat een feest zal dat zijn, hopen dat dat het nieuws haalt En wat een emotie daar bovenin t stadion met z'n vader en coach prachtig gewoon!
quote:Da's helemaal waar.
Op maandag 09 juli 2001 16:35 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar het is beter dan niks (oftewel het helemaal niet volgen).
quote:
Op maandag 09 juli 2001 17:13 schreef Machiel het volgende:[..]
Dat zat ik ook te denken de bij de 4de dit moet hem dan zijn en jawel YES! YES!! YES!!! YES!!!! YEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!! wat ben ik blij voor IVANISEVIC!!!!!!!!
![]()
Wat een spanning en wat een wedstrijd ik denk wel de mooiste finale die ik gezien heb(Krajiceks finale was niet echt spannend), en die sfeer is helemaal met geen pen te beschrijven juist heel mooi dat het wel davis-cup leek wat door 2 suportersgroepen kwam natuurlijk. Ben wel heel benieuwd naar de sfeer nu in Split en heel Kroatië wat een feest zal dat zijn, hopen dat dat het nieuws haalt
En wat een emotie daar bovenin t stadion met z'n vader en coach prachtig gewoon!
Drama kan toch zo mooi zijn, misschien de laatste wedstrijd ooit van Rafter als prof, en wie weet ook van Goran. Volgens mij moeten ze beide nodig aan de schouder geopereerd worden.
Alles zat in deze finale, al gunde ik het Goran iets meer. De draaiboeken zijn al gemaakt, 'Goran Ivanisevic', de film kan gemaakt worden, 3x verliezen en dan afgeschreven en op een wildcard 9 jaar na de 1ste finale alsnog winnen.
quote:Drazen Petrovic, NBA basketballer, ik meen dat-ie toen onder contract stond bij de Portland Trailblazers.
Op maandag 09 juli 2001 16:33 schreef Light het volgende:
[..]
En de overwinning opgedragen aan een goede vriend die in 1993 bij een auto-ongeluk om het leven kwam. (Naam ben ik ff kwijt.)
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 09-07-2001 20:28]
quote:Als ik het goed begrepen heb heeft die in zijn topjaar als basketballer de Olympische ploeg van het toenmalige Joegoslavische team naar de Olympische titel geleid en dus het American dreamteam verslagen als 'aanvoerder' van zijn team.
Op maandag 09 juli 2001 17:18 schreef beelzebub het volgende:
Dragen Petrovic, NBA basketballer, ik meen dat-ie toen onder contract stond bij de Portland Trailblazers.
quote:De evil Goran hebben we zeker gezien dacht ff dat ie t veld ging afbreken na die al dan niet terrechte voetfout en net niet ace
Op maandag 09 juli 2001 18:27 schreef popolon het volgende:
Ik vind alle Goran's leuk, ook de evil Goran ...
quote:In '92 verloor Kroatie de finale van Dreamteam I. Sinds de profs mogen meedoen heeft Dreamteam alles gewonnen. Het was trouwens Drazen Petrovic, en hij heeft in de NBA gespeeld voor de Trailblazers en de Nets.
Op maandag 09 juli 2001 20:13 schreef Machiel het volgende:[..]
Als ik het goed begrepen heb heeft die in zijn topjaar als basketballer de Olympische ploeg van het toenmalige Joegoslavische team naar de Olympische titel geleid en dus het American dreamteam verslagen als 'aanvoerder' van zijn team.
[..]
RIP
quote:Ieke dankbaar, maar ieke niet begrijp, waarom zo ingehoud die imoties.
Op maandag 09 juli 2001 23:27 schreef PingPong het volgende:
Goran, als je dit leest: gefeliciteerd.
Ieke juig.
Ieke schreeuw : "GORAN HEB GEWINT !!"
Julie in Nedelaand ingetoog, ieke jammer vin.
Julie ook Petro niet zo goed kent, ieke jammer vin, hij beste is ooit in Europa.
Hij Amerieka zou verovert heb.
Goran juulie toch bedaankt, ieke uitscreeuwt :
IEKE HEB GEWINT !! GORAN FOR EVER !!
ieke juulie toch daank voor juulie aandag en supoort.
quote:En Zjelko Petrovic jankt gezellig mee...
Op dinsdag 10 juli 2001 05:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Ieke dankbaar, maar ieke niet begrijp, waarom zo ingehoud die imoties.
Ieke juig.
Ieke schreeuw : "GORAN HEB GEWINT !!"
Julie in Nedelaand ingetoog, ieke jammer vin.
Julie ook Petro niet zo goed kent, ieke jammer vin, hij beste is ooit in Europa.
Hij Amerieka zou verovert heb.
Goran juulie toch bedaankt, ieke uitscreeuwt :
IEKE HEB GEWINT !! GORAN FOR EVER !!
ieke juulie toch daank voor juulie aandag en supoort.
Goran, het is je gegund!
* Elbutre heeft het kippevel nog op z'n lijf staan!
<edit> Ook nog eentje topless van voren gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 10-07-2001 15:02]
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 14:43 schreef w.o.r. het volgende:
Nog even voor Catootje die er in het vorige topic om vroeg...<edit> Ook nog eentje topless van voren gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |