abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17149017
was dat maar waar...
pi_17149220
Wil het iig. een keer lang gehad hebben en daar ben ik nu dus mee bezig.

Ga wel maandag naar de kapper, met de expliciete opdracht dat het alleen maar gefatsoeneerd moet worden.

pi_17152982
Hoe lang heb je het nu?
pi_17158814
Ik wil trouwens er niet als een hooibaal bijlopen. Kan ik zo af en toe naar de kapper gaan om het eea. recht te knippen tijdens lang laten groeien, of is dat absoluut geen slim idee?
pi_17159285
Volgens mij is dat juist wel slim. Ik weet niet welk model je wilt, maar die kan er dan alvast langzamerhand in geknipt worden en bovendien kan de kapper er dan rekening mee houden. Ik ga ook nog om de 6 a 8 weken.

Zeg in ieder geval wel dat je er niet al teveel af wilt. Ik moet dat keer op keer duidelijk maken...

pi_17159837
Hmmm, de laatste keer was bij mij vlak naar de jaarwisseling, da's dus ruim een maand. Dan ga ik wel, maar ik ga denk ik dan wel de afspraak die ik maandag gemaakt heb afzeggen en nog iets langer wachten.

Nouja, het is nog niet lang, m'n pony hangt nu net boven m'n wenkbrouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagedis op 13-02-2004 23:03]

pi_17165627
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:03 schreef Hagedis het volgende:
Hmmm, de laatste keer was bij mij vlak naar de jaarwisseling, da's dus ruim een maand. Dan ga ik wel, maar ik ga denk ik dan wel de afspraak die ik maandag gemaakt heb afzeggen en nog iets langer wachten.

Nouja, het is nog niet lang, m'n pony hangt nu net boven m'n wenkbrouwen.

Ik zou idd nog maar even wachten dan, nu heb je het risico dat het veel te kort wordt geknipt omdat het nog niet echt lang is... Ikzelf ben half december voor het laatst geweest maar toen is het ongeveer gemilimeterd dus ook wel heel erg kort, bij mij zit t ook ongeveer tot mn wenkbrauwen, denk dat het beter is om nog ongeveer een maandje te wachten en t dan een beetje bij te laten knippen...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_17178843
ja, als je die lengte heb, zou ik inderdaad even wachten. Bij mij komen de eerste plukjes nu over mijn wenkbrauwen...

[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 14-02-2004 21:09]

pi_17179229
Jup, ik ga maandagmorgen even een afspraak afbellen en de kat nog even uit de boom kijken.
pi_17181775
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:00 schreef MadGuy het volgende:
ja, als je die lengte heb, zou ik inderdaad even wachten. Bij mij komen de eerste plukjes nu over mijn wenkbrauwen...
Zitten we op ongeveer dezelfde lengte

Alleen me achterkant werkt niet zo goed mee, het blijft te plat en bij mij groeit me haar aan de achterkant om een of andere reden naar links

pi_17182037
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef TwztId het volgende:

[..]

Alleen me achterkant werkt niet zo goed mee, het blijft te plat en bij mij groeit me haar aan de achterkant om een of andere reden naar links

Afgezien dat het naar links groeit heb ik hetzelfde met de achterkant. Dat groet te langzaam en blijft te plat. Ik denk dat dat een kwestie van geduld en tijd is... helaas! Ik denk dat het heel wat beter in verhouding zit al is het achter wat langer...
pi_17182072
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:37 schreef TwztId het volgende:

[..]

haha, grappig is dat, dat probleem ken ik, dan zit er geloof ik daar ergens ook een kruin op je hoofd of zo, maar als het langer wordt komt dat wel goed
pi_17184609
ik zal me hier ook maar eens melden

Ik ben al +/- 1,5 jaar bezig om mijn haar lang te laten groeien, en het is nu al redelijk lang, stukje tot over mijn schouders.

ik was van plan om het zoiets te laten worden:
(zonder die vlechtjes )

maar ik heb nu toch besloten om het over 1 tot 2 maanden weer helemaal kort te knippen.
Niet omdat het er niet uit ziet ofzo, maar ik krijg het gewoon veel te warm, vooral in de zomer en moet wielrennen...

pi_17190094
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:08 schreef atlonxp1800 het volgende:
ik zal me hier ook maar eens melden

Ik ben al +/- 1,5 jaar bezig om mijn haar lang te laten groeien, en het is nu al redelijk lang, stukje tot over mijn schouders.

ik was van plan om het zoiets te laten worden:
(zonder die vlechtjes )
[afbeelding]

maar ik heb nu toch besloten om het over 1 tot 2 maanden weer helemaal kort te knippen.
Niet omdat het er niet uit ziet ofzo, maar ik krijg het gewoon veel te warm, vooral in de zomer en moet wielrennen...

mmm, dat mel gibson haar vind ik er niet echt uitzien, maar dat is persoonlijk, maar je kan het toch gewoon wat korter laten knippen? je hoeft toch niet meteen weer voor helemaal kort te gaan, ben zelf ook fanatieke atleet, maar heb het gewoon gezien met superkort....
pi_17192501
Wat Samson zegt dus. Als het weer kort is en je krijgt ver spijt van moet je weer een x aantal maanden wachten. Ik zou het gewoon iets korter doen, zodat je het eventueel in een staartje kunt doen als je wielrent... dan zal het zweten ook wel meevallen...
pi_17197737
Valt me wel op dat ik nu meer op de haren van mensen let dan op de eigenlijke film of wedstrijd of waar ik ook naar kijk

Zat net naar ajax te kijken en lette eigenlijk bijna alleen maar op het haar van Daniel de Ridder

pi_17198200
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:31 schreef TwztId het volgende:
Valt me wel op dat ik nu meer op de haren van mensen let dan op de eigenlijke film of wedstrijd of waar ik ook naar kijk

Zat net naar ajax te kijken en lette eigenlijk bijna alleen maar op het haar van Daniel de Ridder
[afbeelding]

Hahaha dat is grappig, ik heb precies hetzelfde. Kijk maar naar die jongen waarvan ik foto's in het forum heb geplaatst. Allemaal dezelfde jongen zowat. Sterker nog, ik ben nu de film aan het downloaden, puur om het haar.

Hetzelfde als ik in het centrum van mijn stad loop...

Jep, het is een obsessie.

pi_17210234
Ik kan m'n haar nu met gemak in een staart gooien, maar ik heb 't nooit laten bijpunten en het valt me op dat het voorop snel breekt, en ik heb geen zin in een pony Hoe voorkom je erger?
  maandag 16 februari 2004 @ 11:04:07 #119
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_17217176
*Meldt zich* Ben ook van plan m'n haar lang(er) te laten groeien. Ik heb krullen, dus hopen dat het geen afro-kapsel wordt.
pi_17217432
@ Stonehead: Wat bedoel je met breken?

@ Flrs: Cool! Over die krullen, de kapper zal daar wel raad mee weten toch? Gewoon kwestie van een model erin laten knippen...

pi_17221880
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:33 schreef Stonehead het volgende:
Ik kan m'n haar nu met gemak in een staart gooien, maar ik heb 't nooit laten bijpunten en het valt me op dat het voorop snel breekt, en ik heb geen zin in een pony Hoe voorkom je erger?
Wat dacht je van laten bijpunten Ik heb na ongeveer 2,5 jaar een cmtje of 40 tot 45 lang haar, en laat het ook een keer in de 3 maanden even een beetje knippen, anders krijg je zon plof kapsel :|
  maandag 16 februari 2004 @ 14:33:50 #122
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_17222868
doe maar niet.
Koop hier advertentieruimte.
  maandag 16 februari 2004 @ 14:34:17 #123
38942 kennydies
ken je me nog?
pi_17222886
70's
En zo is het ...
  maandag 16 februari 2004 @ 18:58:37 #124
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_17231171
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:15 schreef MadGuy het volgende:
@ Stonehead: Wat bedoel je met breken?

@ Flrs: Cool! Over die krullen, de kapper zal daar wel raad mee weten toch? Gewoon kwestie van een model erin laten knippen...

Ja ik zie het wel, laat het iedergeval binnenkort bijknippen. Vraag dan wel even wat voor een model het zou kunnen worden
pi_17232210
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:58 schreef Flrs het volgende:

[..]

Ja ik zie het wel, laat het iedergeval binnenkort bijknippen. Vraag dan wel even wat voor een model het zou kunnen worden

Goed plan, ik heb mn toevlucht toch maar weer tot de gel gezocht, dacht dat zonder ook wel ok was, maar ziet er helaas toch niet uit, gelukkig dat er gel etc. bestaat iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')