abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 23:45:00 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_16729056
The story continues.....

Uit het vorige topic:

quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:22 schreef Berkery het volgende:
Ik zoek de titel van een franse film over een stel huurmoordenaars die elkaar proberen af te maken (ofzoiets). Het was een erg grappige film, ik denk jaren '80.

Ik kan me ongeveer de volgende scene herinneren:

Twee mannen in een roeibootje op een rivier, de ene gaat voorzichtig staan, en de ander laat per ongeluk de boot schommelen:

-Hee, doe voorzichtig, ik kan niet zwemmen!
-Dat had je nou niet moeten zeggen...
-(plons)

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_16729368
sorry ik kan niet helpen
pi_16732873
Ik geloof dat ik 'm weet nu (kon me nog de naam van een personage herinneren, google deed de rest) :

Buffet Froid

Een ieder die meedacht, bedankt

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_16733890
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:22 schreef Berkery het volgende:
Ik zoek de titel van een franse film over een stel huurmoordenaars die elkaar proberen af te maken (ofzoiets). Het was een erg grappige film, ik denk jaren '80.
Ik kan me ongeveer de volgende scene herinneren:

Twee mannen in een roeibootje op een rivier, de ene gaat voorzichtig staan, en de ander laat per ongeluk de boot schommelen:

-Hee, doe voorzichtig, ik kan niet zwemmen!
-Dat had je nou niet moeten zeggen...
-(plons)

Het is dat Highlander geen Franse film is.
Nine for the mortal men, doomed to die.
pi_16737648
Ik zoek een serie die ik keek toen ik in groep 4 zat ofzo, dus begin jaren 90 werd het uitgezonden.
Met een vliegende rode bus met allemaal van die kinderen en een oudere man erin. Het was dacht ik engels gesproken.
Ik kan maar niet meet op de naam komen van de serie, wie wel??
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_16737669
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zoek een serie die ik keek toen ik in groep 4 zat ofzo, dus begin jaren 90 werd het uitgezonden.
Met een vliegende rode bus met allemaal van die kinderen en een oudere man erin. Het was dacht ik engels gesproken.
het klinkt heel ergens ver weg wel wat bekend.
zal er eens even flink over nadenken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16738288
quote:
peter en de vliegende autobus?
quote:
De twaalfjarige Peter heeft een paar jaar geleden een ernstig verkeersongeluk gehad en zal de rest van zijn leven in een rolstoel moeten zitten.

Zowel hijzelf als zijn vriendjes hebben het daar nogal moeilijk mee.

Kort na zijn thuiskomst uit het ziekenhuis gebeuren er in zijn omgeving een aantal bizarre gebeurtenissen rond de uitvinding van professor Quirinus, de 'Zero-straler', die alles gewichtloos maakt.

Ook komen er toverballen in de Zero-straler terecht waarvan er één in een gat van de vloer van de autobus terecht komt.

Door deze toverbal gaat de autobus tijdens een schoolreisje vliegen en het avontuur begint maar eindigt met een spectaculaire jacht op een geheimzinnig figuur dwars door het sprookjespark 'De Efteling'.

Door zijn aandeel in de oplossing van het mysterie wordt Peter nu weer volledig geaccepteerd door zijn vriendjes en vriendinnetjes.

kwam m toevallig tegen al surfende
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:16:23 #8
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_16742976
quote:
Is dat niet Prof. Poopsnaggle?
Boom boom tjagga tjagga of zoiets ging dat liedje...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_16788949
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:16 schreef Patch het volgende:

[..]

Is dat niet Prof. Poopsnaggle?
Boom boom tjagga tjagga of zoiets ging dat liedje...

Jaaa!! dat was m!! owja nou weet ik dat liedje ook meteen weer! Dank je wel!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_16827838
Ik keek vroeger iets.. het was een soort van Donald Duck achtige tekenfilm; maar de Donald Duck was groen en een vampier en hij was gemeen maar ook grappig

hm
het kan ook best in het Duits geweest zijn trouwens
tis echt heeel lang geleden

pi_16828668
Die poopsnaggle was een tekenfilm. Maar die lied ging wel iets van boom boom shagka shagka boom .... tuut tuut
volgens mij was het Australisch.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 02:36:54 #12
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_16837994
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik keek vroeger iets.. het was een soort van Donald Duck achtige tekenfilm; maar de Donald Duck was groen en een vampier en hij was gemeen maar ook grappig

hm
het kan ook best in het Duits geweest zijn trouwens
tis echt heeel lang geleden

Count Duckula

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_16840471
deze film hoorde ik keer op de radio, paar gasten zaten te kutten met een radio of zo en zon trucker werd pissed en wilde die gaste vermoorde of zo iets
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_16840775
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:36 schreef defender het volgende:

[..]

Count Duckula

[afbeelding]

haha gaaf dat is hem!
Bedankt!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:59:52 #15
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_16841052
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:15 schreef RAM_ het volgende:
deze film hoorde ik keer op de radio, paar gasten zaten te kutten met een radio of zo en zon trucker werd pissed en wilde die gaste vermoorde of zo iets
Joy Ride volgens mij.

http://www.imdb.com/title/tt0206314/

pi_16842391
Ik ben op zoek naar een film die ik 15 jaar geleden heb gezien op TV.
Volgens mij toendertijd uitgezonden op Ned.1 door de KRO ofzo.
Ik kan het me zo heugen omdat dat destijds de eerste film was die we opgenomen hadden met onze videorecorder.

Het gaat over een doofstom jongetje dat (volgens mij) aanspoelt op een eiland. Een vrouw ontfermt zich over het kind, terwijl de overige bewoners het kind liever zien gaan omdat deze zich niet kan 'verweren' tijdens een mogelijk gevecht door z'n handicaps.
Aan het einde van de film verdwijnt de jongen terug in zee met z'n schildpad, volgens mij door de hele film heen zijn 'grote vriend'.

Op IMDB heb ik gezocht maar kon 'm daar niet vinden.
Volgens mij is het meer een TV-film dan dat 'ie echt in de bios is verschenen.

dinsdag 3 februari 2004 @ 11:41:30 #17
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16843283
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:15 schreef Bijsmaak het volgende:
Die poopsnaggle was een tekenfilm. Maar die lied ging wel iets van boom boom shagka shagka boom .... tuut tuut
volgens mij was het Australisch.
Poopsnaggle was geen tekenfilm, ik denk dat je in de war bent met Dr Snuggles
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_16843851
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:59 schreef Gorro het volgende:

[..]

Joy Ride volgens mij.

http://www.imdb.com/title/tt0206314/

Idd Joy Ride, zat m toevallig net te kijken . Gister gehaald op DVD bij de Media Markt!

Erg leuke film .

pi_16843877
En ik zoek n franse serie die een jaar of 10 geleden werd uitgezonden op een publiek net met die nonnen. Was erg lachen toendertijd weet ik nog wel .

Chandarmerie ofzo kan dat?

woensdag 4 februari 2004 @ 00:26:43 #20
66261 0033
3.14159265456295141.3
pi_16867416
Ik zoek een film, die ik heel graag nog een keer wil zien maar waar ik de titel niet van weet,

Hij ongeveer als volgt:

De hoofdpersoon zit op een nacht in een amerikaans cafataria na zijn avondwerk. De payphone gaat en het is voor hem, hij accepteerd het gesprek uit nieuwsgierigheid, maar hij weet niet wie er belt. Het is een heel vreemd telefoontje waarin word verteld dat de aarde op het punt staat om te vergaan. In eerste instantie gelooft de hoofdpersoon het niet en denk dat het om een flauwe grap gaat, maar gedurende het telefoongesprek begint hij te twijfelen. Op dat moment word er opgehangen en weet de hoofdpersoon niet wat hij er van moet denken. In de eropvolgende dagen verteld de hoofdpersoon aan mensen wat hij gehoord heeft en het verhaal gaat zijn eigen leven lijden. Op een gegeven moment word het verhaal dusdanig vaak door verteld dat mensen het beginnen te geloven en komt het in de media terecht. Er onstaant totale paniek, en er vallen veel slachtoffers door plunderingen e.d. Net op het moment dat je als kijker denkt dat het hele verhaal nonsens is en dat alle ellende voor niets veroorzaakt is begint de het warmer en warmer te worden en uiteindelijk vergaat de wereld op spectaculaire wijze en denk je bij je zelf, dus toch!

Ik heb deze film een aantal jaar gelden op TV gezien maar er daarna nooit meer wat van gehoord, het is dus een redelijk onbekende en niet zo 'n recente film, Iemand?

BVD

pi_16867465
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:05 schreef Supaaah het volgende:
En ik zoek n franse serie die een jaar of 10 geleden werd uitgezonden op een publiek net met die nonnen. Was erg lachen toendertijd weet ik nog wel .

Chandarmerie ofzo kan dat?

eerder Gendarmerie gok ik
  woensdag 4 februari 2004 @ 02:34:05 #22
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_16869411
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:26 schreef 0033 het volgende:
Ik zoek een film, die ik heel graag nog een keer wil zien maar waar ik de titel niet van weet,

Hij ongeveer als volgt:
........

BVD

Miracle Mile ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_16870433
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 02:34 schreef defender het volgende:

[..]

Miracle Mile ?

woensdag 4 februari 2004 @ 16:09:05 #24
66261 0033
3.14159265456295141.3
pi_16883699
Yep, het is Miracle Mile!
Thanx
pi_16894352
Euh, ik heb ooit een film gezien op Canal+ (Amerikaans)... Was ergens tussen 1998 en 2001, weet het echt niet meer
Ging over 4 mensen (3 mannen, 1 vrouw) ofzo die waren ontsnapt uit de gevangenis of whatever. Was een beetje een roadmovie een groot deel van de film. Echter aan het einde zaten ze in een klein huisje ergens in woestijn ofzo, omsingeld door de politie, na een schietpartij die ze hadden met nog worse bad guys.
Na een schietpartij leefde nog één van die mensen. Die werd onder schot gehouden door een politieagent. Achter die agent echter lag een neergeschoten worse bad guy die op de agent wilde schieten, de hoofdrolspeler (dacht ik) zag dat, en schoot die man (achter de politieagent) neer. De agent schoot uit een reflex die man weer dood en toen was dus iedereen zo'n beetje dood.

Onbekende acteurs allemaal trouwens as far as I remember. Weet iemand misschien welke film dit is?

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')