Nou ja alles ... er is in ieder geval veel te veel fout gegaan wat anders gladjes verloopt ... no details
bah
Naja, anyway, just in case:
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 10:47 schreef Subterranean het volgende:
Ik voel me goed...Ik kwam gister een oude klasgenootte tegen in het café...En DAMN wat een stoot, single en nog steeds dezelfde lieve meid...Maarja, blijft denk ik bij gisteravond, gok ik zo.
.
Verder, ach, vandaag is ex-lief jarig...Ik zit nog een beetje in dubio over (internet)kaartje/telefoontje of gewoon niets en het lekker laten gaan...Help?
iemand leuke tips voor een date?
bios
poolen
lasergamen
pretpark/dierentuin
Ik heb geen flauw idee wat wél!
En voor diegene met de jarige ex: dat hangt natuurlijk helemaal af van hoe de band met je ex is.
Ik voel me analyseerderig. Ben me af aan het vragen waarom vriendinnen die het al veel langer veel drukker hebben er niet als een wandelend lijk bij lopen en ik wel. Ik gooi het maar even op de sterfgevallen en bijbehorende familieperikelen. Ik ga nl. liever niet voor de theorie dat ik nu eenmaal slechter tegen stress kan dan een ander (wat best eens wel de oorzaak zou kunnen zijn)
Straks even lekker wat foto's maken en vanavond stappen..
Hardstikke goed! Het wordt een spannende, fijne dag vandaag
Ik ga oa weer een open dag bezoeken en ik zit bijzonder lekker in mijn vel..
quote:Thx! Dat zijn al goede suggesties!
Op zaterdag 31 januari 2004 11:54 schreef thaleia het volgende:
Je woont in Nijmegen toch? Rondleiding met bierproeven naderhand bij de Hemel?Chocolade-rondleiding bij de Hemel? Sauna?
Theater/toneel?
Oh, en als het voor vanavond is kun je ook in Merleyn naar een Belgisch bandje dat door de pers de hemel in wordt geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |