gisteravond
heb ik de laatste trein van 7 uur gemist
en moest ik dus op een andere manier naar huis ;-))
ik heb dus gelift
na 2 uur in de sneeuw en regen
stopte er eindelijk een lief oud vrouwtje
die heeft me dus naar mijn huis gebracht ;-)
heb jij wel eens gelift? ;-))
ik zou dat nu dus nooit meer durven
wij met ze 6-en(!!) liften en toen stopte r gewoon minibusje....(hoeveel mazzel kan je hebben)
lieten die meneer het adres zien, en hij bracht ons...
Tegenwoordig neem ik ze zelf mee, hoewel er nog maar weinig lifters langs de weg staan.
quote:Door een kerel in zijn eentje in een auto? Heb ik ook weleens, maar dan wacht ik dus liever een half uur op die bus.
Op zaterdag 31 januari 2004 15:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Nee, maar wel eens spontaan aangeboden gekregen toen ik bij de bushalte stondscheelde me weer een half uur wachten
quote:Ja. Een oudere kerel die met zn dikke bmw en zijn nette pakje uit een straat achter die van mij kwam rijden. (grote huizen daar) Ik zat eerst ook te twijfelen of ik wel in moest stappen, maar ik leef nog!
Op zaterdag 31 januari 2004 15:40 schreef thaleia het volgende:[..]
Door een kerel in zijn eentje in een auto? Heb ik ook weleens, maar dan wacht ik dus liever een half uur op die bus.
quote:Jaaaaaja
Op zaterdag 31 januari 2004 16:17 schreef nozem het volgende:
Ja, van Gibraltar naar de Noordkaap. Ik ben nog op TV geweest, maar dat weet niemand van me hier..
quote:Goedgelovig meisje ben jij
Op zaterdag 31 januari 2004 19:36 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Jaaaaaja
Steven of Flip?
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:47 schreef nozem het volgende:[..]
Goedgelovig meisje ben jij
Behalve die ene keer op de A12 toen een homoseksuele medemens mijn afslag niet wilde nemen en ik zelf bij moest sturen. Gaf een rare slinger aan onze koers. Grmbl. En hij reed maar 60 om zoveel mogelijk tijd te hebben om mij over te halen tot iets dat mij nogal tegenstaat...
Verder
Ben ooit door Oost-Europa wezen liften, tot aan de Oekraïne, had het nooit willen missen....
Ontzettend leuke ervaringen, ik kon zelfs een keer gratis raften met m'n liftgenoot. We moesten er wel een paar koffers van hotel naar hotel voor verslepen, maar daarna konde we lekker de rivier op (in Zwitserland)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |