abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:11:38 #1
70004 niksan
net een beetje meer
pi_16750330
Ik ben van plan de studie: International Business and Management Studie te doen, maar ik vraag me alleen af welke stad het leukst/best is.

Heeft iemand ervaringen met deze studie in één van deze steden??
Is er veel verschil qua onderwijs/les geven??
Alvast bedankt!!

en ja: ik heb de sites bekeken en weet dat er verschillende afstudeerrichtingen zijn.

"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_16750384
Ik heb in beide steden een opleiding gevolgd.
Maar Groningen is toch wel de gezelligste stad hoor, zou zeker voor Groningen gaan! Zijn ook meer faciliteiten in de buurt...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16750528
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:13 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb in beide steden een opleiding gevolgd.
Maar Groningen is toch wel de gezelligste stad hoor, zou zeker voor Groningen gaan! Zijn ook meer faciliteiten in de buurt...
idd
_you are all weirdos
pi_16750612
De studie is beter in Leeuwarden dan in Groningen, maar Groningen is weer veel leuker als student zijnde...

Ik zou zeker voor Groningen gaan, Leeuwarden lijkt erg op een stad als Zwolle (dus saaaaaai!) en in Zwolle heb ik een aantal jaren gestudeerd. Daarna nog 2 jaar in Groningen (mooiste tijd uit mijn leven) en daarna ben ik in Leeuwarden gaan wonen. Verdomd, wat heb ik toen een spijt gehad dat ik niet gelijk naar Groningen was gegaan!

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:26:19 #5
70004 niksan
net een beetje meer
pi_16750735
Heel erg bedankt .... ik weet dat Groningen leuk is, alleen ik vroeg me af of de studie qua begeleiding/inhoud veel verschilt
dance with the stars."
pi_16750758
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:26 schreef niksan het volgende:
Heel erg bedankt .... ik weet dat Groningen leuk is, alleen ik vroeg me af of de studie qua begeleiding/inhoud veel verschilt
Heb je al open dagen bezocht?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16750762
IK heb in beide steden gewoond, en meot zeggen dat grunn echt stukken beter is dan l'warden.
pi_16750817
Wat was ook weer de grap? Het enige goede aan Leeuwarden is de sneltrein naar Groningen! Hoorde ik in een kroeg in Groningen, die grap viel daar nogal in de smaak.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:38:31 #9
70004 niksan
net een beetje meer
pi_16751082
Ja, Tsja, hieruit kon ik niet zeggen van WOW!! die is het beste! ze probeerden er allebei zo goed mogelijk voor de dag te komen......

Ik wil gewoon wat ervaringen van mensen met deze studie in deze steden te weten komen

Is er ook nog veel verschil met nationaliteiten, het lijkt dat Leeuwarden meer mensen uit Azie heeft dan Groningen, wat meer uit andere Europese landen lijkt te komen

dance with the stars."
pi_16757124
Is dat een keuze dan?!

Groningen natuurlijk

pi_16757384
Groningen
pi_16757446
Groningen, Leeuwarden is een beetje jammer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 1 februari 2004 @ 03:40:07 #13
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_16765412
Daar ben ik heel makkelijk over.

Den Haag. .

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_16765440
in Groningen wonen allemaal van die omhoog gevallen studentjes met een kakaccent. ze denken dat ze alles zijn maar ze kunnen alleen maar zuipen.. voor "normalere" mensen moet je toch echt in Leeuwarden zijn
pi_16765727
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:42 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
in Groningen wonen allemaal van die omhoog gevallen studentjes met een kakaccent. ze denken dat ze alles zijn maar ze kunnen alleen maar zuipen.. voor "normalere" mensen moet je toch echt in Leeuwarden zijn
Idd, voor de calvinistische typetjes is Groningen echt niet wat...

Voor de gezellige mensen daarentegen, Groningen! Stad van cultuur, muziek, kunst, uitgaan, theater, ontelbare cafes en restaurants (ook voor serieuze mensen), maar voor sommige mensen is het inderdaad nooit leuk. Serieuze mensen zijn ook altijd moeilijk te vinden in een stad met een universiteit en een hogeschool. Dus. Leeuwarden lijkt me het beste .

En, kijk eens wat verder dan Vindicat zou ik zeggen.

pi_16767263
Groningen
Leeuwarden
pi_16768367
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:42 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
En bedankt Ik praat gewoon lekker eindhoves hoor.
  zondag 1 februari 2004 @ 12:52:31 #18
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_16771038
quote:
Op zondag 1 februari 2004 11:16 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

En bedankt Ik praat gewoon lekker eindhoves hoor.

Dat is niets, inkie1010.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_16772048
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:52 schreef JAM het volgende:

[..]

Dat is niets, inkie1010.

Hoe bedoel je?
pi_16773602
Ik zit woon nu ook in Leeuwarden en het bevalt prima. Ik zat eerst ook in een dilemma.
Groningen of Leeuwarden.

School is beter in Leeuwarden en de stad Groningen is waarschijnlijk leuker, toch maar voor de school gekozen en niet voor de stad. Achteraf een goede keus.

Leeuwarden is best gezellig op donderdag-avond. Rest van de avonden denk ik ook wel.

pi_16779661
Is dit een grap?

Groningen is de ideale studentenstad en Leeuwarden is GEEN studentenstad...

zondag 1 februari 2004 @ 16:43:50 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_16780527
hanze zuigt ..lwd is geen fuck aan..dus ga in groningen wonen en in lwd studeren..'t vat is wel wat ..maar 't kan cker niet tegen de drie enzo op dus...
pi_16781353
ik hoor de mensen die in Leeuwarden studeren anders niet klagen,,,,,,,,,,,schijnt best leuk te zijn. En de scholen staan goed bekend.........beter dan de Hanzehogeschool, want die zuigt!
  zondag 1 februari 2004 @ 20:09:10 #24
70004 niksan
net een beetje meer
pi_16788850
Wat zijn de nadelen van Hanze dan??
dance with the stars."
pi_16789002
Groningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo