roddelquote:Op maandag 8 maart 2004 19:14 schreef Blijepeen het volgende:
Sorry als de vraag al een keer gesteld is. Maar ik had een keer in een reviuw gelezen dat de kwaliteit bij een normale afdruk beter was, bij een A60 dan bij de A70.
Is dat nu wel opgelost, of was het gewoon een maandag model?
Waarom lezen en onthouden mensen toch alleen die slechte onderzoeken en al die andere hoor je ze niet over MIJN MENING ONZIN!quote:Op maandag 8 maart 2004 19:14 schreef Blijepeen het volgende:
Sorry als de vraag al een keer gesteld is. Maar ik had een keer in een reviuw gelezen dat de kwaliteit bij een normale afdruk beter was, bij een A60 dan bij de A70.
http://www.zdnet.nlquote:Op maandag 8 maart 2004 19:14 schreef Blijepeen het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:03 schreef killko het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor de A70, maar weet niet of die al eerder is gesteld:
is het mogelijk om de camera te gebruiken als webcam voor in bijvoorbeeld msn messenger?
bijv. dank
Nee alleen met een extra progamma kan dat naam weet ik niet meer maar het kost duurder als een webcan los er bij te kopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:03 schreef killko het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor de A70, maar weet niet of die al eerder is gesteld:
is het mogelijk om de camera te gebruiken als webcam voor in bijvoorbeeld msn messenger?
bijv. dank
quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:46 schreef Silent_Lucidity het volgende:(sorry ff irritant doen)
dubbel irritantquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:46 schreef Silent_Lucidity het volgende:
sorry dubbele post
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:15 schreef Silent_Lucidity het volgende:
nee hoor was maar 1x irritant en als ik die post weg had kunnen halen dan had ik dat wel gedaan
Nog iets: duurder als bestaat ook niet. Het is duurder DAN want duurder betekent niet gelijk aan...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:46 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Euhm waarom spreken de vorige berichten elkaar compleet tegen
Oscar een groot f getal ( dus klein diafragma) betekent grote scherptediepte
Enne ik zit met spanning te wachten op de postbode... zou hij dan eindelijk vandaag een pakje voor me meenemen
Enne josa70 iets is duur of kost veel(sorry ff irritant doen)
Werkt dit programma ook met windows 98? er staat namelijk win2000 of xp, maar soms klopt daar geen bal van. en zo nee: is er een ander gelijksoortig programma voor win 98?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:28 schreef _oscar het volgende:
[..]
JazekerKlik!
Ik heb wat ge-experimenteerd, maar is dé manier om weinig scherptediepte te krijgen nou een klein diafragma (dus groot F-nummer)?
Ik zou zeggen probeer het.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:58 schreef killko het volgende:
[..]
Werkt dit programma ook met windows 98? er staat namelijk win2000 of xp, maar soms klopt daar geen bal van. en zo nee: is er een ander gelijksoortig programma voor win 98?
bijv. dank
hmm ok.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:57 schreef _oscar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het.
Wat doen zo'n polarisatiefilter, groothoeklens, telelens enzo nou precies? Ik kom er niet uit.
pas op hoor josa70, KLIKO is coming back !!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:22 schreef josa70 het volgende:
Geen antwoorden meer voor KLIKO o nee killko KLIKO is vuilnisbak hier grapje (sorry ff irritant doen)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |