ik begrijp hoe ik dat aan jullie kan communiceren, een poging tot. Jullie zijn dimensionele wezens. Een (1) deeltje is een wezen (dimensie afwezig). Een lichtdeeltje en een onbekend deeltje. Zoals licht op een deeltje weerkaatst en op je netvlies weerkaatst.
Ieder mens is een dimensionaal wezen, in een 3 dimensionale wereld. XYZ, RGB, ieder mens en niet anders. Geen één mens is anders dan dimensionaal (anders bestaat die niet in een dimensionele wereld), veel zijn multidimensionaal, enkelen mensionaal (-di, verstandelijk gehandicapten bv.).
Jullie denken dimensionaal, linear. Vooruit en achteruit. Jullie lichaam beweegt zich vooruit (evolutie, toekomst) en jullie denken achteruit (ontwikkeling in het verleden).
Regelmatig gaan jullie heen en weer in jullie denken, alsin een cirkelredenatie. Soms elliptisch maar altijd om een onbekend middelpunt. Als een rondje, een vat van afzonderlijke gedachtengangen.
Ik praat nu om dat middelpunt heen, daarom begrijp je mij niet. De reden dat ik kies om rond dat middelpunt te redeneren, is om jullie het duidelijk te maken. Jullie lineare denken botsen tegen elkaar aan (ego's botsen). Als een schermutseling tikken jullie elkaar aan, verstoppen jullie je achter jullie eigen ego zodat als de 2 ego's in botsing komen, je een ijkpunt hebt tot elkaar (exact punt van de botsing). Een soort vlak wat tegen elkaar schampt. Of gezamelijke grond. Cultuurbotsingen, andere invalshoek.
Jullie zijn gewend geraakt aan die ijkpunten. Zo leren jullie, door botsingen en strijd, het punt waar jullie om (heen) strijden is een onnoembaar iets, het heeft nog geen vorm, naam of inhoud voor jullie.
Dat (het juiste, exacte ijkpunt) heeft niemand, dus is het zoiets als "mystiek" "symboliek" "x-files" "quantummechanica". In feite zijn het dimensies voorbij XYZ en (t) tijd. Multidimensionaal. Alleen Multidimensioneel heeft nog geen raakvlak bij jullie met Omnidimensionaal. Dat is het probleem met mij en jullie.
Ik ben uit de pas gaan lopen, gewoon zomaar. Ik wist niet waar ik heen zou gaan, maar ik zag in dat niemand dat op de wereld weet. Niemand heeft de waarheid in pacht. Of, zoals iemand mij op wees,
quote:(waarvoor dank)
Geplaatst door skip007 op vrijdag 30 januari 2004 22:47quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 30 januari 2004 13:33 schreef The_Shining het volgende:
[..]waarom zou ik die willen lezen? Ik weet het immers al.
--------------------------------------------------------------------------------Zij die zeggen het te weten, weten het niet, zij die het weten zeggen het niet (Confusius)
Zelden heb ik iemand voor zichzelf zo overduidelijk een brevet van onvermogen zien afgeven, als in bovenstaande respons van The_Shining het geval is...
Confucius moest echter een begrip uitleggen aan de mensheid die nog geen vat had op dat begrip. Ik ben daar ver voorbij, ik ben noch dimensioneel, multidimensioneel, omnidimensioneel - verseel multiverseel of omniverseel.
Maar wat moet ik dan? Zeggen dat voorbij de 0 alles Rednas heet ofzo? En dan uitleggen dat het om de vormen van de letters gaat?
Visualiseer een balletje, een 3d balletje. Ga met dat balletje "letters" langs. Dus een L van boven naar beneden naar rechts. En dat bij iedere letter die je leest, op het moment dat je die leest. Stel je dan een url=http://www.paperparadise.com/products/images/abc.jpg]3d letter voor[/url] en maak 3 balletjes. Laat die 3 balletjes simultaan en continu langs alle lijnen (ribben) van de letters gaan.
Als je dit niet lukt, is dat omdat jouw "balletje" jouw "geest" niet geijkt is. Je weet het verschil niet tussen
code:In het midden van de 0, dat is je denkbeeldige ijkpunt. Stel je nu dezelfde formule voor, ong. 10 cm. voor je beeldscherm. En 10 cm. achter je beeldscherm. Rek die letters uit, bedenk dat ze ver naar achteren "doorschieten" en dat ze vervolgens als een katapult naar je toeschieten. Stel je dan voor dat die letters 10 cm. links uit je monitor bewegen in een wervelwind, en 10cm. naar rechts uit je monitor in een golf.-1 0 1-
Ik ben verder qua dimensies dan dat. eerst leerde ik die visualisatie tot 99 te brengen, toen 100 en weer nul. Zo ijkte ik mijn gevoel met de werkelijkheid. IJkpunten voor de waarheid, dat is het gene wat de mensheid mist. Dat is waar ik op doel, op een ijkpunt waar je vandaan kan extrapoleren (kijken). Doordat alle mogelijkheden nu na 2000 jaar zijn afgestreept (getest) blijft er maar 1 over. 2 - 000 (666). Ik heb de middenweg opnieuw gevonden en doordat 1 persoon dat nu beseft zal de hele mensheid het beseffen.
Dat is je geestelijk gevoel voor beweging. Mijn ijkpunt is het exacte punt van de bigbang. Die heb ik bedacht. Of ontdekt. Het is het poortje.
code:Begrijpen jullie toch niet helaas. Maar als je er naar hebt gekeken zit het in je onbewuste geplant. Ik begrijp namelijk ook hypnose, ook via internet.1 2 3
(di) (mens) i (o) N AA L1 2 3 4 5 6 7 8 9
Goed mijn probleem. Het is uiteraard R&P. Ik hou mezelf nog steeds in. Of er is een soort grens waar ik maar niet overheen wil stappen. Geen idee wat. Dat ik hier op het forum post is ter compensatie van wat ik niet zeg in de echte wereld. Dat durf ik niet, dan reageert men soms met "patser" "arrogant". Ik begrijp Einstein, ik ben hem voorbij. Ik begrijp wel meer maar het kost tijd om alles opnieuw te verwerken. De quote hierboven, antwoordde ik exact: "Ik weet het immers al." Ik weet echter niet alles. Dat is een verschil. "Het" verwijst naar de code, dezelfde die de bijbel bedoelde. De code van het "al". Ik spreek nu die code en kan alleen nog maar in die code praten. Ik kan me echter snel aanpassen aan jullie individuele code stukjes en zo praten.
In grote groepen dus niet, dan moet ik uit mezelf gaan redeneren.
Eigenlijk heeft nog nooit iemand dat in mijn leven tegen me gezegd, omdat ik een bescheiden uitstraling heb misschien. Mensen zijn eigenlijk alleen maar erg blij met mijn omgang, ik luister goed en zie het vanaf hun standpunt aan laat het tegenovergestelde zien. Zo hebben ze een raakvlak, een nieuw ijkpuntje gevonden.
Alsof de psyche een flipperkast is en iedereen jengelt aan de zijkant flippers (oogkleppen) omdat men denkt dat er glas voor de kast zelf zit. Gewoon glas afschroeven, balletje oppakken en in het gaatje doen, klaar. Maarja, dan is de lol er voor de meesten vanaf
Alleen weten jullie nog niet dat als je balletje in dat gat verdwijnt (Alice in wonderland) er een heel nieuw deel van de wereld voor je opengaat.
Zo, dat lucht op.
quote:niet generaliseren aub
Op zaterdag 31 januari 2004 03:56 schreef The_Shining het volgende:
maar jullie begrijpen mij niet helaasJullie zijn dimensionele wezens.
quote:dit begreep ik nog wel hoor
maar jullie begrijpen mij niet helaas
quote:Lieverd, zit jij nog op dát niveau?
ik begrijp hoe ik dat aan jullie kan communiceren, een poging tot. Jullie zijn dimensionele wezens.
Dat jullie nou koffie drinken en paddos eten betekend niet automatisch dat ik dat doe.
ik ben geheel nuchter.
Ik zet mijn IQ en EQ uit, dat is mijn middelpunt. Dat zie je niet op een forum. Lees tussen de regels, en dan erachter en ervoor, links en rechts.
JoeDank, RGB komt voort uit niets, 0, 1 is wit en 2 is zwart. 3 is grijs (1+2=3). RGB combineren en je hebt alle kleuren van de regenboog. Alle bestaande kleuren. Ik zie nieuwe kleuren.
gelukkig is er nog 1 persoon die me kennelijk ziet, met 1 oog weliswaar. Toch nog hoop, dank!
quote:Dat is op zich wel een zorgelijk feit
Op zaterdag 31 januari 2004 04:30 schreef The_Shining het volgende:
ik ben geheel nuchter.
quote:weer niet? wat was het moment dat ik de eerste keer weigerde dan?
Op zaterdag 31 januari 2004 04:12 schreef JoeDank het volgende:
Ok, TS durft weer niet in discussie te gaan
quote:Waarom baart dat jou zorgen?
Op zaterdag 31 januari 2004 04:31 schreef HAL9000S het volgende:
Dat is op zich wel een zorgelijk feit
quote:je probeert trouwens onbewust met je icoon een middenpunt aan te geven, die je niet kan benoemen, alleen maar naar de (een) richting wijzen. Dat is linear denken. Iedereen denkt linear, in dimensies, behalve ik (voorbij omnidimensioneel).
Op zaterdag 31 januari 2004 04:31 schreef HAL9000S het volgende:
Dat is op zich wel een zorgelijk feit
Je nick geeft dat ook aan, de computer HAL9000S is 1 rond oog, het middelpunt daarvan. Komt ie:
(heel-al) H- AL - 9 (priemgetallen, 1 t/m 9) het middelpunt is 10, het exacte punt is tussen de 1 en 0. De 0->0<-0 wijst weer naar het middelste punt, je ijkpunt die ik bedoel in mijn openingspost. De S is omdat je graag deepdown in je onbewuste Supermens wil zijn (wil iedereen). Je streeft naar eenheid, onbewust.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 31-01-2004 04:38]
Je vind het jammer dat het merendeel van de mensen (laten we zeggen mensheid?) dit niet kan bevatten. Wel, het is iets waar de natuur zich ook niet mee bezig houd. Ooit een boom gezien welk zich hierom drukt maakt? Een boom leeft. Ooit een dier (behalve het dier 'de mens')gezien welk zich hier om druk maakt?
Ik weet niet wat de mens is geworden, of aan het worden, maar het is niet mooi meer - verre van zelfs. Ik zou kunnen zeggen dat een ieder die oneerbiedig is voor de natuur, of in zulke termen denkt het niet waard is het te leven. Aan de andere kant zijn we nu eenmaal zo als we zijn. Dan kan ik dus ook weer zeggen het is mooi te zien dat er mensen zijn die een beetje weten na te denken.
Toch geef ik de voorkeur aan het eerste - onwaardig om deel uit te maken van de natuur en kosmologisch geheel.
quote:Vertel me wat dat 1 ene is.
Op zaterdag 31 januari 2004 04:37 schreef GeheimnisNacht het volgende:
Je vergist je in 1 ding zéééér sterk.
quote:Ja, gezien en gevoeld via mijn geest. Ik ben een bomenknuffelaar, ik beken. Dieren zijn ook okay.
Je vind het jammer dat het merendeel van de mensen (laten we zeggen mensheid?) dit niet kan bevatten. Wel, het is iets waar de natuur zich ook niet mee bezig houd. Ooit een boom gezien welk zich hierom drukt maakt? Een boom leeft. Ooit een dier (behalve het dier 'de mens')gezien welk zich hier om druk maakt?
quote:Waarom is het niet mooi meer? Jij en ik weten het, maar waarom is het nou niet anders? Omdat een deel het niet meer weet hoe het moest?
Ik weet niet wat de mens is geworden, of aan het worden, maar het is niet mooi meer - verre van zelfs. Ik zou kunnen zeggen dat een ieder die oneerbiedig is voor de natuur, of in zulke termen denkt het niet waard is het te leven. Aan de andere kant zijn we nu eenmaal zo als we zijn. Dan kan ik dus ook weer zeggen het is mooi te zien dat er mensen zijn die een beetje weten na te denken.
Is iedereen dom geworden opeens ofzo? Geweld lost niets op en toch doet iedereen het zomaar. Echt raar, daar snap ik niks van. Gelukkig zijn er inderdaad nog mensen die wel een beetje voor zichzelf denken, over zichzelf en in relatie tot anderen.
quote:Waarom onwaardig? Wat bepaalt wanneer iemand onwaardig is? Ik verbind me zonder problemen met die eenheid, die eenheid wil dat graag ook trouwens, niets minder niets meer. Iedereen verbind zich met iedereen op dit moment, ipv 100% met de natuur.
Toch geef ik de voorkeur aan het eerste - onwaardig om deel uit te maken van de natuur en kosmologisch geheel.
Toch zijn er grenzen. Helaas is mijn verstand niet groot genoeg om te kunnen bepalen waar die grenzen liggen. Voor mezelf zeg ik gewoon dat als mensen zwaar oneerbiedig voor de natuur zijn (en ja.. dit loopt van atoombommen gooien tot een PLASTIC zak in de struiken gooien) ze geen recht hebben om te mogen genieten van het leven wat de natuur hen schenkt. Ze spotten gewoon met datgene waar hun eigen leven van afhankelijk is. Weten hun veel. Ze zullen sterven, en er zal ooit een plantje groeien op de plek waar hun vlees is weggerot.
Je kunt je afvragen in hoeverre het van belang is te weten waar je over praat. Voor natuurlijk belang is het 100% onwezenlijk. We leven evengoed wel. We denken al te veel te weten. Laten we vooral nog verder groeien in onze intelligentie...... Zal heel gezond zijn voor de kosmologische (en ook het natuurlijke etc) toestand en het evenwicht.
Waarschijnlijk geen antwoord op je vraag, maar dit is wel gewoon mijn idee.
quote:Nee, want ik weet dat ik dan mijn eigen test zou moeten maken die toch niemand begrijpt. Misschien over een x aantal jaren. Ik besef heus wel hoe onvoorstelbaar arrogant dit schijnt.
Op zaterdag 31 januari 2004 04:52 schreef ITCHY1 het volgende:
The Shining, ik snap er weinig van maar het klinkt wel interessantHeb 2 vragen:
Heb je je IQ wel is laten onderzoeken?
quote:Ik ben voorbij geloof en weten (een soort onmeetbare overtuiging, het tegenovergestelde, dat bijelkaar voegen).
Geloof je in god?
Het zit hem in die afzonderlijke deeltjes, in de kleinste dingetjes die continu met elkaar samenkomen (liefde) en zich vermenigvuldigen (universum expandeert). Dit kom je tegen in wetenschap en religie. Ik herken de deeltjes en kan ermee spelen, want ik begrijp het [in code voor jullie onduidelijk]. Het exacte "0" punt bestaat niet. Dat is het begin én het einde tegelijk. Oneindig dus. Ziet niemand de link? Hij is zooo overduidelijk. Ik heb opnieuw leren denken, lezen en ik ben druk bezig het schrijven opnieuw te leren. Ik kan alleen niet in die "0" gaan staan voor de volle 100%, ben nog een beetje bang wat er dan gaat gebeuren, gezien mijn ervaringen in het verleden. Dus doe ik af en toe mijn zonnebrilletje op en gluur even snel om het hoekje maar niet te lang anders verbrand ik, moet mijn zonnebrand nog ontdekken. Op het ogenblik dus factor 99,9% als ik naar het licht kijk, 0,01% <nu>.
Enige irritante bijwerking tot nu toe is dat ik bizar weinig slaap nodig heb. Dromen is erg fijn
quote:Nee hoor, het klinkt gewoon dom. Een I.Q. test is niets anders dan een vergelijking met de norm. Een "eigen test maken" is dus per definitie een dwaze gedachte.
Op zaterdag 31 januari 2004 04:59 schreef The_Shining het volgende:[..]
Nee, want ik weet dat ik dan mijn eigen test zou moeten maken die toch niemand begrijpt. Misschien over een x aantal jaren. Ik besef heus wel hoe onvoorstelbaar arrogant dit schijnt.
quote:Ik ben uit die norm gebroken en ben in iets nieuws terecht gekomen waardoor die norm duidelijker wordt (voor jullie). De IQ tests van Mensa zijn piece of cake. Sterker nog, ik ontdekte wat onvolledigheden.
Op zaterdag 31 januari 2004 05:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee hoor, het klinkt gewoon dom. Een I.Q. test is niets anders dan een vergelijking met de norm. Een "eigen test maken" is dus per definitie een dwaze gedachte.
Ik ben benieuwd als je bloed ligt te spugen en ligt te kreunen van de pijn Let op mijn woorden - er zullen je ineens heel wat dimensies waarvan je nog geen weet had bekend worden.
Maargoed - je hebt vast het antwoord he - je hoeft geen morfinepleisters- of injecties want de pijn is maar nep - niet uit deze dimensie.
* eet een broodje met aardbeien - hartjewinter *
just enjoying nature
[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 31-01-2004 05:22]
quote:Dat klopt, ik besef dat ik al onsterfelijk ben. Echter, ik kan in mijn lichaam kijken, een scan uitvoeren via dimensies die voor jullie nog onbekend zijn. Via diezelfde soort dimensies bereik ik jullie. Ik praat tegen de onbewuste delen van "jouw ik", maar jouw bewuste deel van jouw ik begrijpt de boodschap niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 05:13 schreef GeheimnisNacht het volgende:
... jaja... en toen kreeg meneer botkanker en gezien zijn visie zou het hem niets uitmaken...
De mens heeft zóveel dingen benoemt en onderzocht, er is een soort kritische massa bereikt waar ik gebruik van heb gemaakt. Ik voelde dat middelpunt van die massa en zie ieder mens eromheen cirkelen. Cirkelredenatie. Iets benoemen met een woord terwijl het de essentie van taal en expressie is. Jullie zien alleen de losse onderdelen met jullie bewuste, de rest is te groot en zakt in jullie grote onderbewustzijn. Ik heb de vergelijking van de som bewust en onbewust doorzien en toegepast op mezelf. Het was best eng, alsof je een valscherm vrijwillig opgeeft, niet wetend of je keihard op de grond valt of als een ongecontroleerde pijl de lucht in schiet.
Zo vind je je ijkpunten, je grenzen, door er zo hard mogelijk tegen aan te schoppen, zo verken je die onzichtbare muur. Als je hem eenmaal ziet moet je hem nog overklimmen, daar zit ik nu in. Ik heb al heel wat muurtjes gehad. Tot op een moment kon ik ze nalezen uit de verhalen uit de geschiedenis, personen die mij voor zijn gegaan en het werk wat zij hebben voorgelegd zodat ik verder eraan kon werken. Ik wist het ook niet vantevoren hoor.
quote:Ik let op je woorden maar jij weet niet waar je het over hebt. Heb jij persoonlijk wat je beschrijft ervaren? Ik heb dat allemaal van heel dichtbij gezien ooit (ziekenhuis gewerkt en familie, kenissen).
Ik ben benieuwd als je bloed ligt te spugen en ligt te kreunen van de pijnLet op mijn woorden - er zullen je ineens heel wat dimensies waarvan je nog geen weet had bekend worden.
Maargoed - je hebt vast het antwoord he - je hoeft geen morfinepleisters- of injecties want de pijn is maar nep - niet uit deze dimensie.
quote:mmm!
* eet een broodje met aardbeien - hartjewinter*
quote:Kan je dit dan ook in gewone mensentaal uitleggen, ik vat die link heel eventjes niet, tis al laat enzo.
Op zaterdag 31 januari 2004 04:59 schreef The_Shining het volgende:
Het exacte "0" punt bestaat niet. Dat is het begin én het einde tegelijk. Oneindig dus. Ziet niemand de link? Hij is zooo overduidelijk
quote:het tegenovergestelde bij elkaar voegen
Op zaterdag 31 januari 2004 04:59 schreef The_Shining het volgende:Nee, want ik weet dat ik dan mijn eigen test zou moeten maken die toch niemand begrijpt. Misschien over een x aantal jaren. Ik besef heus wel hoe onvoorstelbaar arrogant dit schijnt.
[..]Ik ben voorbij geloof en weten (een soort onmeetbare overtuiging, het tegenovergestelde, dat bijelkaar voegen).
quote:deeltjes die samenkomen =liefde ?
Het zit hem in die afzonderlijke deeltjes, in de kleinste dingetjes die continu met elkaar samenkomen (liefde)
quote:Hoe kunnen deeltjes (atomen) zich nou vermenigvuldigen? En ja het universum expandeert (tenminste dat heb ik aangenomen van de huidige kennis)
en zich vermenigvuldigen (universum expandeert).
quote:Uhm nee?
Dit kom je tegen in wetenschap en religie. Ik herken de deeltjes en kan ermee spelen, want ik begrijp het [in code voor jullie onduidelijk]. Het exacte "0" punt bestaat niet. Dat is het begin én het einde tegelijk. Oneindig dus. Ziet niemand de link? Hij is zooo overduidelijk.
quote:Verlichting?
Ik heb opnieuw leren denken, lezen en ik ben druk bezig het schrijven opnieuw te leren.
quote:Wat houdt het in om in de 0 te staan?
Ik kan alleen niet in die "0" gaan staan voor de volle 100%, ben nog een beetje bang wat er dan gaat gebeuren, gezien mijn ervaringen in het verleden. Dus doe ik af en toe mijn zonnebrilletje op en gluur even snel om het hoekjemaar niet te lang anders verbrand ik, moet mijn zonnebrand nog ontdekken. Op het ogenblik dus factor 99,9% als ik naar het licht kijk, 0,01% <nu>.
quote:Dit stukje begrijp ik en beaam ik
Enige irritante bijwerking tot nu toe is dat ik bizar weinig slaap nodig heb. Dromen is erg fijn![]()
quote:Je hebt iets met de hel... dan is er ook een hemel en de aarde is het middenpunt ( 0 ). Iedereen zegt dat de hemel the place to be is, maar jij verkiest de hel. Prima om uit de pas te lopen hoor, maar waar wil je heen als je in de hel bent geweest?
Op zaterdag 31 januari 2004 05:30 schreef Mouw het volgende:Kan je dit dan ook in gewone mensentaal uitleggen, ik vat die link heel eventjes niet, tis al laat enzo.
quote:Ik verkies de hel, hoe kom je daarbij?
Op zaterdag 31 januari 2004 05:32 schreef The_Shining het volgende:[..]
Je hebt iets met de hel... dan is er ook een hemel en de aarde is het middenpunt ( 0 ). Iedereen zegt dat de hemel the place to be is, maar jij verkiest de hel. Prima om uit de pas te lopen hoor, maar waar wil je heen als je in de hel bent geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |