quote:Wat wordt necessary dan?
Op zaterdag 31 januari 2004 01:38 schreef ChOas het volgende:[..]
definitely, maar dat is dan ook een van de meest gemaakte spelfouten ooit, samen met necessary
@ kLowJow
Dat komt omdat ie nog beschaafd reageert, maar mensen doen niet lief tegen hem omdat ie een Australiėr is, multiculti is niet slecht hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 31-01-2004 01:43]
quote:Hello.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:42 schreef Australian het volgende:
mooi ben hier
quote:Nee natuurlijk niet, maar het is toch allemaal maar een beetje gekkigheid? Of wil je zeggen dat je dit topic echt serieus neemt? Ik vind de reacties trouwens best meevallen. Tegenover de gemiddelde Nederlandse newbie is men veel hatelijker.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:38 schreef Piro het volgende:[..]
Ja uuh, het is laat, ik maakte zelfs een typefout bij het typen van BHFH, kan je nagaan.
Laat mij nou gewoon even zeiken en laat die Australiėr ook proberen zijn draai hier te vinden, al die vijandigheid is toch niet nodig.
doe ff normaal ja...
ik kan dan wel niet zo goed engels lezen maar Fu#%# begrijp ik heel goed
-----
quote:Yes, but I have family living there (Houston and New Jersey area) which have asked me to visit them years ago (for like ten years or so
Op zaterdag 31 januari 2004 01:36 schreef milagro het volgende:[..]
definitely
quote:Zie de OP voor de reactie.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef kLowJow het volgende:
whehe ok hier dan nog een keer 3e poging...
[..]Nee natuurlijk niet, maar het is toch allemaal maar een beetje gekkigheid? Of wil je zeggen dat je dit topic echt serieus neemt? Ik vind de reacties trouwens best meevallen. Tegenover de gemiddelde Nederlandse newbie is men veel hatelijker.
quote:Ze vraagt of je een vuurtje wil
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef Australian het volgende:
Geplaatst door nikky (Moderator) op zaterdag 31 januari 2004 00:55quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Jawohl mein Fu#%#
--------------------------------------------------------------------------------doe ff normaal ja...
-----
quote:Sure, family is a reason why you'd want to go.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef JoeDank het volgende:[..]
Yes, but I have family living there (Houston and New Jersey area) which have asked me to visit them years ago (for like ten years or so
). I think there are more interesting places then the USA but then again it's family.
===
Familie en meer
quote:haha je had hem dus al gelezen. Multiculti niet slecht? Vertel mij wat
Op zaterdag 31 januari 2004 01:41 schreef Piro het volgende:
Toch wel dan maar.
[..]Wat wordt necessary dan?
Ik zie anders ook wel de veel meer in het ook springende 'proberbly' bij de Nederlanders.@ kLowJow
Dat komt omdat ie nog beschaafd reageert, maar mensen doen niet lief tegen hem omdat ie een Australiėr is, multiculti is niet slecht hoor.
quote:Herpost ze even dan, anders is het geen doen voor die arme kerel, dit topic vind ik voor een GCtopic redelijk snel volzitten, en dan zijn alle vragen ook nog aan hem gericht.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:43 schreef static het volgende:
Ik had nog een paar vragen die in het vorige topic staan.
preaching free speech on a dutch forum...
This forum does not reflect the Netherlands or it's attitude towards free speech in any way, so I find your comments (based on what you see on this forum) about the state of free speech in the Netherlands rather ludacris.
If free speech is so important to you, aren't there places that could benefit more of your heroic struggle than FOK! ? Like I don't know... try a Belgium forum or something
===
I have no interest in Belgium.
quote:Ook meldt*
Op zaterdag 31 januari 2004 01:45 schreef kLowJow het volgende:[..]
haha je had hem dus al gelezen. Multiculti niet slecht? Vertel mij wat
Ik ben een direct gevolg van multiculti.
doe ff normaal ja...
--------------------------------------------------------------------------------
Dat is Duits
===
And Dutch collaborators!
quote:Collaborators!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:47 schreef Australian het volgende:
Geplaatst door lukas op zaterdag 31 januari 2004 00:58
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]doe ff normaal ja...
--------------------------------------------------------------------------------Dat is Duits
===
And Dutch collaborators!
quote:Okay, since you've become a regular on this board (just this minute
Op zaterdag 31 januari 2004 01:45 schreef Australian het volgende:
Geplaatst door JoeDank op zaterdag 31 januari 2004 00:56Mag ik vragen wat de binding van het australiaantje is met Nederland ?
What's your connection is to the dutch culture ?===
Familie en meer
Je gaat echt elke post behandelen en antwoord erop geven? Heel netjes hoor
Dan zal 't wel een lang topic worden, dus hier alvast ter informatie: bij 255 posts gaat het topic automatisch op slot, dus dat wordt dan niet door een moderator gedaan
===
It's Saturday here
quote:Yeah let's invade that silly island.. Don't we have some nice colonies nearby from which we can launch our assault?
Op zaterdag 31 januari 2004 01:48 schreef Piro het volgende:[..]
Collaborators!
This means war!
[Dit bericht is gewijzigd door kLowJow op 31-01-2004 01:51]
===
Or anywhere else... I can only live in one place at one time
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |