abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16792704
Damn.. ik dacht eindelijk nog eens wat goede voorstellen erbij, maar zoals Dexter_H al zei.. Rode rozen en een fles Bordeaux vind ik niet echt een goed idee....
Kan wel zo zijn dat het niet direct hoeft te betekenen dat ik meer zou willen, maar rode rozen zijn (vind ik) over het algemeen toch wel bedoeld om aan te geven hoeveel je van iemand houdt..
Je 2e voorstel voor van een bosje anjers vind ik al beter.. Alleen die doos merci wordt niks (meid waar ik op bezoek ga houdt niet van snoep).
Dexter_H's idee van knuffeltje vind ik eigenlijk ook zo slecht nog niet... Maar ja.. zoals ie ook al zei.. Wat voor een knuffelbeer koop je dan?
pi_16793450
Knuffelbeer? Nah, zou ik niet doen hoor...

En please geen anjers...zijn zo lelijk...

Gewoon een gezellig bosje, gemengd.
Als je de inrichting van haar huis weet, kan je misschien een leuke vaas erbij geven, waar het bosje leuk instaat?
Leuke fotolijst?

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16794006
OK dan.. Anjers(Tering.. ik weet niet eens hoe die dingen eruit zien...)
Euhm.. fotolijstje had ik ook over zitten denken, maar dan komt er een foto in van haar vriend (en haar samen) en dat vind ik dan zo krom...
Wat zijn dan mooie bloemen zonder "speciale" betekenis?? Dus niet dat ik dan met een bos bloemen aan kom zetten die meestal bij een begrafenis worden gebruikt of zo.. (Plaatje van de desbetreffende bloemen is altijd welkom )
Nu bedenk ik me dat een knuffelbeer toch ook niet zo geschikt is eigenlijk.. laatst heeft ze er een van haar vriend gekregen.. Daar was ze wel blij mee, maar als ik er dan met een kom aanzetten

[Dit bericht is gewijzigd door TheShocker op 01-02-2004 21:54]

pi_16794458
Ga nou maar gewoon naar de bloemist, en vraag een gezellig gemengd bosje bloemen.
Maakt niet uit wat voor bloemen, zolang het maar gemengd is.
pi_16794829
OK dan... gemengd bossie bloemen wordt het.. Zal ik der dan nog een kaartje of zoiets bij doen met iets erop geschreven??
(Jahaaaa... ik weet het, veel vragen... Is voor mij ook de eerste keer dat ik zo goed met een meisje kan opschieten en dit wil ik gewoon niet verkloten... Nogmaals: als het mijn vaste vriendin zou zijn, zou ik regelmatig een cadeautje meenemen, en zou ik dus niet zoveel moeite hebben met iets te bedenken..)
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 22:12:14 #31
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_16794920
Als een goede vriend/collega mij een bos rozen geeft (ongeacht welke kleur ik houd het meest van de champagne kleur) en een fles wijn dan ben ik een gelukkig mens. Maar volg alsjeblieft mijn advies van anjers niet op, het zijn werkelijk waar de meest afschuwelijke bloemen die er zijn. En een knuffel is vreselijk kinderlijk, naar mijn mening. Bloemen zijn afgezaagd, plantje ook maar een fles wijn doet altijd goed. Maar goed dan, wat dacht je van een fles wijn in combinatie met het "Boek met alle Antwoorden". . ¤ 15,--
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_16795003
Ja, je kan een kaartje eraan hangen met een leuke pakkende tekst!

Nee, niet vragen wat je er op moet schrijven, zelluf doen....

Enne volgens mij als het een goede vriendin is kan je weinig verkloten hoor. Het gaat om de gezelligheid, en niet de kado's, niet de bloemen.

pi_16795882
Owkee dan.. dat dat van die anjers als grapje was bedoeld had ik dus echt niet door..
Dat het om de gezelligheid gaat snap ik.. Enige punt waarom ik zo bang ben om het te verkloten is dat ik wel meer voor haar gevoeld heb (en dit weet ze ook).. En hoe stom het ook was.... hier ben ik veel te lang mee bezig geweest, ook heb ik haar toen veel te veel dingen gevraagd... (AAAAAAAAAARGH.. achteraf heb ik daar dus echt enorm veel spijt van gehad .. toch is ze altijd normaal blijven doen en daarom waardeer ik haar nu dus ook enorm )

Wat mij betreft wordt het dus het volgende:
Gemengd bosje bloemen met kaartje met leuk tekstje erop..

pi_16796103
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:32 schreef TheShocker het volgende:
Owkee dan.. dat dat van die anjers als grapje was bedoeld had ik dus echt niet door..
Dat het om de gezelligheid gaat snap ik.. Enige punt waarom ik zo bang ben om het te verkloten is dat ik wel meer voor haar gevoeld heb (en dit weet ze ook).. En hoe stom het ook was.... hier ben ik veel te lang mee bezig geweest, ook heb ik haar toen veel te veel dingen gevraagd... (AAAAAAAAAARGH.. achteraf heb ik daar dus echt enorm veel spijt van gehad .. toch is ze altijd normaal blijven doen en daarom waardeer ik haar nu dus ook enorm )

Wat mij betreft wordt het dus het volgende:
Gemengd bosje bloemen met kaartje met leuk tekstje erop..

Om het niet te verkloten, moet je geen nadruk leggen op de gevoelens die gehad hebt.
Dat is voorbij. Nu ben je blij dat ze een goede vriendin is gebleven.
Juist omdat ze normaal tegen je doet, kan jij dat natuurlijk ook doen.
Angst is een slechte raadgever, dus gooi je angst overboord (makkelijk gezegd... ) en heb een gezellig avond!
  zondag 1 februari 2004 @ 23:38:11 #35
78451 fille_fatale
** I spy... **
pi_16799436
Ik zou wel blij zijn met bloemen... bijvoorbeeld:

Succes!
pi_16808217
Kee dan.. net zoals TS zal ik dus waarschijnlijk gaan voor een gemengd bosje bloemetjes... Enige wat het nog kan veranderen is dat ik vanmiddag ff de stad in ga en ff bij Expo ga kijken of ze daar nog iets hebben...
Bedenk me nu ik dit aan het schrijven ben dat ze een tijd geleden eens heeft gezegd dat ze nog iets wou hebben voor aan de muur te hangen (ze woont pas 2 maanden alleen en heeft nog niet echt veel zin/tijd gehad om iets te gaan uitzoeken..).
Nog voorstellen voor kleine dingetjes voor aan de muur?
(BTW TS, sorry dat ik meelift op dit topic en mijn vragen hier ook stel.. Maar aangezien we in een soortgelijke situatie zitten is het logischer om 1 topic hierover te hebben ipv 2...)
pi_16808325
Ligt er aan wat haar inrichting is.

Bij Ikea heb je ook leuke lijstjes, die zijn wat dikker.
In verschillende kleuren.
Misschien kan je dan leuke zwart/witte kaarten van beroemde mensen kopen en die erin doen.
Wel haar favo sterren erin doen...

pi_16823391
Ik heb mijn beslissing genomen.. Het wordt definitief een bosje bloemen..
Dexter_H: Wat mij betreft ga je hier maar gewoon verder als je nog vragen hebt...

BTW Ik zal wel laten weten hoe ze erop reageerde..

Degene die een bosje bloemen voorstelden.. Bedankt!!

pi_16826669
OK, Shocker heeft een beslissing genomen, nu ikke nog.. Ik ben nog steeds wat aan het twijfelen tussen een bos bloemen of iets voor aan de muur...
Dus als er nog voorstellen zijn voor iets aan de muur.. Deze zijn welkom..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')