[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Rammstein op 01-02-2004 13:16]
ben ik ******** gestopt met roken..........mwoahhh, ik stop niet met hamburgers of wokkels
quote:Ja.
Op zondag 1 februari 2004 13:21 schreef roffeltje27 het volgende:
is geen onzin.....dit hebben ze serieus overwogen....weet niet of het er doorkomt maar is wel sprake van ieder geval.ben ik ******** gestopt met roken..........mwoahhh, ik stop niet met hamburgers of wokkels
![]()
![]()
Tot welk punt moet de overheid zorgen voor z'n burgers? Hoeven mensen niet meer op zichzelf te passen maar kunnen ze de overheid aansprakelijk stellen? En als er nou een politieke partij komt die zich inzet voor vet eten, kunnen we die dan over 10 jaar aanklagen omdat het toch heel erg slecht bleek te zijn. oid?
het domste idee ever
quote:
Er wordt belasting geheven op de snacks omdat de regering vindt dat we gezonder moeten gaan eten.
Dat kunnen wij zelf niet mee bepalen.
Net zoals stoppen met roken en het slikken van de pil.Deze regering weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken
het wordt tijd dat het zooitje oprot.Resultaat volgens mij van al deze belachelijke maatregelen:
De abortus klinieken zullen over tijd gaan draaienWat is duurder de pil in het ziekenfonds of al die behandelingen?
Het neer zetten van de rookpalen of een aparte rookers coupe?
Snackbarren die het niet meer kunnen bolwerken.Lang leve de vermeerdering van de werkeloosheid, deze is nog niet hoog genoeg.
Betutteling noem ik dit, terug naar de jaren 50.
Zeker als deze club, die zich regering noemt, blijft zitten.
hier loopt de discussie al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |