Nog langer?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:32 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Mijn haar schiet al weer aardig opTis weer een paar centimeters langer geworden. Alleen nou begin ik last te krijgen van dooie punten dus die moeten er binnen kort maar weer een af
word es wakker ofzo!! hahahquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:05 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ja ik weet het nog niet
[afbeelding]
Effe een brak webcam picje hoe het nu is.
ook al zo stijl... saaai!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:47 schreef Ifyafeelme het volgende:
pff, wat duurt het lang voordat haar pas echt lang gegroeid is
[afbeelding]
Gaafquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:47 schreef Ifyafeelme het volgende:
pff, wat duurt het lang voordat haar pas echt lang gegroeid is
[afbeelding]
Ja, ik moet nodig naar de kapper nu. I know. Ik vermijd de kapper al voor 3 maanden aangezien ik pas weer wil gaan als mijn haar iets langer is gegroeid dan dat het nu is, ik moet je wel gelijk geven... het zit nu echt voor geen meter! maar ja dat boeit me op dit moment niet echtquote:Op woensdag 10 maart 2004 08:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mag ik een tip geven aan Ifyafeelme en thisworldislost... Ga naar de kapper om er een model in te laten knippen"lang haar" heeft ook zo z'n grenzen.
sjah, ik heb ook stijl haar en heb het ook al best lang...quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
ook al zo stijl... saaai!
okee okee ik ga al
was alleen voor de foto, haha.. ga echt niet zo over straat hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
3 maanden is ongeveer 3 cm... de kapper kan als het goed is er maximaal een centimeter afhalen. Al lijkt het me dat om er model in te knippen er op sommige plekken meer af moet...
Ik mag hopen dat die scheiding aan de zijkant alleen voor de foto was? zo niet... snel naar achteren met dat haar, of beetje scheiding in 't midden... bibber
Serieus? Bij mij groeit er in 3 weken tijd wel 2 of meer cm bij hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
3 maanden is ongeveer 3 cm...
*Jaloers is*quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij groeit er in 3 weken tijd wel 2 of meer cm bij hoor.
Alleen is er voor gras wel genoeg werkend spul te koop waar het harder door gaat groeien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:16 schreef Hagedis het volgende:
Zucht, wat gaat het langzaam...
Haar is net gras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |