Silverflame heeft hij helaas niet in Vera gespeeld. Die had er wat mij betreft wel bij gemogen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef chansadres het volgende:
Superior vandaag weer een paar keer gehoord op 3FM. Denk dat het wel een hitje word!
Leuke anekdotes van het concert van gisteren.
Toen de band vertrok na de eerste toegift, dachten de meeste mensen dat ze niet meer terugkwamen. En 4 mensen gristen de plectrums van de microfoonstandaard af. Toen ze echter terugkwamen voor de tweede toegave, wilde Tim een pelctrum van de standaard pakken maar hij graaide in de open lucht. Hij bukte om echt de plectrums te zoeken. Één toeschouwer liep naar hem toe en gaf hem een plectrum terug. Het gezicht van Tim was echt priceless.
Hier een filmpje van Silverflame. Een lied dat snel was toegevoegd voor het optreden:
Het optreden was trouwens opgenomen met 4 a 5 camera's. Microfoons in het publiek. Na een nummer of 10 liepen de mensen weg. Misschien een leuke extra als hier de cd uitkomt?
Inderdaad, ik vind Honeyburst ook een stukje beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
Leuk album, Superior, maar eigenlijk is Honeyburst nog beter. Maar die is jammer genoeg nergens meer in Nederland meer te krijgen.
Vind ik dit leuk Fela?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:44 schreef Felagund het volgende:
Ben benieuwd, ben sowieso veel meer fan van Honeyburst dan Superior, dus dat het meer rock is vind ik niet erg.
Ik weet het niet, het is vrij melancholisch. Je vond Sivert Hoyem en/of Madrugada ook toch niets, of heb ik dat verkeerd onthouden? Dat ligt wel in hetzelfde straatje. Je kan het altijd opzoeken op spotify.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |