hij's nog niet geresized...quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:51 schreef Lunar het volgende:
Aha cool, hij doet het eindelijk!!! Thanx!!!
Ziet Angel er op die foto erg weird uit of ligt dat aan mijquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:32 schreef Marble het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/parain/cheerleaderthumb.jpg\]afbeelding][/url]
http://www.deviantart.com/deviation/6735163/quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef CybErik het volgende:
Slarioux, heb je t origineel van die?
ennnn......hoe resize je?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef Slarioux het volgende:
Godsamme, Captain, hebben we net een hele discussie over resizen en pleur jij je oversized rommel er ff overheen.
Resizen naar maximaal 550 breed. Pronto.
Dan post je nietquote:Op zondag 2 mei 2004 11:19 schreef nXn het volgende:
[..]
ennnn......hoe resize je?(altijd fijn dat dat dan ook vermeld word, ze openen een topic warabij je moet resizen...terwijl de helft niet weet hoe( >< ) )
Met een programma als irfanview (gratis) kan je dat snel en goed doen.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:19 schreef nXn het volgende:
[..]
ennnn......hoe resize je?(altijd fijn dat dat dan ook vermeld word, ze openen een topic warabij je moet resizen...terwijl de helft niet weet hoe( >< ) )
hmm slarioux heeft dat toch ook niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 11:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een programma als irfanview (gratis) kan je dat snel en goed doen.
Ik heb er nota bene nog een FAQ voor geschreven, dus kom niet aan met "hoe dan?"quote:Op zondag 2 mei 2004 11:19 schreef nXn het volgende:
[..]
Wat heb ik niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 11:40 schreef nXn het volgende:
[..]
hmm slarioux heeft dat toch ook niet?anders had ik wel gewoon photosoep oid gebruikt hoor
resized met een programmaatjequote:Op zondag 2 mei 2004 11:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat heb ik niet?
Uhh. Zijn desktop is niet 550x440px lijkt me. Dus hij heeft het wel verkleind.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:52 schreef nXn het volgende:
[..]
resized met een programmaatje
Nee, ik draai 550*440, nou goed. Kijk eens naar het verschil tussen:quote:Op zondag 2 mei 2004 11:52 schreef nXn het volgende:
[..]
resized met een programmaatje
quote:Dit systeem is alleen toegankelijk voor klanten van @Home. Bij herhaaldelijk verkeerd inloggen wordt de toegang enige minuten geblokkeerd.
hoezow dat nou weer de website sized hem toch auto naar datie wel past?quote:Op zondag 2 mei 2004 12:39 schreef Slarioux het volgende:
nXn, resizen naar 550 bij 440
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |