abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1163623
Verzameltopic voor de liefhebbers
quote:
Man neergestoken om zijn geloof

Uitgegeven: 7-7-2001 14:18

ROERMOND - Een 21-jarige man uit Roermond is donderdagavond door een onbekende neergestoken omdat hij het verkeerde geloof zou aanhangen. Dat heeft de politie zaterdag bevestigd. De politie is nog op zoek naar de dader, waarschijnlijk een moslim. Het slachtoffer is een in Sri Lanka geboren christen.

De Sri Lankaan is inmiddels in het ziekenhuis behandeld en buiten levensgevaar. De man werd donderdagavond in het huis waar hij een kamer huurt, aangesproken door een hem onbekende man. Die vroeg hem welk geloof hij aanhing, christen of moslim.

Toen hij antwoordde christen te zijn, kreeg hij te horen dat dit niet goed was omdat er in huis allemaal Marokkanen wonen. Daarop vertrok de onbekende man, maar even later kwam hij terug. Hij schopte en sloeg de Sri Lankaan en stak hem uiteindelijk met een mes. Toen een andere bewoner naar de kamer kwam, maakte de dader zich uit de voeten.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_1163793
Wat probeer je hiermee te vertellen/bereiken?
pi_1163833
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 21:22 schreef Xamira het volgende:

....weer een schandalige daad van zo'n idioot...

bedankt voor het onderstrepen van de essentie van mijn verhaal: segregatie leidt to extremen en onhanteerbare conflicten.
of bedoelde je juist het tegenovergestelde te bereiken? stoute meid.. nou ja, meid...
vertolkster van de anonieme meerderheid..
roept vanuit het duister zijn/haar mening, veilig weggestopt, niemand kan je zien, niemand weet wie je bent, lekker beschermd door een groepskloon, heel goed afgeschermd.. als een ouwe vent die zich aftrekt bij een peepshow, kijkend naar een mooie(?) meid.. jammer dat die man het daarbij moet houden, jammer dat hij te laf is om zich ooit echt te laten zien

zou voor die man en misschien ook voor die meid misschien veel leuker zijn

zaterdag 7 juli 2001 @ 21:55:50 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_1163884
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 21:22 schreef Xamira het volgende:

Man neergestoken om zijn geloof

neergestoken omdat hij het verkeerde geloof zou aanhangen.

Het slachtoffer is een in Sri Lanka geboren christen.

Die vroeg hem welk geloof hij aanhing, christen of moslim.

Toen hij antwoordde christen te zijn, kreeg hij te horen dat dit niet goed was omdat er in huis allemaal Marokkanen wonen.

Het wordt GVD steeds gekker. Neergestoken worden omdat je geen Moslim bent
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 22:03:07 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1163929
Maar had de topic-opener nog een bepaalde mening of bedoeling met deze post?

Of wordt het hier een mode om klakkeloos gewoon nieuwsberichten te knippen en te plakken zonder verdere bronvermelding of mening of uitleg, want dan kan ik wel de hele krant op Internet hier dumpen, zonder verder commentaar, maar ik geloof niet dat iedereen dat zo op prijs zal stellen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 juli 2001 @ 22:09:37 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_1163968
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 22:03 schreef golfer het volgende:
Maar had de topic-opener nog een bepaalde mening of bedoeling met deze post?
Krantenknipsels over incidenten met allochtonen in één topic onderbrengen lijkt me (kon jezelf verzinnen)
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 22:13:20 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1163986
Fok! is geen kopieermachine voor krantenartikelen, zonder verder commentaar, dus deze gaat op slot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')