Duurt even. Een paar uur ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik heb het aangevraagd, op mn site gezet, en ongeveer de helft van de tijd "google trivia" en de andere helft echte advertenties.
Ik heb er zelf 1x opgeklikt en iemand anders gevraagd es te klikken, maar mn teller staat nogsteeds op 0.
Duurt dat even of gaat er hier iets mis?
ik zag net inderdaad dat ik met 2 clicks zo'n 13 cent had verdientquote:
maandag zo'n 5.50 euroquote:Op maandag 14 februari 2005 11:41 schreef nikao het volgende:
hmmm... de laatste week valen mijn adsense inkomsten tegen... meer mensen hier last van toevallig?
USD 6,67quote:
Total Unique 105228.quote:
Je hebt 100.000 unieke bezoekers per dag ?quote:
Geen 100.000 unieke bezoekers per dag, maar totaal tot nu toe.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:58 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt 100.000 unieke bezoekers per dag ?
Pff, en dan maar $5-7 per dag .. valt tegen ..
Ik dacht $5 is ook te halen met +/- 10.000 bezoekers ..
Ja het is per click weet ik, maar dan heb ik tenminste een 'denkbeeld'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:01 schreef Denagam het volgende:
[..]
Geen 100.000 unieke bezoekers per dag, maar totaal tot nu toe.
Ik denk dat ik zo'n 1000 unieke per dag zal halen en die klikken nu gemiddeld een +- 20 keer per dag.. maar dat is een ruime gok. Veel bezoekers komen toch even terug of klikken wat lang door op de site.
Je kan ook niet echt je verdienste bepalen door het aantal bezoekers. AdSense werkt niet op views maar helaas alleen op clicks. $5 kan je soms al halen met 30-40 kliks.
Gewoon proberen iedereen steeds meer te laten klikken.
mijn daily average tot nu toe voor deze maand is 70 unieke bezoekers per dag.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:38 schreef saban het volgende:
[..]
Ja het is per click weet ik, maar dan heb ik tenminste een 'denkbeeld'
De cheque heeft een beperkt aantal maanden dat je hem mag verzilveren, ik meen dat dat drie maanden is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:19 schreef Litso het volgende:
Ik heb een cheque binnen van ¤103,86... maar is het niet verstandiger om te wachten tot de dollar weer wat meer waard is?
En als ik spaar tot een tweede cheque en ze tegelijk inlever, hoef ik dan minder te betalen voor het wisselen zelf?
De afgelopen maand, februari dus, is adsense bij mij 90.786 keer vertoond, er is 887 keer op geklikt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:01 schreef Denagam het volgende:
[..]
Geen 100.000 unieke bezoekers per dag, maar totaal tot nu toe.
Ik denk dat ik zo'n 1000 unieke per dag zal halen en die klikken nu gemiddeld een +- 20 keer per dag.. maar dat is een ruime gok. Veel bezoekers komen toch even terug of klikken wat lang door op de site.
Je kan ook niet echt je verdienste bepalen door het aantal bezoekers. AdSense werkt niet op views maar helaas alleen op clicks. $5 kan je soms al halen met 30-40 kliks.
Gewoon proberen iedereen steeds meer te laten klikken.
Bij mij:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De afgelopen maand, februari dus, is adsense bij mij 90.786 keer vertoond, er is 887 keer op geklikt.
Het totaal bedrag van februari komt op 125,38 dollar. Dat komt neer op ongeveer 14 cent per klik.
Volgens mij beide, maar in elk geval wat er op de pagina zelf staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:55 schreef Fransvis het volgende:
Ik werk nu ook sinds een week of 2 met adsense. Gemiddeld 50-100 bezoekers per dag, maar weinig kliks. Bezoekers zal ik moeten stimuleren op een of andere manier.![]()
Wie weet trouwens hoe Google de advertenties bepaalt ? Is dat aan de hand van de tekst in de pagina of kijken ze naar de keywords en omschrijving ?
OK, duidelijk. En het weergeven van beelden in plaats van tekst advertenties hangt af van het aanbod van de adverteerders, neem ik aan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij beide, maar in elk geval wat er op de pagina zelf staat.
Ik heb zelf ook een site waar maar 50 tot 100 bezoekers per dag komen, en heb er dan ook 3 maanden over gedaan voor ik mn eerste cheque had. Gewoon geduld hebben en/of zorgen dat je veel meer bezoekers krijgt
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:14 schreef Fransvis het volgende:
[..]
OK, duidelijk. En het weergeven van beelden in plaats van tekst advertenties hangt af van het aanbod van de adverteerders, neem ik aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |