quote:Dat kan ik dus (nog) niet...
Op maandag 16 februari 2004 19:38 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk moet je met lang(er) haar ook zo'n 'what do I care' houding hebben. Zit het niet beter van, maar je voelt je wel beter!
Kben zoiezo al heel ijdel en nu ik elke dag worstel met me haar en duizenden kapsels loop te verzinnen maar uiteindelijk toch gewoon zet hoe ik het altijd heb omdat ik bang ben dat het gek staat of in verloop van de dag er lomp uit gaat zien...
Kan niet wachten tot de dag dat ik geen gel meer hoeft te gebruiken, lijkt me heerlijk ![]()
Dan moet ik nog wel een soort van wet-look spray misschien wat mijn haar en droog gaat niet samen, ben ik net een pluizenbol
Ik zal altijd tot wax of gel veroordeeld blijven aangezien ik mijn haar wel een beetje wil stylen en het anders te stijl is... Op zich niet erg, met langer haar kan dat lekker nonchalant
Hoe komt het dat het bij celebs altijd zo snel groeit?
quote:Zie ik ook wel is ja, maar lijkt maar zo denk ik omdat het de ene keer live is en de andere keer een oud filmpje/foto of pre-recorded enzo..
Op woensdag 18 februari 2004 20:12 schreef MadGuy het volgende:
Hm, las vandaag weer de man en wat schetst mijn verbazing? Viggo Waas heeft weer een kop vol haar?Hoe komt het dat het bij celebs altijd zo snel groeit?
![]()
Nog een paar weken en ik heb de goeie lengte om een "Haar naar achter gooien met hoofd" beweging te maken
, ik heb vandaag alvast geoefend op me werk want ik had me verslapen en kon niet genoeg gel erin zetten om het stevigheid te geven dus me haar heeft hele tijd in me ogen gehangen en me voorhood lopen irriteren..
Altijd al is willen doen
geheim?
veel fok!ken
quote:Dat viel mij ook al op bij John van de RHCP. Die had een hanekam voor de MTV awards, en een poos later heeft hij het alweer tot zijn schouders.
Op woensdag 18 februari 2004 20:12 schreef MadGuy het volgende:
Hoe komt het dat het bij celebs altijd zo snel groeit?![]()
quote:Draag je je ninja outfit toch wat langer?
Op donderdag 19 februari 2004 10:58 schreef Hagedis het volgende:
Ik ben van m'n lang-haar idee af.T wordt me te veel gedoe met gare halflange lengtes.
quote:Ik zie thans licht in uw avatar
Op donderdag 19 februari 2004 11:38 schreef Hagedis het volgende:
Alleen s'nachts.
quote:Mijn haar begint ook vreselijk irritant te worden, maar ik zet door
Op donderdag 19 februari 2004 10:58 schreef Hagedis het volgende:
Ik ben van m'n lang-haar idee af.T wordt me te veel gedoe met gare halflange lengtes.
quote:Tip, doe wat ik morgen doe: toch ff naar de kapper en maar klein beetje bij laten knippen, als je het weer veel korter laat doen zul je nooit weten hoe het uiteindelijk met langer haar staat, is toch wel beetje geduld waard toch? Kort kan altijd nog, lang niet...
Op donderdag 19 februari 2004 20:56 schreef post-it het volgende:
nu word ik echt schijtziek van me haar
ik wil het ook lang maar in plaats van de lengte groeit het door de krullen meer in de breedte
Als je het echt wil late groeien en er helemaal gek van word, kunnen je er altijd een paar extentions in laten knopen, schiet het lekker op!!!
quote:Da's een muur, weet je dat ook weer
Op donderdag 19 februari 2004 18:54 schreef MadGuy het volgende:[..]
Ik zie thans licht in uw avatar
(een lichtblauw geschilderde weliswaar)
Yup bij mij begint het er ook aardig stoer uit te zien, heb ff wat geknutseld met me haar in het weekend en daar kwamen wel een paar goeie modellen uitquote:Op maandag 23 februari 2004 11:17 schreef MadGuy het volgende:
Ach so!
Hm, ik ben benieuwd hoe het met de rest staat. Bij mij begint het haar wat te normaliseren en zelfs waz is niet zo'n groot probleem meer. Ik merk wel dat er vooral net boven de oren aan de zijkanten nog wel een zooi bij mag, en ook achter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |