Maar nu is weer mijn ov kapot, hij laat los aan de zijkant en ik heb em net een maand als het niet korter is.
Ik wil zeggen de volgende keer dat een conducteur het lef heeft om mijn kaart in te nemen, dan sla ik ze kop in!
quote:als er iemand zuinig is op portomonees, ov`s, paspoorten etc ben ik het wel.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:28 schreef Conflict het volgende:
Jij moet godverdomme normaal omspringen met die ov, daar betaal ik namelijk voor. Ondankbare lamlul. En ook nog conducteurs gaan stangen en dreigen ze de kop in te slaan, of er niet genoeg ellende is. Debiel.
quote:Als je er normaal mee omgaat, gaat het echt niet kapot.
als er iemand zuinig is op portomonees, ov`s, paspoorten etc ben ik het wel.
Dat ding laat weer vanzichzelf los.
quote:stap 1) ga naar het postkantoor
Op vrijdag 30 januari 2004 21:26 schreef JohnDope het volgende:
een vorig jaar rond deze tijd was me ov-kaart beschadigd, de zijkanten lieten los, ik zit in een trein er komt een conducteur aan en die wilde me ov in nemen wonder boven wonder escaleerde de situatie niet, het werd een duwpartij waarop de conducteur de spoorwegpolitie ging bellen, ik koos toen maar het hazepad omdat ik wat dingen had te doen en me op dat moment niet kon permiteren om vast te zitten.Maar nu is weer mijn ov kapot, hij laat los aan de zijkant en ik heb em net een maand als het niet korter is.
Ik wil zeggen de volgende keer dat een conducteur het lef heeft om mijn kaart in te nemen, dan sla ik ze kop in!
quote:Heb ook een ov-kaart. Ik heb er nooit last van gehad EN ik heb hem ook niet in een portomonnee.
[Dit bericht is gewijzigd door Orcaman1984 op 30-01-2004 21:33]
quote:Stoere man....knurft
Maar nu is weer mijn ov kapot, hij laat los aan de zijkant en ik heb em net een maand als het niet korter is.
quote:Boeie, dan doe je 'm in een plastic hoesje. Kan die conducteur toch niks aan doen?
Op vrijdag 30 januari 2004 21:29 schreef JohnDope het volgende:[..]
ownee, verkeerde antwoord
Ehhm
Die ov laat nooit los bij mij hoor
en als er iemand zuinig omgaat met zn portemonnee, laat dat laagje niet los... want dat is namelijk door smelting 1 laagje geworden...
lamlul
RESPECT VOOR JE OV JAH
quote:Kun je dan een webcam regelen??
quote:Ja en laten we dan hopen dat t een uitsmijter is die in zn vrije tijd ook
Op vrijdag 30 januari 2004 21:55 schreef Aind het volgende:[..]
Kun je dan een webcam regelen??
![]()
quote:ja, nu 'ice' je die 'motherfucker' gewoon als ie met je OV 'messed'
Op vrijdag 30 januari 2004 21:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Een conducteur zn kop in slaan is zoooo 2003
En stel je niet aan wanneer een conducteur hem probeert in te nemen want dat is zijn recht. Bestel dan gewoon een vervangende...
vooral gaan dreigen tegen mensen die gewoon hun werk doen
quote:Onee, relstudenten...
een vorig jaar rond deze tijd was me ov-kaart beschadigd, de zijkanten lieten los, ik zit in een trein er komt een conducteur aan en die wilde me ov in nemen wonder boven wonder escaleerde de situatie niet, het werd een duwpartij waarop de conducteur de spoorwegpolitie ging bellen, ik koos toen maar het hazepad omdat ik wat dingen had te doen en me op dat moment niet kon permiteren om vast te zitten.Maar nu is weer mijn ov kapot, hij laat los aan de zijkant en ik heb em net een maand als het niet korter is.
quote:Daar doen ze niet aan. En een nieuwe is niet goedkoop.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:32 schreef Xtreem het volgende:[..]
stap 1) ga naar het postkantoor
stap 2) vraag of ze 'm opnieuw willen plastificeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |