Ga wel maandag naar de kapper, met de expliciete opdracht dat het alleen maar gefatsoeneerd moet worden.
Zeg in ieder geval wel dat je er niet al teveel af wilt. Ik moet dat keer op keer duidelijk maken...
Nouja, het is nog niet lang, m'n pony hangt nu net boven m'n wenkbrouwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hagedis op 13-02-2004 23:03]
quote:Ik zou idd nog maar even wachten dan, nu heb je het risico dat het veel te kort wordt geknipt omdat het nog niet echt lang is... Ikzelf ben half december voor het laatst geweest maar toen is het ongeveer gemilimeterd dus ook wel heel erg kort, bij mij zit t ook ongeveer tot mn wenkbrauwen, denk dat het beter is om nog ongeveer een maandje te wachten en t dan een beetje bij te laten knippen...
Op vrijdag 13 februari 2004 23:03 schreef Hagedis het volgende:
Hmmm, de laatste keer was bij mij vlak naar de jaarwisseling, da's dus ruim een maand. Dan ga ik wel, maar ik ga denk ik dan wel de afspraak die ik maandag gemaakt heb afzeggen en nog iets langer wachten.Nouja, het is nog niet lang, m'n pony hangt nu net boven m'n wenkbrouwen.
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 14-02-2004 21:09]
quote:Zitten we op ongeveer dezelfde lengte
Op zaterdag 14 februari 2004 20:00 schreef MadGuy het volgende:
ja, als je die lengte heb, zou ik inderdaad even wachten. Bij mij komen de eerste plukjes nu over mijn wenkbrauwen...
Alleen me achterkant werkt niet zo goed mee, het blijft te plat en bij mij groeit me haar aan de achterkant om een of andere reden naar links
quote:Afgezien dat het naar links groeit heb ik hetzelfde met de achterkant. Dat groet te langzaam en blijft te plat. Ik denk dat dat een kwestie van geduld en tijd is... helaas! Ik denk dat het heel wat beter in verhouding zit al is het achter wat langer...
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef TwztId het volgende:[..]
Zitten we op ongeveer dezelfde lengte
Alleen me achterkant werkt niet zo goed mee, het blijft te plat en bij mij groeit me haar aan de achterkant om een of andere reden naar links
quote:haha, grappig is dat, dat probleem ken ik, dan zit er geloof ik daar ergens ook een kruin op je hoofd of zo, maar als het langer wordt komt dat wel goed
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef TwztId het volgende:[..]
Zitten we op ongeveer dezelfde lengte
Ik ben al +/- 1,5 jaar bezig om mijn haar lang te laten groeien, en het is nu al redelijk lang, stukje tot over mijn schouders.
ik was van plan om het zoiets te laten worden:
(zonder die vlechtjes
)
maar ik heb nu toch besloten om het over 1 tot 2 maanden weer helemaal kort te knippen.
Niet omdat het er niet uit ziet ofzo, maar ik krijg het gewoon veel te warm, vooral in de zomer en moet wielrennen...
quote:mmm, dat mel gibson haar vind ik er niet echt uitzien, maar dat is persoonlijk, maar je kan het toch gewoon wat korter laten knippen? je hoeft toch niet meteen weer voor helemaal kort te gaan, ben zelf ook fanatieke atleet, maar heb het gewoon gezien met superkort....
Op zaterdag 14 februari 2004 23:08 schreef atlonxp1800 het volgende:
ik zal me hier ook maar eens meldenIk ben al +/- 1,5 jaar bezig om mijn haar lang te laten groeien, en het is nu al redelijk lang, stukje tot over mijn schouders.
ik was van plan om het zoiets te laten worden:
(zonder die vlechtjes)
[afbeelding]maar ik heb nu toch besloten om het over 1 tot 2 maanden weer helemaal kort te knippen.
Niet omdat het er niet uit ziet ofzo, maar ik krijg het gewoon veel te warm, vooral in de zomer en moet wielrennen...
Zat net naar ajax te kijken en lette eigenlijk bijna alleen maar op het haar van Daniel de Ridder ![]()
quote:Hahaha dat is grappig, ik heb precies hetzelfde. Kijk maar naar die jongen waarvan ik foto's in het forum heb geplaatst. Allemaal dezelfde jongen zowat. Sterker nog, ik ben nu de film aan het downloaden, puur om het haar.
Op zondag 15 februari 2004 16:31 schreef TwztId het volgende:
Valt me wel op dat ik nu meer op de haren van mensen let dan op de eigenlijke film of wedstrijd of waar ik ook naar kijkZat net naar ajax te kijken en lette eigenlijk bijna alleen maar op het haar van Daniel de Ridder
[afbeelding]
Hetzelfde als ik in het centrum van mijn stad loop...
Jep, het is een obsessie.
@ Flrs: Cool! Over die krullen, de kapper zal daar wel raad mee weten toch? Gewoon kwestie van een model erin laten knippen...
quote:Wat dacht je van laten bijpunten
Op zondag 15 februari 2004 23:33 schreef Stonehead het volgende:
Ik kan m'n haar nu met gemak in een staart gooien, maar ik heb 't nooit laten bijpunten en het valt me op dat het voorop snel breekt, en ik heb geen zin in een ponyHoe voorkom je erger?
quote:Ja ik zie het wel, laat het iedergeval binnenkort bijknippen. Vraag dan wel even wat voor een model het zou kunnen worden
Op maandag 16 februari 2004 11:15 schreef MadGuy het volgende:
@ Stonehead: Wat bedoel je met breken?@ Flrs: Cool! Over die krullen, de kapper zal daar wel raad mee weten toch? Gewoon kwestie van een model erin laten knippen...
quote:Goed plan, ik heb mn toevlucht toch maar weer tot de gel gezocht, dacht dat zonder ook wel ok was, maar ziet er helaas toch niet uit, gelukkig dat er gel etc. bestaat iig
Op maandag 16 februari 2004 18:58 schreef Flrs het volgende:[..]
Ja ik zie het wel, laat het iedergeval binnenkort bijknippen. Vraag dan wel even wat voor een model het zou kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |