abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:40:44 #176
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16749513
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:29 schreef odinio het volgende:
Neeej al jou woede en aggressie bevorderd de integratie wil je zeggen als je zo'n fuckin hekel hebt aan nederlanders rot dan gewoon een end op...ik bedoel het is niet je RECHT hoor om hier te leven het is je keuze....
Als je al mijn posts doorleest in dit topic en andere en er zwart-op-wit de regel uit kan halen "Ik heb een hekel aan autochtone Nederlanders " dan zou ik allang al mijn biezen hebben gepakt en vertrokken zijn.

Jammergenoeg schrijf ik zoooo onduidelijk dat er er dus niet gelezen wordt dat ik inderdaad een teringhekel heb aan alleen racisten,fascisten, xenofoben. Die heb je immers onder de autochtonen, maar daar schijn je als allochtoon weer niet te kunnen zeggen,want dan ben je een huili en MOET je oprotten.

Bovengenoemde mensen aan wie ik een schurfthekel heb (racisten,fascisten, xenofoben), heb je ook onder Marokkanen, Turken, Hindoestanen (waar ik toe behoor) en andere allochtone groeperingen en ik zal het niet nalaten om die nestbevuilers aan te pakken als ik me daartoe geroepen voel.

Trouwens, niet gewend om ook eens flink verbaal gemept te worden?
Gelijk maar brullen dat je maar moet oprotten naar je eigen land als je een autochtone Nederlander aanvalt op zijn /haar anti-allochtone opvatttingen?

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 31-01-2004 20:45]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:43:10 #177
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_16749575
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het gebeurd vaak dus. Misschien moet je je mede-autochtonen er is op aanspreken. Want anders reken ik jou er ook op af

Ik beoordeel/veroordeel elk persoon als een individu en zo wil ik zelf ook beoordeeld worden, okay misschien heb je gelijk als mijn beeld over allochtoonse jongeren enigsinds gekleurd is maar na een paar slechte ervaringen met allochtoonse jongeren heb ik daar naar mijn mening alle redenen toe.

maar ik probeer nog steeds iedereen op zijn persoonlijkheid en zijn daden af te rekenen. Al wordt dat de laatste tijd toch redelijk moeilijk tot mijn grote spijt.

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:49:44 #178
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16749725
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:43 schreef odinio het volgende:

[..]

Ik beoordeel/veroordeel elk persoon als een individu en zo wil ik zelf ook beoordeeld worden, okay misschien heb je gelijk als mijn beeld over allochtoonse jongeren enigsinds gekleurd is maar na een paar slechte ervaringen met allochtoonse jongeren heb ik daar naar mijn mening alle redenen toe.

maar ik probeer nog steeds iedereen op zijn persoonlijkheid en zijn daden af te rekenen. Al wordt dat de laatste tijd toch redelijk moeilijk tot mijn grote spijt.

Ja , als ik al de wandaden die sommige autochtonen mij en mijn familie,voorouders hebben aangedaan optel in het verleden tot nu dan geeft me dat ook het recht om ALLE autochtonen onder de noemer "klootzakken" te zetten en mag ik dus ook autochtonen een flinke mep verkopen?
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16749762
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:49 schreef SKMbeat het volgende:
Ja , als ik al de wandaden die sommige autochtonen mij en mijn familie,voorouders hebben aangedaan optel in het verleden tot nu dan geeft me dat ook het recht om ALLE autochtonen onder de noemer "klootzakken" te zetten en mag ik dus ook autochtonen een flinke mep verkopen?
Niet vergeten erbij te zeggen dat ze het land uit moeten he!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:52:20 #180
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_16749804
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:40 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Als je al mijn posts doorleest in dit topic en andere en er zwart-op-wit de regel uit kan halen "Ik heb een hekel aan autochtone Nederlanders " dan zou ik allang al mijn biezen hebben gepakt en vertrokken zijn.
----------------
waarom stel je je dan zo aan en vind je het slecht dat wij trots op onze samenleving zijn en ons cultuurgoed te beschermen? en je hoeft niet iets zwart op wit te schrijven om te laten zien wat je bedoelt, dit is jezelf er op een goedkope manier uitlullen wat je intenties zijn. Ik heb al je berichten doorgelezen en daarna tot een conclusie gekomen je een aansteller te noemen.

Jammergenoeg schrijf ik zoooo onduidelijk dat er er dus niet gelezen wordt dat ik inderdaad een teringhekel heb aan alleen racisten,fascisten, xenofoben. Die heb je immers onder de autochtonen, maar daar schijn je als allochtoon weer niet te kunnen zeggen,want dan ben je een huili en MOET je oprotten.
-----------
Dat heb ik OOK gelezen maar je berichten zijn erg eenzijdig en volledig op autochtonen gericht.
-----------

Bovengenoemde mensen aan wie ik een schurfthekel heb, heb je ook onder Marokkanen, Turken, Hindoestanen (waar ik toe behoor) en andere allochtone groeperingen en ik zal het niet nalaten om die nestbevuilers aan te pakken als ik me daartoe geroepen voel.
-----------

als er meer van jou type mensen waren zou de integratie een stuk makkelijker verlopen denkik.al ben ik bang dat je je er niet erg toe geroepen voelt met vele anderen anders was er wel wat veranderd in de nederlandse samenleving

Trouwens, niet gewend om ook eens flink verbaal gemept te worden?
Gelijk maar brullen dat je maar moet oprotten naar je eigen land als je een autochtone Nederlander aanvalt op zijn /haar <b> anti-allochtone opvatttingen</b>?

--------------

Ik ben gewend om verbaal gemept te worden maar dan wel op een respectvolle eerlijke manier en geen stoten onder de gordel. Als ik mijn punten maak verwacht ik serieus te worden genomen. dat doe ik ook bij jou. het enigste probleem is dat ik gewoon kotsmisselijk wordt van de slachtoffer rol die jij aanneemt terwijl er in mijn ogen helemaal geen rede toe is. Als je zo zielig bent als je jezelf voordoet wat doe je hier nog dan.(en ja hier istie al weer)

Ow en ik heb geen anti allochtoonse opvattingen, naar mijn mening is iedereen die zich normaal gedraagt en geen overlast veroorzaakt welkom in nederland. En degene die dat niet doen mogen van mij part wegwezen (dus ook de autochtone nederlanders)

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:53:00 #181
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16749831
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee, dat recht heb ik niet, ben toch een allochtoon?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:54:05 #182
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_16749865
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:49 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

ze hebben het MIJ persoonlijk aangedaan dat ten eerste, en ik zeg niet dat ik alle allochtonen er op afreken maar het kleurt je beeld wel in. (ik zou hier nu een opmerking kunnen maken over begrijpend lezen maar die is net zo onder de gordel als de opmerkingen die jij maakt)
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:55:06 #183
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_16749896
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ja waarheen,wie wil dat volgevreten zapcultuurtje nou hebben
verplaats je de ellende alleen maar.
Opruimen die boel het is nou wel tijd dat er weer een ander volk boven komt drijven.
De Inca's hadden ook niet het eeuwige leven
Klaar?
Ik niet!
pi_16749909
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:06 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Nee,autochtone Nederlanders zullen het nooit over spaghettislurpers, MAFIAgasten, (neo)-facisten, vrouwenversierders,sexuele intimidatieplegers, pizzavreters, blondjesgekken, etc hebben als ze het hebben over Italianen.

Een en al positiviteit over Italianen.

Op het neo-fascisten na heb ik ze idd allemaal voorbij horen komen. De meeste benamingen zijn nog juist ook. Ik zou daarom zeer zeker niet over discriminatie of racisme te spreken...het is maar hoe je ermee omgaat.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:56:21 #185
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_16749941
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:55 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Op het neo-fascisten na heb ik ze idd allemaal voorbij horen komen. De meeste benamingen zijn nog juist ook. Ik zou daarom zeer zeker niet over discriminatie of racisme te spreken...het is maar hoe je ermee omgaat.

waarom kan deze persoon het wel relativeren en heb jij er zoveel moeite mee SKMbeat dat vraag ik mij nou af.
pi_16749998
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:56 schreef odinio het volgende:

[..]

waarom kan deze persoon het wel relativeren en heb jij er zoveel moeite mee SKMbeat dat vraag ik mij nou af.

Daar ging de hele discussie tussen hem en mij over
Het relativeringsvermogen ontbreekt bij bepaalde mensen in dit land en dat is waar het mis gaat.

Hij probeerde overigens de Italianen te betrekken bij het "conflict tegen de Autochtone Nederlanders", maar dat zal niet lukken omdat die zich anders opstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ragazzo op 31-01-2004 20:58]

zaterdag 31 januari 2004 @ 20:58:41 #187
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16750014
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:56 schreef odinio het volgende:

[..]

OMDAT NIET ALLE ALLOCHTONE HETZELFDE ZIJN!!!
DE ENE ALLOCHTOON IS DE ANDER NIET !!!
SNAP JE HET NU!!!
pi_16750038
Lees de FAQ. .
En het is Marokkanen, één r en twee k's. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')