Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:14 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Uit alle wanhoop heb ik het ook maar laten knippen, ik was zo chaggie vanochtend omdat het niet bleef zitten
Het resultaat:
[afbeelding]
Dit is wel heel erg wennen
Ik denk dat dit beter overkomt op het sollicitatie gesprek wat ik morgen in het ziekenhuis heb.
En? hoe ging het met je gesprek??quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:14 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Uit alle wanhoop heb ik het ook maar laten knippen, ik was zo chaggie vanochtend omdat het niet bleef zitten
Het resultaat:
[afbeelding]
Dit is wel heel erg wennen
Ik denk dat dit beter overkomt op het sollicitatie gesprek wat ik morgen in het ziekenhuis heb.
Ik gebruikt al een tijdje geen gewone gel meer, werkt gewoon niet meer...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:55 schreef MadGuy het volgende:
Wat is het toch met dat klote vocht in de lucht? Mijn haar zit gelijk weer voor geen meter. En oh ja wax is ook vet kut aan het worden, ik moet echt iets anders om het te stylen...
Zo, dat was mijn rant. Hoe gaat het met jullie?
Ja ging beter dab ik verwacht had. Ik zal morgen wel horen of ik aangenomen wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:19 schreef Samson het volgende:
[..]
En? hoe ging het met je gesprek??
leuk, welke functie? mijn vader is trouwens chirurg.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
oh btw, ik ben aangenomen in het ziekenhuis![]()
echt niequote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:27 schreef Ifyafeelme het volgende:
CyberErik is vietnamees
Gewoon voor stage hoor, als ICT beheerderquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
leuk, welke functie? mijn vader is trouwens chirurg.
Leuke site, veel onderwerpen.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:23 schreef MadGuy het volgende:
http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |