abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16753092
Er zijn geruchten over een Wing Commander 6... Heeft iemand daar al meer informatie gehoord over? Is er al een bevestiging of die er komt, en zo ja: wanneer?

Een link naar een relevante website wordt zeer op prijs gesteld!

pi_16753174
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16753410
Volgens mij is er nog geen bevestiging...

Origin zit bij Electronic Arts... En die zijn er vaak redelijk rap bij als het gaat om het lekker maken van gamers met sappige nieuwtjes...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_16772989
Zou geweldig zijn als het waar zou zijn dat er een WC6 komt!
*Denkt terug aan die vele uurtjes in een donkere kamer kilrathi afknallen*
JeeWeeJ be jammin! :D
  maandag 2 februari 2004 @ 23:56:54 #5
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_16835058
Even WC Prophecy voor de zoveelste keer uitspelen om er weer even in te komen.
Laatst nog de Gold Edition gekocht voor 5 euro in een 2de handswinkel.

Dust Cannon ROELZ!!!

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_16861096
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens mij is er nog geen bevestiging...

Origin zit bij Electronic Arts... En die zijn er vaak redelijk rap bij als het gaat om het lekker maken van gamers met sappige nieuwtjes...

Bedankt! Ennuh.. natuurlijk heb ik voor ik dit topic opende wel op Google gezocht, maar kon niets relevant vinden. Ik hoopte dat misschien iemand op het forum al iets meer gehoord gehad, dan de weinige informatie die ik kon vinden. Het enige wat ik dus tot nog toe tegenkomen was dat hij er aan komt, maar zonder release datum.
http://www.g-play.ru/en/view.asp?code=548

Helaas...

pi_20909046
kick!

IK WIL NIEUWS!!!!
Scheren is voor schapen!
pi_20909495
Wing Commander is okay!!!!! Een van m'n favoriete games denk ik.

Heb nog een hele oude CD-ROM versie van deel 1, waar ook Ultima 6 op staat. Echt kapot gespeeld. Was er ook heel goed in. Deel 2 daarentegen vond ik heel moeilijk ofzo? Lang geleden alweer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')