Van Nedved is ook bekend dat PSV hem wou aantrekken, Rosicky was ook een mogelijke PSV'er
dat zijn 2 namen van grote spelers die door PSV zijn opgemerkt
En in het verleden gekochte spelers bewijzen het eens te meer
Dus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:Kezman is absoluut geen miskoop geweest, 2x topscorer van Nederland en 2x kampioen geworden mede dankzij Kezman en dit jaar wordt hij ook weer topscorer en PSV kampioen, dus dat kan je onmogelijk een miskoop noemen
Op maandag 2 februari 2004 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Dus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:sterker nog PSV was rond met Nedved
Op maandag 2 februari 2004 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
de geldschieters moeten hun vertrouwen niet te snel verliezen in PSV na een mogelijk "mislukte" (grote aanhalingstekens) koop, we kunnen dan mogelijk geen winst op Kezman maken
maar PSV heeft altijd al laten zien dat ze een oog voor talent hebbenVan Nedved is ook bekend dat PSV hem wou aantrekken, Rosicky was ook een mogelijke PSV'er
dat zijn 2 namen van grote spelers die door PSV zijn opgemerkt
En in het verleden gekochte spelers bewijzen het eens te meerDus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:daarom ook de aanhalingsteken
Op maandag 2 februari 2004 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Kezman is absoluut geen miskoop geweest, 2x topscorer van Nederland en 2x kampioen geworden mede dankzij Kezman en dit jaar wordt hij ook weer topscorer en PSV kampioen, dus dat kan je onmogelijk een miskoop noemen
Wel leuk om altijd die opmerkingen te lezen over happende Ajacieden, terwijl jullie er ook wat van kunnen.
Feit is dat Kezman niet gaat opbrengen wat gehoopt/begroot was. En dat is een goede zaak. Hoe minder PSV verdient hoe beter. En TM67 je gaat toch niet echt volhouden dat hij 15 miljoen gaat opbrengen.
Kezman is een gewoone spits en niets meer of minder dan dat. Als hij zo super is als de lampies maar blijven bleren dan was hij al verkocht voor veel geld. Dat hij nu aangeeft ook bij een kleinere club aan de slag te willen zegt voldoende. PSV maakt een leuk klappertje met Robben maar door het uitblijven van een leuke opbrengst van Kezman zal PSV niet flink binnen lopen
quote:Daar is dankzij Arie van Os zelfs winst op gemaakt!
Op maandag 2 februari 2004 16:20 schreef rubbereend het volgende:[..]
of iets van Gabrich
quote:jagoed maar die werd genoemd in de discussie over mislukte spitsen niet zozeer de financieele kant ervan, maar dat daar winst op gemaakt is veel hulde aan Arie van Os waard
Op maandag 2 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Daar is dankzij Arie van Os zelfs winst op gemaakt!
quote:Nee die werd genoemd ivm verliesgevende spitsen. Niet de zaken gaan omdraaien.
Op maandag 2 februari 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:[..]
jagoed maar die werd genoemd in de discussie over mislukte spitsen niet zozeer de financieele kant ervan, maar dat daar winst op gemaakt is veel hulde aan Arie van Os waard
quote:Waarom? Als ze hier gaan blaten over dat Kezman winstgevend is voor PSV omdat PSV zoveel Kezman-shirtjes zou hebben verkocht? Of omdat een een of andere dwaas gaat verkondigen dat Ajax waarschijnlijk geen winst gaat maken op Mido, terwijl die allang met dikke winst is verkocht? Of omdat iemand die over Gabrich begint terwijl die ook met winst is verkocht door Ajax. Of omdat een ander weer gaat lopen janken over Trabelsi en Maxwell terwijl eerst genoemde zeer waarschijnlijk ook gewoon verkocht zal gaan worden en Maxwell aangegeven heeft het nog te vroeg vindt om over te stappen naar een andere club en hij dus zeer waarschijnlijk zijn contract gaat verlengen. Of normaal doen omdat jullie hier altijd zo vreselijk lopen te geilen op Kezman terwijl nu wel duidelijk is dat het maar een gewoon spitsje is die zeer waarschijnlijk komend seizoen voor een middelmatige europese club gaat spelen......
Op maandag 2 februari 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe effe normaal Speed en discussieer op een fatsoenlijke manier jongen...
quote:tjah, als Kezman maar een gewone spits is, dan vraag ik mezelf echt af wat Zlatan dan is...
Op maandag 2 februari 2004 18:48 schreef Speed1971 het volgende:
Kezman is een gewoone spits en niets meer of minder dan dat.
meneer presteert niet zo goed, legt weinig goals binnen ZELFS IN NL
en dat is oh zo makkelijk... toch?
ok, hij heeft een paar CL-doelpunten achter zijn naam, maar ik zie jullie nu ook niet verder in de CL?
het enige wat hij in NL heeft gepresteerd is een bijnaam krijgen, Sladan, geheel terecht zelfs
Europees brengt Kezman misschien weinig, maar we hebben nog de uefa cup (wat heel erg onbelangrijk is
)
en ik neem aan dat dat ook EUROPEES voetbal is?
zolang hij daar wel goals maakt ben ik blij en strijken we premies op
quote:Kijk dat bedoel ik. Meteen weer iets of iemand anders erbij halen. Het gaat hier over Kezman.
Op maandag 2 februari 2004 21:05 schreef ASSpirine het volgende:[..]
tjah, als Kezman maar een gewone spits is, dan vraag ik mezelf echt af wat Zlatan dan is...
meneer presteert niet zo goed, legt weinig goals binnen ZELFS IN NL
en dat is oh zo makkelijk... toch?ok, hij heeft een paar CL-doelpunten achter zijn naam, maar ik zie jullie nu ook niet verder in de CL?
het enige wat hij in NL heeft gepresteerd is een bijnaam krijgen, Sladan, geheel terecht zelfs
Europees brengt Kezman misschien weinig, maar we hebben nog de uefa cup (wat heel erg onbelangrijk is
)
en ik neem aan dat dat ook EUROPEES voetbal is?
zolang hij daar wel goals maakt ben ik blij en strijken we premies op
quote:reageer er gewoon op of helemaal niet
Op maandag 2 februari 2004 21:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik. Meteen weer iets of iemand anders erbij halen. Het gaat hier over Kezman.
maar als jij dan Kezman en heel PSV maar niks vind (op Robben na)
dan moet je toch eerst in je eigen ploegje kijken voordat je erover begint
Ik hoop ook dat Kezman voor de hoofdprijs wordt verkocht, al zie ik t nu ook minder rooskleurig dan eerst, maar t komt toch wel weer goed, as usual...
Ik snap dat r joden zijn die met n wrange smaak naar Ehv kijken en daarom graag van alles r bij willen halen om van de kern af te wijken, dat PSV gewoon WEER kampioen wordt en nog ook nog op twee andere fronten strijdt. Om zo Ajax wederom met legehanden te laten... Wie had dat gedacht, want ajax had vorig jaar zoveel ervaring opgedaan ha ha ha...
quote:Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
Op maandag 2 februari 2004 22:59 schreef chelloboy het volgende:
Paniek aankopen bij ajaks hahaha.
Zondag de nieuwe koploper PSV, en weer worden we kampioen.
Kezman volgend jaar naar Manchester City!
quote:daar hebben ze oo Anelka, en die is toch nie tzo heel slecht
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef twi het volgende:[..]
Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
quote:En Paul Bosvelt
Op maandag 2 februari 2004 23:03 schreef ASSpirine het volgende:[..]
daar hebben ze oo Anelka, en die is toch nie tzo heel slecht
en Daniël van Buiten is een topper in spe dacht ik zo
quote:Gewoon allebei niet doen.....
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef twi het volgende:
Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
quote:
Forward Arjen Robben, halfback Mark van Bommel, defender Wilfred Bouma, and goalkeeper Ronald Waterreus were picked, the team said Monday.
The Dutch soccer association won't release its roster until Feb. 13. PSV's list is noteworthy for the absence of defender Andre Ooijer, who recently underwent minor knee surgery.
quote:Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij erom dat je meteen met lampies en losers begint te gooien terwijl je ook een normale toon kunt aanslaan. Ik heb het niet over de inhoud.
Op maandag 2 februari 2004 20:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Waarom? Als ze hier gaan blaten over dat Kezman winstgevend is voor PSV omdat PSV zoveel Kezman-shirtjes zou hebben verkocht? Of omdat een een of andere dwaas gaat verkondigen dat Ajax waarschijnlijk geen winst gaat maken op Mido, terwijl die allang met dikke winst is verkocht? Of omdat iemand die over Gabrich begint terwijl die ook met winst is verkocht door Ajax. Of omdat een ander weer gaat lopen janken over Trabelsi en Maxwell terwijl eerst genoemde zeer waarschijnlijk ook gewoon verkocht zal gaan worden en Maxwell aangegeven heeft het nog te vroeg vindt om over te stappen naar een andere club en hij dus zeer waarschijnlijk zijn contract gaat verlengen. Of normaal doen omdat jullie hier altijd zo vreselijk lopen te geilen op Kezman terwijl nu wel duidelijk is dat het maar een gewoon spitsje is die zeer waarschijnlijk komend seizoen voor een middelmatige europese club gaat spelen......
Sorry hoor maar als mensen met zulke poeppraat aankomen dan krijgen zij van mij ook zulke reacties om de oren.
quote:Ik dus wel. Als als eerste reactie op dat bericht over Kezman meteen gewezen wordt naar Machlas, dan meteen Gabrich vervolgens wordt een quote van mij gewijzigd wordt, daarna worden er mij woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb gebruikt, dan wordt er vervolgens weer gewezen naar Mido en wordt de plank volledig misgeslagen. Dan een bullshit verhaal dat de geldschieters geen rente willen maar 40% van de verkoop opbrengst maar dat is gewoon hetzelfde. Dan een nog groter bullshit verhaal over verkochte shirts.... Ja dan heb ik toch echt het idee dat ik een "discussie" met losers of te wel lampies aan het voeren ben.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij erom dat je meteen met lampies en losers begint te gooien terwijl je ook een normale toon kunt aanslaan. Ik heb het niet over de inhoud.
quote:Speed,je bent een loser
Op dinsdag 3 februari 2004 15:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik dus wel. Als als eerste reactie op dat bericht over Kezman meteen gewezen wordt naar Machlas, dan meteen Gabrich vervolgens wordt een quote van mij gewijzigd wordt, daarna worden er mij woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb gebruikt, dan wordt er vervolgens weer gewezen naar Mido en wordt de plank volledig misgeslagen. Dan een bullshit verhaal dat de geldschieters geen rente willen maar 40% van de verkoop opbrengst maar dat is gewoon hetzelfde. Dan een nog groter bullshit verhaal over verkochte shirts.... Ja dan heb ik toch echt het idee dat ik een "discussie" met losers of te wel lampies aan het voeren ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |