quote:dat valt zeker niet tegen met de camera, heb er een tijdje terug ook geluk mee gehad had ook een klein ongelukje
Op zondag 8 februari 2004 16:31 schreef Threepio het volgende:
Ik had mijn A60 donderdag ook laten vallen, op een tegeltjesvloerOntspannerknopje was eraf gevlogen, kon ik gelukkig weer terugzetten en hij is nog helemaal in orde!! Toch best een degelijk ding
Is een stuk goedkoper dan de tasjes die je in de winkel voor je camera kunt kopen (25-40 euro) en ik wil straks toch een grotere tas waar ook mijn statief, oplader en extra batterijen en lenzen in kunnen.
quote:Leeuwarders ??
Op zaterdag 7 februari 2004 01:38 schreef ljurk9 het volgende:[..]
Leeuwarders statiefje
maar wel bij de kijkshop inderdaad
Ik heb zelf bij de kijkshop in Lwd enkele maanden geleden een statief gekocht voor 15 eurootjes welke uitemate geschikt is voor de a70 maar probeer er niet een zwaardere camera (minolta x700 met lens) op te zetten want daar zijn ze minder voor geschikt.
quote:Mijn a70 is vandaag ook gevallen, alleen de lens is nu helemaal ontzet en gaat ook niet meer terug in de camera als je hem uitzet. Ik heb alleen een probleempje, ik kan het bonnetje nergens meer vinden
Op woensdag 11 februari 2004 23:14 schreef pascalheister het volgende:[..]
dat valt zeker niet tegen met de camera, heb er een tijdje terug ook geluk mee gehad had ook een klein ongelukje
quote:hmm das niet erg handig nee
Op donderdag 12 februari 2004 20:00 schreef Tain het volgende:[..]
Mijn a70 is vandaag ook gevallen, alleen de lens is nu helemaal ontzet en gaat ook niet meer terug in de camera als je hem uitzet. Ik heb alleen een probleempje, ik kan het bonnetje nergens meer vinden
quote:Ik ben bang dat het bonnetje en de garantie je weinig zullen helpen in dit geval.
Op donderdag 12 februari 2004 20:00 schreef Tain het volgende:[..]
Mijn a70 is vandaag ook gevallen, alleen de lens is nu helemaal ontzet en gaat ook niet meer terug in de camera als je hem uitzet. Ik heb alleen een probleempje, ik kan het bonnetje nergens meer vinden
quote:Ik wilde het op zijn "liwwadders" doen
Op donderdag 12 februari 2004 13:05 schreef Kermit77 het volgende:[..]
Leeuwarders ??
Als in "made in Lwd" of te koop in Lwd....Ik heb zelf bij de kijkshop in Lwd enkele maanden geleden een statief gekocht voor 15 eurootjes welke uitemate geschikt is voor de a70 maar probeer er niet een zwaardere camera (minolta x700 met lens) op te zetten want daar zijn ze minder voor geschikt.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:14 schreef ventje5haar het volgende:[..]
Ik ben bang dat het bonnetje en de garantie je weinig zullen helpen in dit geval.
Schade door vallen of stoten is helaas uitgesloten in de garantie.
Ik denk dat het een duur grapje wordt...
quote:Ik heb zelf de Lowepro D-Res 8:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:00 schreef pascalheister het volgende:[..]
heb zelf dit tasje
info: http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres10aw.html
[afbeelding]
Ben er erg tevreden mee.
quote:Ik hef nog geen antwurd op myn fraag kregen...
Op donderdag 12 februari 2004 20:35 schreef ljurk9 het volgende:[..]
Ik wilde het op zijn "liwwadders" doen
(liwwwadders --> leeuwarders)
quote:Volgens mij was dit gewoon een statief dat bij de kijkshop in Leeuwarden gekocht was. Dat het een leeuwardens statiefje zou zijn was een reactie op de foto's die gemaakt waren in Dokkum waarbij iemand naar het statief refereerde als "het dokkums statief".
Op vrijdag 13 februari 2004 10:53 schreef Kermit77 het volgende:[..]
Ik hef nog geen antwurd op myn fraag kregen...
voor de niet leeuwarder:
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen
Geen Leeuwardensche makelaardij dus.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:05 schreef Kermit77 het volgende:[..]
Leeuwarders ??
Als in "made in Lwd" of te koop in Lwd....Ik heb zelf bij de kijkshop in Lwd enkele maanden geleden een statief gekocht voor 15 eurootjes welke uitemate geschikt is voor de a70 maar probeer er niet een zwaardere camera (minolta x700 met lens) op te zetten want daar zijn ze minder voor geschikt.
quote:Ik zie geen vraag?! Stel hem anders nog maar een keer
Op vrijdag 13 februari 2004 10:53 schreef Kermit77 het volgende:[..]
Ik hef nog geen antwurd op myn fraag kregen...
voor de niet leeuwarder:
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen
Heeft al iemand de firmware ge-update van de A60 en zo ja, wat was het effect?
Greetz, Organman
quote:is een uitgebreidere versie van de a70
Op vrijdag 13 februari 2004 12:38 schreef Black_Jack het volgende:
Ik keek vandaag op de powershot pagina, www.powershot.com en zag een powershot a75. Is dat een soort budgetmodel van de a80 of zo?
quote:en mijn oog is alweer gevallen op een nieuw model van Canon:
Op donderdag 12 februari 2004 20:38 schreef Tain het volgende:[..]
dan ga ik dus maar op zoek naar een nieuwe digicam
quote:zie ik dat goed is dat 10x optisch
Op vrijdag 13 februari 2004 19:37 schreef Tain het volgende:[..]
en mijn oog is alweer gevallen op een nieuw model van Canon:
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen eerst nog even sparen
quote:jah 38 - 380mm
Op vrijdag 13 februari 2004 19:42 schreef pascalheister het volgende:[..]
zie ik dat goed is dat 10x optisch
quote:Ik heb een firmaware update voor de A70 gehad (firmware versie 2) en dat had te maken met het direct printen van foto's zonder tussenkomst van de computer. Ik ga er vanuit dat dit voor de A60 een soortgelijke update is. Anders kijk je gewoon ff op www.canon.nl en dan zoek je de A60 op en dan kan je bij de firmware precies zien wat voorn aanpassingen er worden gedaan.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:23 schreef Organman het volgende:
Hoi A60 en hoger eigenaren,Heeft al iemand de firmware ge-update van de A60 en zo ja, wat was het effect?
Greetz, Organman
-edit- http://web.canon.jp/Imaging/PSA60/psa60_firmware-e.html directe link
Btw, ben compleet nieuw met digitale fotografie. Heb zelf een niet-digitale Minolta (140 Riva), maar ik kan er niet echt mee kutten (experimenteren!). Mijn ouders hebben zo'n ouwe Nokia met lens, waar je wél bijzondere foto's mee kunt maken
quote:Zeg dat niet te snel! Wij hebben eerlijk opgebiecht bij Canon dat we hem hebben laten vallen, en hij is gratis gerepareerd, wat we totaal niet hadden verwacht
Op donderdag 12 februari 2004 20:14 schreef ventje5haar het volgende:[..]
Ik ben bang dat het bonnetje en de garantie je weinig zullen helpen in dit geval.
Schade door vallen of stoten is helaas uitgesloten in de garantie.
Ik denk dat het een duur grapje wordt...
Het LCD scherm was helemaal naar z'n grootje ondanks het beschermtasje....
quote:Ik heb mijn A80 vandaag voor de 2e keer laten vallen :x Best triest aangezien ik er met grote zorg mee omga.. Eerste keer had ik hem bovenop een stapetje boeken gelegd, en die stapel wilde ik "even" verzetten.. Tja dat kon dus niet, en de camera viel op de grond. (Ik kon hem ook niet meer vangen omdat ik al die boeken in mijn handen had
Op zaterdag 14 februari 2004 20:01 schreef Dinus het volgende:[..]
Zeg dat niet te snel! Wij hebben eerlijk opgebiecht bij Canon dat we hem hebben laten vallen, en hij is gratis gerepareerd, wat we totaal niet hadden verwacht
Het LCD scherm was helemaal naar z'n grootje ondanks het beschermtasje....
Ik wil binnenkort nog wel een soort onderhoud beurt doen, want ik vertrouw het allemaal toch niet helemaal..
quote:welkom
Op zaterdag 14 februari 2004 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
ik ben een A70 owner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |