Ik heb namelijk een 82 cm breedbeeld tv op mijn slaapkamer staan maar ik ga nu verhuizen. Hij is voor 1 persoon heel zwaar (voor mij in iedere geval) en zeker niet makkelijk een trap af of op te dragen. Met 2 personen is het weer heel erg ongemakkelijk omdat hij natuurlijk niet mag beschadigen.
Is er iemand die weet hoe je dit makkelijk kunt oplossen, misschien 1 of ander slim trucje ofzo. Ik heb in ieder geval de doos niet meer, dus dat maakt het ook niet makkelijk.
Dus iemand met de geniale tip (wel serieus graag...)
Je kan hem natuurlijk ook met 2 personen optillen... beetje onhandig maar als je je best doet moet het toch echt wel lukken....
Andere oplossing is er niet of je moet hem via het raam naar beneje hijsen ofzo...
fr0xx
quote:
ff terug in de doos. is te doen
quote:
Ik heb in ieder geval de doos niet meer, dus dat maakt het ook niet makkelijk.
quote:Touw, raam, et voila.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:34 schreef djdano het volgende:
De logische oplossingen heb ik zelf ook bedacht. Maar het gaat vooral erom of er niet toevallig iemand is met een mega geniale inval die "onlogisch" is maar wel makkelijk
quote:Voor de vlakke stukken: Gebruik een skateboard! Zo verplaats ik ook mijn zware spullen van en naar de auto. Voor de trap zal het toch echt tillen worden. Ik zou wel zorgen voor een beetje bescherming, een geimproviseerde doos ofzow van meerdere (stevige) dozen maken o.i.d.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:34 schreef djdano het volgende:
De logische oplossingen heb ik zelf ook bedacht. Maar het gaat vooral erom of er niet toevallig iemand is met een mega geniale inval die "onlogisch" is maar wel makkelijk
quote:Oke, dit is wel een goeie!
Op zaterdag 31 januari 2004 13:36 schreef Wutangtony het volgende:
ff een plank pakken en voor het beeldscherm leggen, in een doek wikkelen en er een sjorbandje om heen hangen. klaarrrr
Houd ik in gedachten.
[Dit bericht is gewijzigd door grunT op 31-01-2004 13:42]
quote:zeur niet, doe ik bijna dagelijks..
Op zaterdag 31 januari 2004 13:40 schreef vosss het volgende:
Hoe heb je hem boven gekregen dan?!
Anyway, wacht maar tot je eens een wasmachine naar boven/beneden moet dragen, das pas leuk![]()
quote:Ik heb hem met 2 personen naar boven gekregen. Maar dit koste heel erg veel moeite en naar boven is een heel ander verhaal als naar beneden.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:40 schreef vosss het volgende:
Hoe heb je hem boven gekregen dan?!
Anyway, wacht maar tot je eens een wasmachine naar boven/beneden moet dragen, das pas leuk![]()
quote:Jup, bij naar beneden werkt de zwaartekracht mee
Op zaterdag 31 januari 2004 13:45 schreef djdano het volgende:[..]
Ik heb hem met 2 personen naar boven gekregen. Maar dit koste heel erg veel moeite en naar boven is een heel ander verhaal als naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |