abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16752264
Echt dat heb ik weer hoor, ik haat de tandarts sowieso al en dan nu weer dit.

Ik ging gisteravond m'n tanden poetsen voordat ik naar bed ging en ik merkte dat m'n tandenborstel niet zo soepeltjes langs m'n tanden ging als normaal het geval is.

Dus ik kijken, heb ik godverdomme een klein (ong. 3 mm) gat aan de zijkant van m'n tand zitten ! Echt wat de fuck gewoon, ik had de hele dag niets gemerkt. En het doet nog steeds geen pijn, maar het moet waarschijnlijk wel gedicht (oid) worden.

Hoe kan er zo snel een gaatje optreden? Ik denk zelf trouwens dat het door zo'n snoepje komt die ik in de trein naar huis aan het eten was. Zo'n rolletje met drop en suiker erop, u kent het vast wel.

Maar ik vind het zo vreemd dat ik gelijk een gaatje heb, je ziet het ook erg goed.

Nu weet ik niet of ik snel (lees: maandag) naar de tandarts moet of dat ik vrijdag het even kan laten behandelen (Aangezien ik op kamers zit in Groningen en nog steeds bij de tandarts thuis zit)

Nogmaals ik heb er toen niets van gevoelt, en het doet ook geen pijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 31-01-2004 22:20]

pi_16752326
IS het niet gewoon een plakkerig stukje drop
pi_16752350
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:19 schreef Steijn het volgende:
IS het niet gewoon een plakkerig stukje drop
Hehe, nee je voelt echt duidelijk dat het een gaatje is. Was dat maar zo
pi_16752396
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:17 schreef Fillipe het volgende:

klein (ong. 3 mm) gat aan de

Klein? dat noem ik niet bepaald klein,.. op naar de tandarts dan maar
pi_16752428
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Klein? dat noem ik niet bepaald klein,.. op naar de tandarts dan maar

Ja kut man, maar ik kan toch nog wel wachten tot vrijdag ?
pi_16752544
3mm lijkt me erg sterk. Als dat gaatje zo groot is kun je die tand wel afschrijven.

Anaway, succes d'r mee.

pi_16752619
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:26 schreef Steijn het volgende:
3mm lijkt me erg sterk. Als dat gaatje zo groot is kun je die tand wel afschrijven.

Anaway, succes d'r mee.

Ja of 2 mm, ongeveer zo groot als: o ,
Maar bedankt iig, ik vind het wel vreemd dat je zo snel een gaatje kan krijgen.
pi_16752742
Is er niet gewoon een stuk uit je tand ofzo? Ik heb dat ook bij een kies gehad....Bij mij werd het gewoon gepolijst en verder niks.
Maar ik heb dan ook geen gaatjes of niets....dus w.s. durfde de tandarts dat risico te nemen.

Heb er af en toe nog wel last van die plek als ik warm of koude shit eet.

pi_16752784
is geen gaatje als je gaatje normaal bedoelt... (gaatje als in: door rotting), want dan worden de mineralen alleen maar gesloopt, je ziet geen opening..

hier is gewoon een stuk afgebroken waarschijnlijk (of dat rottende stukje, dat er al was, ís eruit gebroken)

Suc7

zaterdag 31 januari 2004 @ 22:36:05 #10
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16752858
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:32 schreef WimP het volgende:

Heb er af en toe nog wel last van die plek als ik warm of koude shit eet.
Getver...

Zat er geen caries onder en is het 'dak' nu ingestort?
Inderdaad maar even naar Herr Doktor om de boel af te laten stucen

Jawohl Herr Kaloin!
pi_16752906
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:33 schreef DABAMaster het volgende:
is geen gaatje als je gaatje normaal bedoelt... (gaatje als in: door rotting), want dan worden de mineralen alleen maar gesloopt, je ziet geen opening..

hier is gewoon een stuk afgebroken waarschijnlijk (of dat rottende stukje, dat er al was, ís eruit gebroken)

Suc7

Klopt niet echt een gaatje nee, dit is inderdaad afgebroken maar kan dat zo snel gaan dan? 1 snoepje en klats
pi_16752910
Ik heb ook 2 gaatjes aan de zijkant van mijn tanden. Kwam doordat ik een beugel heb gehad.
pi_16753107
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:36 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Getver...

Zat er geen caries onder en is het 'dak' nu ingestort?
Inderdaad maar even naar Herr Doktor om de boel af te laten stucen

Nou nee, ik heb geen caries...nooit gehad. Ik denk dat die gast dat ook wel zou zien. Er was gewoon een stuk uit...w.s omdat ik een flesje met mijn kiezen wilde openen.

En het doet geen pijn als ik erg warme of koude dingen eet maar ik voel het op die plek wel beter...w.s. omdat het daar meer doorgeeft naar de zenuw toe ofzo. Volgens de tandarts geen probleem......als het achteruitgaat zou hij pas gaan stucen....

Milf zondag 1 februari 2004 @ 05:46:02 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16766463
lifestyle *zwiep*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16770291
ik zou gewoon naar de weekendtandarts gaan, ziet er toch niet uit zo'n gat in je voortand. Zou je de hele week niet kunnen lachen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_16791048
Soms kan zo'n gaatje ook komen omdat je een tijd geleden met je vork een stukje glazuur hebt weggtikt. En daarna deed de caries zijn werk.

Gewoon even naar de tandarts gaan, die fikst het wel.

Geluk duurt je leven lang.
pi_16791116
Hoop niet dat het moet uitboren vrijdag
pi_16791191
Ik heb al jaren een halve verstandkies. Die is ook ooit eens afgebroken. De tandarts doet er niets aan en ik poets 'm gewoon heel goed. Ook erg vreemd.
pi_16791229
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:59 schreef Fillipe het volgende:
Hoop niet dat het moet uitboren vrijdag
Reken daar maar wel op ...ik heb het aan beide kanten gehad
...
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')