[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 08-07-2001 20:43]
quote:Ik hoorde net op de BBC dat ze om 12.30 (onze tijd) beginnen.
Op zondag 08 juli 2001 18:12 schreef beelzebub het volgende:
Ik denk zoals alle finales, bij geen tegenbericht of regen, 15.00 uur.
http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/search/grid.cgi?range=1800&day=Today&medium=tv
quote:Dan begint idd de uitzending met weinig beelden van Henmann
Op zondag 08 juli 2001 18:39 schreef otaku-san het volgende:[..]
Ik hoorde net op de BBC dat ze om 12.30 (onze tijd) beginnen.
Ik denk dat Pat het gaat winnen.
Vind het trouwens wel cool; een finale tussen 2 heren die nog nooit Wimbledon hebben gewonnen
Ben zeker voor Ivanisevic morgen niet dat ik t Rafter niet gun die een lange tijd stopt na wimbledon 99% tot na t Australian open zei hij dan bekijkt hij pas ofie wel doorgaat met tennissen. Maar dit is gewoon gaaf Ivanisevic als eerste met een wildcard(opvulplaats zegmaar) in de finale
quote:Is er eigenlijk al eens een finale op dinsdag gespeeld?
Engeland,Schotland,Wales,Ierland
Maandag af en toe zon en overwegend
droog,ook tamelijk rustig weer.Dinsdag
vanuit het westen aantrekkende wind en
enige tijd regen.Maxima van 16 graden
in Ierland en Schotland tot 21 bij
Londen.
Goran is de beste en niemand kan hem pesten!!!
Wat ben ik blij dat ik deze week toevallig hoorde dat mijn alltime favourite (liefde op het eerste gezicht tijdens Rolland Garros 1988 toen ie Becker versloeg, jarenlang zitten soppen bij mijn Goran-tape , zelfs weleens een maand geen chocola gegeten omdat ik dat beloofd had tijdens een wedstrijd - tot ie opeens nooit meer op tv was...) weer eens meedeed. Dacht eigenlijk dat ie gestopt was ofzo, blijkt nu meer een lange periode van ondermaats spel geweest te zijn. Maar he's back!
En ooo wat heb ik genoten van zijn interviews gisteren. Leuk om te zien dat ie zelf ook zo'n 'this is meant to be'-gevoel heeft als ik altijd heb gehad bij het kijken naar zijn wedstrijden. Omdat ik eigenlijk al jaren geen tennis heb gekeken (zie bovenstaande) ken ik die Rafter eigenlijk bijna niet, maar da's juist het mooie van Goran - als ie in a zone zit maakt het geen fuck uit tegen wie hij staat te spelen...
En nou maar hopen dat Bad Goran thuis blijft, dat Good Goran de dag van zijn leven heeft en dat Emergency Goran komt opdagen als het nodig is (zie
Dit artikel)
* w.o.r. heeft het volste vertrouwen en blijft ervoor thuis vandaag!
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 09-07-2001 12:33]
Alleen het verhaal van Ivanisevic zou helemaal perfect zijn als hij zou winnen.
Van de baan afgeslagen worden in de eerste ronde van Queens, mee mogen doen op een wildcard en dan gewoon die titel pakken. Dan zou hij echt geschiedenis schrijven.
Wie duimt er trouwens met me mee voor een paar uurtjes stevige regen op Wimbledon? Zit namelijk nu op mijn werk en kan niet weg. Als ze nou aan het eind van de middag pas kunnen beginnen, dan zie ik er nog wat van...
Shit dat ik het alleen maar via de live-score op internet kan volgen.
code:Ivanisevic gefeliciteerdsets games
G. Ivanisevic 2 |6|3|6|2|9
P.Rafter 2 |3|6|3|6|7
[Dit bericht is gewijzigd door Riduce op 09-07-2001 16:10]
Dus hup Pat, lekker ding!
quote:
Goran Ivanisevic CRO 0 5
Patrick Rafter AUS (3) 0 3
Rafter staat nu 2-0 voor in de tweede set!
heb alles nog gezien tot 5 minuten geleden
ons mam ging nml weg dus kon ik weer ff 8er de comp schieten
de service van ome Goran is nog niet in gevaar geweest deze set.
quote:Het is inmiddels 5-5, 15-30 in de 5e set. Rafter serveert.
Op maandag 09 juli 2001 15:41 schreef KikkerBikker het volgende:
5e set: Rafter maakt 3-4 op eigen servicede service van ome Goran is nog niet in gevaar geweest deze set.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |