quote:Oh, ik vind ook een hoop 'eenvoudige' muziek erg leuk hoor, don't get me wrong. Maar die garage-dingen spreken mij persoonlijk gewoon niet zo aan, en ik hou bijv. ook niet van punkrock. Meer een persoonlijke smaak-kwestie.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:33 schreef Shoarmageddon het volgende:
Simpel is wat mij betreft erg goed, want simpel is uit het hart. Muziek is vaak veel te overdacht. Don't get me wrong Zander, ik ben ook een jazzmens (maak me midden in de nacht wakker voor Birth of the Cool!) maar lekker rammen op drie akkoorden is gewoon heerlijk!En de nieuwe Mars Volta plaat is inderdaad ook erg geweldig.
Maar in het algemeen heb ik wel het idee dat er weer wat meer leven in de rockscene zit, en dat is natuurlijk een goed teken.
is altijd alive and kicking geweest
in de harten van de mensen die er van houden
quote:Niet grappig
Op vrijdag 30 januari 2004 21:30 schreef webfreak het volgende:
RO(C)KEN IS DODELIJK.... maar niet dóód![]()
quote:juist
Op zondag 1 februari 2004 21:34 schreef kriele het volgende:
Rock was niet dood, is niet dood en zal nooit dood gaan.Rock is de basis van de westerse muziek.
quote:Yep, het rook gewoon een beetje vreemd.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:06 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Volgens mij is rock nooit echt dood geweest. Het leek hooguit maar zo.
als iemand tips heeft, graag. Maar dan wel met wat uitleg erbij waarom het boeiend is. Dan zal ik het zeker checken
quote:lol.... wat een onzin.
Op zondag 1 februari 2004 21:34 schreef kriele het volgende:
Rock is de basis van de westerse muziek.
quote:zo is dat! Ik doe hetzelfde met Pink Floyd, INXS, Stone Roses en Joy division
Op maandag 2 februari 2004 16:24 schreef barkingstar het volgende:
maakt mij niet uit of de een of andere trendy nitwit rock doodverklaart. Ik ga gewoon lekker door met het draaien van mijn Bintangs-, Herman Brood-, J.Geilsband-, Jason & the Scorchers- en Southside Johnny-platen.
Tot die tijd zit ik nog elke week gezellig in mijn rock-cafe;tje te luisteren naar oude en nieuwe klassiekers die nog jaren/decennia mee kunnen. Dit in tegenstelling tot trance/r&b etc dat bij de uitkomst van een "nieuw" nummer alweer hopeloos verouderd is en vergeten.
Rock heeft eeuwigheidswaarde, mensen luisteren nu nog naar Jimi, the Doors, en je dacht toch niet dat men over 10 jaar nog WEET wie Tiesto is he??? Terwijl nummers van Audioslave over 20 jaar nog gedraaid zullen worden... net als bv GnR nu....
Rock is alive and eternal .
quote:Deze gast weet van Wanten! Maar er is ook goede Bliepmuziek die de volgende millenniumwisseling nog misschien wel overleefd.(prodigy, moby, lamb, moloko, massive attack)
Op dinsdag 3 februari 2004 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Rock zal nooit doodgaan zolang mensen ECHTE muziek willen horen, met emoties, passie, en liefde voor het bespelen van instumenten. Pas op het moment dat computergegenereerde bliep herrie de wereld overneemt, dan is het mis.Tot die tijd zit ik nog elke week gezellig in mijn rock-cafe;tje te luisteren naar oude en nieuwe klassiekers die nog jaren/decennia mee kunnen. Dit in tegenstelling tot trance/r&b etc dat bij de uitkomst van een "nieuw" nummer alweer hopeloos verouderd is en vergeten.
Rock heeft eeuwigheidswaarde, mensen luisteren nu nog naar Jimi, the Doors, en je dacht toch niet dat men over 10 jaar nog WEET wie Tiesto is he??? Terwijl nummers van Audioslave over 20 jaar nog gedraaid zullen worden... net als bv GnR nu....
Rock is alive and eternal
.
quote:Waarom niet, men kent Kraftwerk of Brian Eno tegenwoordig toch ook nog steeds. Al sla ik die namen persoonlijk een stuk hoger aan dan Tiesto, maar goed.. het gaat om het idee.
Rock heeft eeuwigheidswaarde, mensen luisteren nu nog naar Jimi, the Doors, en je dacht toch niet dat men over 10 jaar nog WEET wie Tiesto is he???
quote:absoluut maar dat wil niet zeggen dat die muziek niet tijdloos is.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:24 schreef Crazyivan het volgende:
grunge is wel dood
quote:dat is toch geen rock man! das nu-metal, en godzijdank wel dood
Op zondag 1 februari 2004 14:17 schreef Djaser het volgende:
Linkin Park & Limp Bizkit doen het ook weer erg goed, dus je voorbeelden kloppen niet helemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 03-02-2004 22:21]
quote:punk is een sociaal fenomeen dat van alle tijden is. Punk bestaat wel degelijk nog, als is t misschien niet in de vorm die jij kent...
Op dinsdag 3 februari 2004 17:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Rock is niet dood. Punk wel.
hint: begin maar te graven bij Atari Teenage Riot
quote:wat een klets... mensen die zweren bij 1 muzieksoort begrijpen niks van muziek.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Rock zal nooit doodgaan zolang mensen ECHTE muziek willen horen, met emoties, passie, en liefde voor het bespelen van instumenten. Pas op het moment dat computergegenereerde bliep herrie de wereld overneemt, dan is het mis.Tot die tijd zit ik nog elke week gezellig in mijn rock-cafe;tje te luisteren naar oude en nieuwe klassiekers die nog jaren/decennia mee kunnen. Dit in tegenstelling tot trance/r&b etc dat bij de uitkomst van een "nieuw" nummer alweer hopeloos verouderd is en vergeten.
Rock is alive and eternal
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |