quote:Ze is vrij agressief ja
Op zondag 1 februari 2004 00:51 schreef Xtreem het volgende:
Concreet:
De volgende stap is dat Shirley je slaat.
quote:Ja,alleen nu is het lichamelijk
Op zondag 1 februari 2004 00:48 schreef TallMan het volgende:[..]
Ja, dat wisten wij allemaal ook al ja.
quote:Zomaar trek je je conclusies. Je haalt er dingen bij die totaal niet van belang zijn in dit topic,dat vind ik al erg laag, plus het feit dat je overduidelijk de aandacht probeert te trekken. Je ziet dat mijn naam in de topictitel staat, terwijl je weet dat ik niks van je moet hebben. En ik lees nooit ergens over heen, maar je bent gewoon een ongelofelijke eigenwijze doordrammer, en post ook niet meer tegen mij alsjeblieft.
Op zondag 1 februari 2004 00:50 schreef Hepyro het volgende:
Doe eens rustig zeg, ik mag dan bij jou wel dingen oproepen qua posts over die persoon die je lastig viel maar ik ben Hepyro en niet die andere gast waar jij het overhad, probeer anders gewoon over mijn posts heen te lezen en je niet zo onnodig druk te maken want dat is nergens voor nodig
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:51 schreef TallMan het volgende:[..]
Ja, in nl. Kom dan langs.
btw, waar was je laatst?!!?
* Xtreem zat alleen in de sporthal
quote:priveredenen die ik hier niet op ga noemen hebben een tijdige aankomst in de sporthal belet, helaas.
Op zondag 1 februari 2004 00:55 schreef Xtreem het volgende:[..]
kut, ik wist dat ik op had moeten letten toen je aan het 'praten' was
btw, waar was je laatst?!!?
* Xtreem zat alleen in de sporthal
quote:
Op zondag 1 februari 2004 00:57 schreef TallMan het volgende:[..]
priveredenen die ik hier niet op ga noemen hebben een tijdige aankomst in de sporthal belet, helaas.
quote:Ocherm, je bed in dan.
Op zondag 1 februari 2004 00:54 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja,alleen nu is het lichamelijk
quote:Dit is nou al de 2e keer dat jullie in een topic over mij samen gaan lullen over sport...
Op zondag 1 februari 2004 00:58 schreef Xtreem het volgende:[..]
't is dat het priveredenen zijn... anders....
quote:Ja dag, daar heb ik de hele dag al in gelegen.
Op zondag 1 februari 2004 00:59 schreef TallMan het volgende:[..]
Ocherm, je bed in dan.
quote:Over sporten gesproken, vanavond weer gewonnen.
Op zondag 1 februari 2004 00:58 schreef Xtreem het volgende:[..]
't is dat het priveredenen zijn... anders....
quote:ja sorry.... er zijn 2 dingen die ons binden... sport en jij....
Op zondag 1 februari 2004 01:00 schreef Shirley het volgende:[..]
Dit is nou al de 2e keer dat jullie in een topic over mij samen gaan lullen over sport...
Voeg jij weer 'ns wat toe aan het gesprek dan!
quote:sorry, don't care
Op zondag 1 februari 2004 01:00 schreef TallMan het volgende:[..]
Over sporten gesproken, vanavond weer gewonnen.
.
-edit-
over sporten gesproken, vandaag weer 8 uur in de sporthal in ******* gestaan... ![]()
nee, niet tilburg
[Dit bericht is gewijzigd door Xtreem op 01-02-2004 01:01]
quote:Nou je vertelde het mij gisteren zelf dus dat noem ik dan geen conclusies trekken maar de feiten op tafel gooien, logisch dat ik dus zeg dat het te maken heeft omdat ik lijk op die andere persoon..
Op zondag 1 februari 2004 00:54 schreef Shirley het volgende:
Zomaar trek je je conclusies.
quote:Ik haal die dingen erbij omdat het wel degelijk belang heeft gezien je reactie's op mijn eerste 2 posts hier en ja dan haal ik dit wel even aan, bovendien is het ONZ dus mag er geslowchat worden, hoeft niet hele tijd 'ontopic' te blijven..
Je haalt er dingen bij die totaal niet van belang zijn in dit topic,dat vind ik al erg laag, plus het feit dat je overduidelijk de aandacht probeert te trekken.
quote:Ik reageer waar ik wil, dus ook als het een topic is die over jou gaat.
Je ziet dat mijn naam in de topictitel staat, terwijl je weet dat ik niks van je moet hebben.
quote:Als ik me aangesproken voel dan reageer ik op die persoon, dus ook bij jou. Learn to live with it
En ik lees nooit ergens over heen, maar je bent gewoon een ongelofelijke eigenwijze doordrammer, en post ook niet meer tegen mij alsjeblieft.
quote:Nee, dat moeten jullie doen.
Op zondag 1 februari 2004 01:00 schreef Xtreem het volgende:[..]
ja sorry.... er zijn 2 dingen die ons binden... sport en jij....
Voeg jij weer 'ns wat toe aan het gesprek dan!
quote:Ok doei
Op zondag 1 februari 2004 01:01 schreef r8ality het volgende:
Ik niet.
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:01 schreef r8ality het volgende:
Ik niet.
quote:Ja, openen we er een topic over worden we naar weetikhetwaar gekicked en daar zal het ook niet mogen, dus wij gaan uit dat jij wel dit topic wil delen, je bent toch geweldig, ofzo.
Op zondag 1 februari 2004 01:00 schreef Shirley het volgende:[..]
Dit is nou al de 2e keer dat jullie in een topic over mij samen gaan lullen over sport...
quote:gokje: je bent vrijgezel?
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef Hepyro het volgende:Ik reageer waar ik wil, dus ook als het een topic is die over jou gaat.
[..]
quote:Ik kan het natuurlijk ook even gaan melden bij de crew. Die weten al genoeg van jou verleden.
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef Hepyro het volgende:[..]
Nou je vertelde het mij gisteren zelf dus dat noem ik dan geen conclusies trekken maar de feiten op tafel gooien, logisch dat ik dus zeg dat het te maken heeft omdat ik lijk op die andere persoon..
[..]Ik haal die dingen erbij omdat het wel degelijk belang heeft gezien je reactie's op mijn eerste 2 posts hier en ja dan haal ik dit wel even aan, bovendien is het ONZ dus mag er geslowchat worden, hoeft niet hele tijd 'ontopic' te blijven..
[..]Ik reageer waar ik wil, dus ook als het een topic is die over jou gaat.
[..]Als ik me aangesproken voel dan reageer ik op die persoon, dus ook bij jou. Learn to live with it
quote:Wij moeten in jouw naamtopic jou in het gesprek betrekken
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef Shirley het volgende:[..]
Nee, dat moeten jullie doen.
quote:Nee,ik hou niet van sport, dus dan mag dat niet.
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef TallMan het volgende:[..]
Ja, openen we er een topic over worden we naar weetikhetwaar gekicked en daar zal het ook niet mogen, dus wij gaan uit dat jij wel dit topic wil delen, je bent toch geweldig, ofzo.
quote:Whehe, 8 uur, wij zijn met 2 uur wel klaar tegenstanders inmaken, dit seizoen is dat 1 maal (teveel) niet gelukt.
Op zondag 1 februari 2004 01:01 schreef Xtreem het volgende:[..]
sorry, don't care
-edit-
over sporten gesproken, vandaag weer 8 uur in de sporthal in ******* gestaan...
nee, niet tilburg
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:03 schreef Xtreem het volgende:[..]
gokje: je bent vrijgezel?
quote:Je zou de actie enzo bij ons op het veld toch eens moeten zien, geweldig gewoon.
Op zondag 1 februari 2004 01:04 schreef Shirley het volgende:[..]
Nee,ik hou niet van sport, dus dan mag dat niet.
quote:Nee, ik wil niet in een sportgesprek betrokken worden, dan gaan jullie maar msnen ofzo.
Op zondag 1 februari 2004 01:03 schreef Xtreem het volgende:[..]
Wij moeten in jouw naamtopic jou in het gesprek betrekken
quote:Zou wel fijn zijn als je ook inhoudelijk op mijn post reageert, dit vind ik een beetje makkelijk om zo te reageren. Iig ga ik dit ook aankaarten met een paar Crewleden danwel moderators omdat ik vind dat je je ongelovelijk aanstelt
Op zondag 1 februari 2004 01:03 schreef Shirley het volgende:
Ik kan het natuurlijk ook even gaan melden bij de crew. Die weten al genoeg van jou verleden.
quote:Nou boeiend. Ik kan ook een driepunter erin dunken hoor...
Op zondag 1 februari 2004 01:05 schreef TallMan het volgende:[..]
Je zou de actie enzo bij ons op het veld toch eens moeten zien, geweldig gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |