Mijn doel:

Rechter natuurlijk ![]()
Heb alleen niet zulk krullend haar en een bes wel hoge haargrens als ik me haar naar achter doe heb ik zo'n fucking groot voorhoofd, maarja kize het wel..
quote:Psst, je hebt er al één, een zwarte.
Op maandag 9 februari 2004 16:41 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
* Smashing-Pumpkin wordt nu al gek van z'n haar
* Smashing-Pumpkin gaat een muts kopen
quote:nog verder wordt het wel erg lang niet? en het dan in een staart? probeer het een keer zou ik zeggen!
Op zaterdag 31 januari 2004 20:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Vorige topic was vol en hier maar weer verderHet vorige topic: Ik wil mijn haar lang laten groeien
De lengte van mijn haar:
[afbeelding]
Anthony Kiedis heeft tegenwoorig ook wel een aardig kapsel, alleen wil ik het zoals hij het vroeger had:
quote:Het zal ook nog wel minstens een jaar duren voor ik die lengte heb, dus ik laat het gewoon groeien totdat ik een goeie lengte heb zegmaar. En die zal idd wel wat korter zijn dan dat van Anthony. Als er maar een redelijke staart in kan, dat is wel zo makkelijk.
Op maandag 9 februari 2004 22:04 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ontiegelijk lelijk. Ook bij een vrouw. Niet dat jij je daar wat van aan dient te trekken uiteraard!
Dat is al verder dan ikke, maar ik wil dan ook net iets anders...
Kortom, vet kut, maar we zetten door!
quote:Mutsje? Petje? heb je er niet zo'n last van op zo'n tussenlengte
Op vrijdag 13 februari 2004 14:28 schreef MadGuy het volgende:
Ondertussen raakt mijn kapsel steeds meer verzeilt in en tussendoor kapsel. Van wax wordt het vet en piekerig en onverzorgd, maar als ik het laat hangen is het stijl. Wat het overigens toch wel wordt, aangezien dat wax zo snel vervliegt...Kortom, vet kut, maar we zetten door!
( of 2 schuifspeltjes aan de zijkanten
, had de zanger van The Rasmus ook
)
quote:Hm ja dat lange is ook erg mooi, maar ik denk dat wat hij op de middelste of 1e foto heeft beter bij je past
Op maandag 9 februari 2004 21:57 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Anthony Kiedis heeft tegenwoorig ook wel een aardig kapsel, alleen wil ik het zoals hij het vroeger had:
quote:Als je t maar niet afknipt
Op vrijdag 13 februari 2004 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Mutsje of petje is inderdaad een optie, maar ik wacht het gerust even af...
quote:Exact, ik laat het eerst lang groeien, en als dat me niet bevalt knip ik het af tot waar het me wel bevalt.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:02 schreef Ils het volgende:[..]
( maar ok dat is mijn mening, en je kunt t natuurlijk altijd weer afknippen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |