- Als je play all doet, gaat hij na de 2e clip weer naar de 2e clip (suck my kiss), je kan niet meer voor of achteruit spoelen.
- Als je handmatig een clip kiest, gaat hij daarna ook automatisch naar de 2e clip.
- Als je bij de extra's kiest, zit er bij de 1e 4 chapters helemaal geen geluid en vanaf chapter 5 loopt de ondertiteling 5 tot 10 seconde achter..
Mijn DVD-speler heeft nog nooit problemen gegeven, ook niet met bonus-DVDs van Metallica en Limp Bizkit. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben met deze DVD??
Ik baal hiervan
1.Of het ligt aan het schijfje, dus of kras of e.d.
2.Het probleem zit in je dvd-speler.
Lijkt mij handig om dus eerst even wat andere dvd-spelers te gaan proberen.
quote:De Our Lady Peace dvd werd vorig jaar teruggetrokken van de markt vanwege een grootschalige productiefout, het kan dus wel. Die skipte ook een bepaald nummer op bepaalde dvd-spelers. Bij sommigen werkte het wel gewoon goed. Maar die konden iig allemaal weer ingeleverd worden bij de winkel in ruil voor een nieuwe.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:56 schreef UFOtje het volgende:
Het kan nooit een grote productie fout zijn!
(Die dvd's worden eerst wel even uitvoerig getest voordat ze op de markt komen.)
Overigens staat op de DVD van off the map van de peppers ook een fout op een gegeven moment in het nummer Under the Bridge gaat het geluid harder. Is ook een productiefout. Zeker warner test ze echt voordat ze de deur uit zijn.
quote:Daar ben je dan mooi klaar mee!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:12 schreef Shogo het volgende:
Is een productiefout. Bij de FRS hebben ze (kan ik met 100% zekerheid zeggen) goeie dvd's liggen nu. Sommige mediamarkts hebben ook die goeie maar iig niet die in Utrecht.Overigens staat op de DVD van off the map van de peppers ook een fout op een gegeven moment in het nummer Under the Bridge gaat het geluid harder. Is ook een productiefout. Zeker warner test ze echt voordat ze de deur uit zijn.
Ik werk in een vrij klein filiaal van een CD/DVD-winkel, en als er iemand met een klacht komt geven we die vrijwel meteen een nieuw exemplaar, zelfs zonder controle.
Als je vanuit de winkelier z'n positie kijkt is dat ook helemaal niet gek; service is je beste reclame.
Hoop ik wel dat je 't bonnetje nog hebt
Wat betreft het testen op een andere DVD-speler: dat kan pas volgend weekend..
Ik weet niet of Warner een kantoor in nederland of ergens in de buurt heeft. Misschien proberen erachter te komen en die mailen/bellen.
quote:Daar heeft de TS wat aan.
Op zondag 1 februari 2004 11:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Bij mij doettie et lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |