quote:als mijn haar in zijn normale status is en ik ga het in model brengen lukt het niet .... pas na de 3e dag dat ik me haar heb gedaan zit het goed. het heeft mijn resten wax/vet nodig om in model te komen
Op zondag 1 februari 2004 03:49 schreef Steijn het volgende:
Als je haar gezond is zit het sneller goed.
quote:Dan heb je stijvere wax nodig. Zoiets als Murray's.
Op zondag 1 februari 2004 03:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
als mijn haar in zijn normale status is en ik ga het in model brengen lukt het niet .... pas na de 3e dag dat ik me haar heb gedaan zit het goed. het heeft mijn resten wax/vet nodig om in model te komen
quote:polish wax lukt ook aardig :p
Op zondag 1 februari 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:[..]
Dan heb je stijvere wax nodig. Zoiets als Murray's.
http://www.murrayspomade.com
quote:Dat ken ik niet.
Op zondag 1 februari 2004 04:03 schreef Alessandro het volgende:[..]
polish wax lukt ook aardig :p
quote:polishing wax van fructis style overal te koop klein groen potje. Zelfs hema heeft poslishing wax maar dan wel eigen merk het is maar waar je van houd :p
Op zondag 1 februari 2004 04:05 schreef Steijn het volgende:[..]
Dat ken ik niet.
Murray's heb ik in mijn tijd van spike en hanekammen gebruikt. En altijd met tevreden resultaat.
quote:Mijn ervaring met goedkope huismerken is dat ze je haar beschadigen. het droogt snel uit en dat is niet goed. Haar moet soepel en zacht blijven. Maar fructis is inderdaad wel een goed merk.
Op zondag 1 februari 2004 04:06 schreef Alessandro het volgende:[..]
polishing wax van fructis style overal te koop klein groen potje. Zelfs hema heeft poslishing wax maar dan wel eigen merk het is maar waar je van houd :p
quote:ruikt ook nog lekker naar appel. Alleen je haar,.. als je dus krullen had word het heel stijl en weg krullen soms moet je even beetje uitwassen anders is het te strak en stijl. Dus ook voor mensen met beetje kroeshaar, natuurlijk niet te erge kroeshaar want dan werkt het weer niet
Op zondag 1 februari 2004 04:08 schreef Steijn het volgende:[..]
Mijn ervaring met goedkope huismerken is dat ze je haar beschadigen. het droogt snel uit en dat is niet goed. Haar moet soepel en zacht blijven. Maar fructis is inderdaad wel een goed merk.
Stel je hebt ECHT zin om op stap te gaan, dan lukt 't meestal goed.
Stel je hebt echt GEEN zin om iets te gaan doen, dan is 't meestal kut...
quote:Kruidvatgel is juist wel goeie gel
Op zondag 1 februari 2004 03:49 schreef Steijn het volgende:
Ik heb bijna altijd een good hair day.Behalve als ik slecht heb geslapen. Mijn geheim is goede gel te gebruiken, niet die kruitvat prut maar de echte merken. Is ook veel beter uitkambaar en gezonder voor je haar. Met goede shampoo wassen wil ook wel helpen. Als je haar gezond is zit het sneller goed.
quote:ik heb die rooie gehad, heb gehoord van veel mensen dat je er kaal van word.
Op zondag 1 februari 2004 12:43 schreef Devano het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig Brill Cream. Ik hoor er nooit zoveel mensen over maar het is best goed spul
alles op zijn tijdquote:Op zondag 1 februari 2004 20:04 schreef Devano het volgende:Tot nu toe nog geen last van
Die gebruik ik ook altijd, echt fantastisch spul!quote:Op zondag 1 februari 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan heb je stijvere wax nodig. Zoiets als Murray's.
http://www.murrayspomade.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |