Zo gaat dat met alles eigenlijk..
K heb m al n paar keer hard geslagen maar dan worden mn ouders weer boos op mij etc dus dat helpt nix.
Mn ouders zijn beren trots dat ie vmbo het hoogste nivo doet (ondanks zware dislexie) en staan dus voor 100% achter hem.. .
Hoe lossen jullie zoiets op? .
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 31-01-2004 22:04]
quote:Al tig keer gedaan maar dan gaat ie jankend naar me ouders toe die mij naar boven sturen en ondertussen heeft hij weer dolle pret
Op zaterdag 31 januari 2004 22:04 schreef Fillipe het volgende:
Hem voor z'n bek slaan ?
quote:Jah blijf bezig. En t erge is hij loopt nu weer cdr's te jatten die die dan weer met een spelletje erop op school verkoopt
Op zaterdag 31 januari 2004 22:06 schreef ioor het volgende:
terug jatten
en dan slaan!
Jullie kunnen het onder elkaar niet oplossen dus zullen je ouders de waarheid onder ogen moeten zien. Het is niet zo dat omdat hij zijn best doet op school en daarin slaagd ondanks dislexie hij alles zomaar kan en mag.
Praat er anders over met een buitenstaander die dit misschien tot je ouders kan laten doordringen.. (oom, tante, goede vrienden van je ouders, o.i.d.)...
Heel veel succes!
Groetjes,
Rose
SUCCES
Inmiddels woont ze in Utrecht, eerst keek ik altijd nog ff snel dr tas na voor ze wegging, want meestal had ze daar stiekem vanalles ingepropt dat van mij was.
Ik verstopte mn spullen gewoon. En goed afwisselen met de plaatsen, want ze vond ze na verloop van tijd wel. Ze jatte voornamelijk kauwgoms, m'n kleren, en toiletspullen. Ik heb een beautycase aangeschaft, met een cijferslot. We consequent op slot doen, en als je m open hebt staan niet op de cijfercombi laten staan want dat weten ze dat ook weer.
Ook maakte ik elke dag wel ff een rondje over dr kamer, alles terugjatten. Van de kleren heb ik gedreigd als ze nog 1 keer wat zou jatten dat ik bij haar alle broekspijpen en mouwen zou dichtnaaien. Kennelijk ben ik als kwaad ben wel overtuigend, want daarna kwam ze altijd netjes vragen.
Zorg ook dat je wat chanteermiddel hebt, mij zus rookte bv. stiekem.
In jouw geval: een groot koffer met een flink hangslot, en jat regelmatig wat van zijn spullen.
quote:Geloof me, ik heb genoeg geprobeerd, echt waar. Praten helpt eg niet meer met me ouders.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:10 schreef Famous_Rose het volgende:Jullie kunnen het onder elkaar niet oplossen dus zullen je ouders de waarheid onder ogen moeten zien. Het is niet zo dat omdat hij zijn best doet op school en daarin slaagd ondanks dislexie hij alles zomaar kan en mag.
Ik moet het ff zelf oplossen maar bij het minste geringste gaat ie weer jankend naar me ouders .
En ik heb geen slot op me deur .
quote:Zij noemen het: Lenen en vergeten te vragen of het mag of menen dat sommige spullen voor algemeen gebruik zijn...
Op zaterdag 31 januari 2004 22:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een stronthekel aan die hufterige etters die stelen van familie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |