abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:10:17 #1
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16723959
Denk je dat de bio-stabiel van Santanera het toppunt is, of dat domme Phatnet van een tijdje terug. Melige mensen, er is een new kid in town!

Weer een mongool die ze zendtijd hebben verkocht, Eric Dikeb promoot z'n artiestenstalletje en cd-box 's middags op een commerciele Nederlandse zender.

Vanmiddag zag ik een optreden van ene DJ Ventil. Die had met de Amiga een liedje in elkaar gezet, en dat werd een serieus optreden in de studio. Laughable man. Kan een leek met Fruityloops 30x overtreffen kwalitatief, bij wijze van.

En de hele tijd Bas en Joel. Wat heeft die Joel een meisjes-smoel zeg. Probeert ie "gevaarlijk" te kijken bij het nummer "too dangerous". Het lijkt wel een poppehoofd en als je in de wangetjes knijpt, dat je een piepje hoort.

Guttegut.. Categorie zo dom, dat het leuk is.

Dit is de site van die cd/programma; http://www.msnhp.nl/

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16724022
En dan nog te weten dat hij de beste liedjes van Nederlandse bodem voor slechts E 49.95 aanbiedt.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:14:06 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16724051
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:13 schreef Oppersmurf het volgende:
En dan nog te weten dat hij beste liedjes van Nederlandse bodem voor slechts E 49.95 aanbiedt.
Kijk voor de gein eens wat er op die cd voor bagger staat.

Die man is een oplichter. (Peter R. de Vries stemmetje)

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16724075
Wat mij betreft zinken ze Eric Dikeb zo snel mogelijk af in de Marianentrog.
pi_16724153
Wie is Eric Dikeb
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_16724178
"Heb je even voor mij !!"

Dat is hij, maar dan minder erg!!

pi_16726241
eric dikeb verpest voor mij stenders vroeg, wat doen die gasten trouwens met zo'n fucking sell-out in de studio. het enige dat ik voor die eric kan zeggen is dat ie ervoor uitkomt alles voor t geld te doen. maar dat praat z'n goedkope gelul niet goed. en zn moeder mag trouwens ook oprotten uit stenders vroeg, irritant gemekker..
  vrijdag 30 januari 2004 @ 23:13:15 #8
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_16728386
Vanmiddag weer hartelijk gelachen om deze wanvertoning. Liveoptredens van Gerry Holland met "Jo jo josefien" en natuurlijk DJ ventil. Dit is dus duidelijk "The best of Dutch bodem"
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 15:40:20 #9
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_16742061
spam
of niet
pi_16746633
Er is zelfs een dvd van dit mislukte reclamespotje, waar dus kennelijk een hele serie van is gemaakt?
quote:
DVD
Eric Dikeb presenteert het beste van Nederlandse bodem, een DVD met de hoogtepunten uit MSNHP, clips, bloopers

Alle hoogtepunten uit de 13 afleveringen op 1 DVD! Het beste van Nederlandse bodem. Met onder andere Bas en Joël, René Eshuijs, Barry van Vliet, Eric Dikeb sings Fransje, 4 Joy, Party Police vs DJ Raymond en Mama Dikeb.

Hmmzz....
pi_16984678
nou ik heb t gezien hoor. och och wat een treurig schouwspel. kunnen we niet met zn allen geld bij elkaar leggen om die eric om te laten leggen? wat hij doet moet toch op een manier strafbaar zijn?
pi_16984756
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:48 schreef -Wepeel2- het volgende:
Er is zelfs een dvd van dit mislukte reclamespotje, waar dus kennelijk een hele serie van is gemaakt?
[..]

Wie dat koopt kan beter meteen preventief geruimd worden.
Een DVD van die troep, dat verzin je toch niet?
pi_17596624
Ze maken ook gebruik van de "mecado" formule zie ik net.

Bami & Nasi - Satisfaction ipv Benni Benassi - Satisfaction
Nadeem - Angels ipv Robbie Williams - Angels.

En echt heel kansloos met de computer 't deuntje nagespeeld en een andere stem d'r achter.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:09:16 #14
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_17597124
Eric Dikeb verdient het om met een roestig stuk prikkeldraad net zolang gemept te worden tot 'ie een kilo of tien lichter is.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:19:22 #15
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_17598967
Eric Dikeb, right up there met de legendarische namen zoals Rob Ronalds en Dries Roelvink
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_17599670
Eric Dikhoofd is echt stoer, vooral zijn bandana vind ik stoer.
Ook is de muziek die in zijn programma komt heel gaaf met als hoogtepunt Bas & Joel.
pi_17603462
Nadeem - Angels is wel degelijk anders, (zie paar posts hier boven) dat is een versie met dat geklap van We Will Rock You er in...
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:31:30 #18
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_17976725
vanochtend op Stenders Vroeg, Erik's nieuwste "hit" genaamd "Chazia Mourali" ofzo is gewoon dat nummer "Dj Casper - Cha Cha Song" vertaald in het nederlands. "In slechts 1 dag geproduceerd" werd erbij gezegd.. ja dat hoor je er wel aan af
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_17982706
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
Eric Dikhoofd is echt stoer, vooral zijn bandana vind ik stoer.
Ook is de muziek die in zijn programma komt heel gaaf met als hoogtepunt Bas & Joel.
pi_17994137
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Oppersmurf het volgende:

[..]

ik ga de dvd bestellen
pi_17996954
Als deze cdbox het beste van Nederlandse bodem is dan is het wel heel droevig gesteld. De hele actie om dit te promoten is zo doorzichtig en slecht dat het idd lachwekkend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')