quote:Netjes
Op zondag 1 februari 2004 14:18 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zit nu zo'n beetje aan de Liam Gallagher lengte.
[afbeelding]
Alleen dat matje is wat korter

Maar, kennen jullie die man in die Andrelon (hoe toepasselijk) reclame op TV? Die waarin dat meisje water over haar haar gooit omdat het er zogenaamd niet uitziet voor haar vriendje. dat vriendje bedoel ik dus. Ook cool haar. Foto's zijn welkom!
quote:Leuk voorbeeld, enkel moet je wel dat sjaaltje en de lipstick wegdenken
Op zondag 1 februari 2004 18:29 schreef MadGuy het volgende:
Mijn doel is uiteindelijk dit, zoals in het in het eerste deel gepost:Maar, kennen jullie die man in die Andrelon (hoe toepasselijk) reclame op TV? Die waarin dat meisje water over haar haar gooit omdat het er zogenaamd niet uitziet voor haar vriendje. dat vriendje bedoel ik dus. Ook cool haar. Foto's zijn welkom!
quote:Sjaaltje en de lippen zijn inderdaad wat... err....
Op zondag 1 februari 2004 19:19 schreef Samson het volgende:[..]
Leuk voorbeeld, enkel moet je wel dat sjaaltje en de lipstick wegdenken
Maar het gata me uiteraard om het kapsel, anders zou ik het hier niet posten. Wel een grappig effect. Als ik deze foto aan mensen laat zien als voorbeeld van welke kapsel ik wil, reageren mensen altijd in de trend van "ja, maar dat sjaaaaaaltje...". Daar gáát het helemaal niet om... ![]()
quote:haha, ik snap wel wat je bedoelt hoor, het is ook wel een beetje wat ik in gedachten heb qua kapsel, alleen is mn haar ietsje blonder (donkerblond) dan dan van hem en minder stijl dus.... maar aan de andere kant, als het een keer die lengte heeft is het waarschijnlijk wel zo'n beetje zo stijd als dit...
Op zondag 1 februari 2004 20:29 schreef MadGuy het volgende:[..]
Sjaaltje en de lippen zijn inderdaad wat... err....
Maar het gata me uiteraard om het kapsel, anders zou ik het hier niet posten. Wel een grappig effect. Als ik deze foto aan mensen laat zien als voorbeeld van welke kapsel ik wil, reageren mensen altijd in de trend van "ja, maar dat sjaaaaaaltje...". Daar gáát het helemaal niet om...
Ik hoop dat mijn haar zo wordt... ik heb nogal raar haar geloof ik...
quote:Zal wel meevallen, het belangrijkste is geduld hebben in elk geval en jezelf weerhouden van veel kappersbezoek. Ik hoop dat het mij deze keer gaat lukken, je wil niet weten hoe vaak ik het al geprobeerd heb, ik krijg dan ook direct positieve reacties dat mensen het leuk vinden staan als het langer wordt, maar toch op een gegeven moment zit het voor geen meter en denk ik, lekker kort was toch ook leuk (ook omdat ik nogal veel sport) Alleen realiseer ik me steeds niet dat het als het kortgeknipt is na een week al niet meer leuk zit, dat nadeel heb je met iets langer haar dus niet, dus daarom gaat het me nu wel lukken
Op zondag 1 februari 2004 21:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat ik dan dezelfde kleur als jij heb.Ik hoop dat mijn haar zo wordt... ik heb nogal raar haar geloof ik...
quote:Topic starter..
Op zondag 1 februari 2004 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Stomme vraag, maar over wie heb je het nu?
quote:Goede tip. Haar eerst verven en dan kun je aan de uitgroei zien hoeveel het gegroeid is, LOL!
Op zondag 1 februari 2004 23:38 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Merkte vandaag ineens dat ik alweer een hele berg uitgroei onder m'n gevervde haar heb.
Gaat dus de goede kant op.
quote:M'n haar heb ik niet gevervd om bij te houden hoe hard het groeit hoor.
Op maandag 2 februari 2004 11:25 schreef MadGuy het volgende:[..]
Goede tip. Haar eerst verven en dan kun je aan de uitgroei zien hoeveel het gegroeid is, LOL!
quote:hoe duur kosten nou die dingen?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:41 schreef MadGuy het volgende:
MadGuy heeft vitaminepillen gehaald. Baat het niet, schaadt het ook niet!
Edit:
Damn was even vergeten hoe bitter die krengen ook al weer waren. Moet je ze doorbijten of kun je ze ook heel doorslikken. Zijn biergistpillen ook zo smerig?
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 04-02-2004 10:53]
quote:Haha...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Afhankelijk van merk enzo van 2-5 euro... Potje 60 pillen ofzo. Biergist was geloof ik iets duurder...Edit:
Damn was even vergeten hoe bitter die krengen ook al weer waren. Moet je ze doorbijten of kun je ze ook heel doorslikken. Zijn biergistpillen ook zo smerig?
Volgens mij kun die pillen overigens het beste in één keer doorslikken.
Het lost toch op in je maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |