Ben jij daar langs gereden? Lijkt me sterk, staat op bijna geen enkele kaart aangegeven en bestaat uit 5 boerderijen in the middle of nowhere!quote:Op vrijdag 30 januari 2004 23:47 schreef TheActraiseR het volgende:
Valom Groningen
:') je dacht toch niet dat ik persoonlijk elk raar plaatsnaampje ben gaan opzoeken met m'n fiets.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:14 schreef Redmer het volgende:
[..]
Ben jij daar langs gereden? Lijkt me sterk, staat op bijna geen enkele kaart aangegeven en bestaat uit 5 boerderijen in the middle of nowhere!
Ja dat haal ik wel, duurt alleen wat langer dan ik dachtquote:Op vrijdag 30 januari 2004 23:55 schreef Lexie het volgende:
Denk je trouwens zelf dat je 255 posts haalt? Zo ja, dan had je niet al meteen alle plaatsnamen in de OP moeten plaatsen, of je had er niet deel 1 moeten zetten.
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:39 schreef krakkemieke het volgende:
Condom, in Frankrijk![]()
Correctie monsieur: het is ((( 't Oventje ))).quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ik fietste laatst langst Oventje...
Ligt kennelijk in de provincie Alberta.quote:Op maandag 5 december 2005 21:11 schreef Leatherface het volgende:
In Canada heb je een plaatsje dat Sexsmith heet
Die plaatsen bestaan inderdaad, in de buurt van Drachten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:36 schreef MrMoon het volgende:
Ik meende dat in Friesland ook nog de dorpen Rottevalle en Uilesprong bestonden vonk opzich ook wel grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |