Ik ging gisteravond m'n tanden poetsen voordat ik naar bed ging en ik merkte dat m'n tandenborstel niet zo soepeltjes langs m'n tanden ging als normaal het geval is.
Dus ik kijken, heb ik godverdomme een klein (ong. 3 mm) gat aan de zijkant van m'n tand zitten ! Echt wat de fuck gewoon, ik had de hele dag niets gemerkt. En het doet nog steeds geen pijn, maar het moet waarschijnlijk wel gedicht (oid) worden.
Hoe kan er zo snel een gaatje optreden? Ik denk zelf trouwens dat het door zo'n snoepje komt die ik in de trein naar huis aan het eten was. Zo'n rolletje met drop en suiker erop, u kent het vast wel.
Maar ik vind het zo vreemd dat ik gelijk een gaatje heb, je ziet het ook erg goed.
Nu weet ik niet of ik snel (lees: maandag) naar de tandarts moet of dat ik vrijdag het even kan laten behandelen (Aangezien ik op kamers zit in Groningen en nog steeds bij de tandarts thuis zit)
Nogmaals ik heb er toen niets van gevoelt, en het doet ook geen pijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 31-01-2004 22:20]
quote:Hehe, nee je voelt echt duidelijk dat het een gaatje is. Was dat maar zo
Op zaterdag 31 januari 2004 22:19 schreef Steijn het volgende:
IS het niet gewoon een plakkerig stukje drop
quote:Klein? dat noem ik niet bepaald klein,.. op naar de tandarts dan maar
Op zaterdag 31 januari 2004 22:17 schreef Fillipe het volgende:klein (ong. 3 mm) gat aan de
quote:Ja kut man, maar ik kan toch nog wel wachten tot vrijdag
Op zaterdag 31 januari 2004 22:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Klein? dat noem ik niet bepaald klein,.. op naar de tandarts dan maar
Anaway, succes d'r mee.
quote:Ja of 2 mm, ongeveer zo groot als: o ,
Op zaterdag 31 januari 2004 22:26 schreef Steijn het volgende:
3mm lijkt me erg sterk. Als dat gaatje zo groot is kun je die tand wel afschrijven.Anaway, succes d'r mee.
Heb er af en toe nog wel last van die plek als ik warm of koude shit eet.
hier is gewoon een stuk afgebroken waarschijnlijk (of dat rottende stukje, dat er al was, ís eruit gebroken)
Suc7
quote:Getver...
Op zaterdag 31 januari 2004 22:32 schreef WimP het volgende:
Heb er af en toe nog wel last van die plek als ik warm of koude shit eet.
Zat er geen caries onder en is het 'dak' nu ingestort?
Inderdaad maar even naar Herr Doktor om de boel af te laten stucen
quote:Klopt niet echt een gaatje nee, dit is inderdaad afgebroken maar kan dat zo snel gaan dan? 1 snoepje en klats
Op zaterdag 31 januari 2004 22:33 schreef DABAMaster het volgende:
is geen gaatje als je gaatje normaal bedoelt... (gaatje als in: door rotting), want dan worden de mineralen alleen maar gesloopt, je ziet geen opening..hier is gewoon een stuk afgebroken waarschijnlijk (of dat rottende stukje, dat er al was, ís eruit gebroken)
Suc7
quote:Nou nee, ik heb geen caries...nooit gehad. Ik denk dat die gast dat ook wel zou zien. Er was gewoon een stuk uit...w.s omdat ik een flesje met mijn kiezen wilde openen.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:36 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
Getver...
Zat er geen caries onder en is het 'dak' nu ingestort?
Inderdaad maar even naar Herr Doktor om de boel af te laten stucen
En het doet geen pijn als ik erg warme of koude dingen eet maar ik voel het op die plek wel beter...w.s. omdat het daar meer doorgeeft naar de zenuw toe ofzo. Volgens de tandarts geen probleem......als het achteruitgaat zou hij pas gaan stucen....
Gewoon even naar de tandarts gaan, die fikst het wel.
quote:Reken daar maar wel op ...ik heb het aan beide kanten gehad
Op zondag 1 februari 2004 20:59 schreef Fillipe het volgende:
Hoop niet dat het moet uitboren vrijdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |