Nee, je moet de cheque opsturen. De postbank verzilverd geen cheques. Het bedrag staat ongeveer 2 a 3 weken later op je rekening, minus ¤ 12,30.quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:55 schreef yootje het volgende:
Ik zit bij de Postbank, en moet je die cheque perse opsturen of kan ik ook naar de lokale Postabnk gaan en hem daar verzilveren?
iemand die dit ook heeft?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat ik een brief moet ontvangen met mn "pin code".
En dat staat er nu al anderhalve week ofzo![]()
Nog niet hoewel het zegt in mijn account dat het verstuurt is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Denagam het volgende:
iemand al geld gestort gekregen?
Idem hieroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Jep, ik heb mijn geld over Maart afgelopen vrijdag betaald gehad via de Rabobank. Scheelt me weer cheques verzilveren met hoge kosten.
Ja inderdaad, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Keiichi het volgende:
Laatste cheque die ik gekregen had, kwam uit Zweden
Dan krijg je zodadelijk de Google Banner Exchange.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Denagam het volgende:
Nu nog de mogelijkheid dat je automatisch een percentage van je verdienste naar AdWords kan gooien.
Zo stom dat zoiets er nog niet is
naar aanleiding van die heatmap ff wat geschoven met de ads. En moet zeggen dat mijn click through is verbeterd. 0,9% eerst - 1,6% nu.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:10 schreef nikao het volgende:
[..]
klopt.. maar er staat nog nix in mijn account ..dus is ook nog niet overgemaakt.
ze hebben trouwens een zogenaamde 'heat map' toegevoegd aan hun tips.
Toch maar es nog wat schuiven met de AdSense blokken
http://www.google.com/sup(...)ic.py?page=tips.html
Bij Google zeggen ze dat het niet mag. Maar ik doe het zelf al anderhalf jaar en nog nooit een klacht gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef Falcon4ever het volgende:
Een algemene vraag, kan je onder een enkele adsense account meerdere domeinen onderbrengen ?
Mijn situatie is namelijk dat ik 2 domeinen heb, lauw.biz en falcon4ever.com . de eerste is nl de ander is engels. Beide hebben bijna de gelijke content.
Of zou ik dan 2 aparte adsense accounts moeten aanmaken?
Eh, lees de post boven je eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb nu dus 1 site aangemeld voor adsense, maar wat nu als ik een 2e erbij wil, moet ik dan een 2e account aanvragen?
(is wel de optie die mij het meest aanspreekt ivm inkomsten pestforum gebruikt worden voor het forum en de mensen er op (crew meet) en die andere site gaat ten goede van het steun-mijzelf fonds worden
)
Helaas kan je weinig van je gegevens aanpassen. Het e-mail adres moet je via mail doorgeven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ook kut dat je je mail adres nog niet aan kan passen
als je rabobank hebt, krijg je dus geen cheques??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Jep, ik heb mijn geld over Maart afgelopen vrijdag betaald gehad via de Rabobank. Scheelt me weer cheques verzilveren met hoge kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |