abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:46:12 #1
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_16719419
Ik heb the greatest hits and video's van de RHCP gekocht. Gisteren heb ik die DVD dus eens aangezwengeld en die staat dus vol met fouten!

- Als je play all doet, gaat hij na de 2e clip weer naar de 2e clip (suck my kiss), je kan niet meer voor of achteruit spoelen.
- Als je handmatig een clip kiest, gaat hij daarna ook automatisch naar de 2e clip.
- Als je bij de extra's kiest, zit er bij de 1e 4 chapters helemaal geen geluid en vanaf chapter 5 loopt de ondertiteling 5 tot 10 seconde achter..

Mijn DVD-speler heeft nog nooit problemen gegeven, ook niet met bonus-DVDs van Metallica en Limp Bizkit. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben met deze DVD??

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:53:13 #2
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_16719606
En wat kan ik nou het beste doen? Ik kan geen nederlandse website vinden van warner bros. records, weet iemand misschien de site van de importeur of een nederlands telefoonnummer wat ik kan bellen voor mijn klacht?

Ik baal hiervan

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_16719618
Heb je het al op een andere dvd-speler geprobeerd? Je kunt er altijd mee terug naar de winkel...
  vrijdag 30 januari 2004 @ 16:55:28 #4
67510 SDY
Als P dan Q dus Q
pi_16719661
goed schoonmaken. Vingerafdrukken op DVD's zijn monsters...
Regret for the things we did can be tempered by time; it is regret for the things we did not do that is inconsolable.
pi_16719677
Het kan nooit een grote productie fout zijn!
(Die dvd's worden eerst wel even uitvoerig getest voordat ze op de markt komen.)

1.Of het ligt aan het schijfje, dus of kras of e.d.
2.Het probleem zit in je dvd-speler.

Lijkt mij handig om dus eerst even wat andere dvd-spelers te gaan proberen.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16719837
DVD werkt perfect hier
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:25:18 #7
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_16721498
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 16:56 schreef UFOtje het volgende:
Het kan nooit een grote productie fout zijn!
(Die dvd's worden eerst wel even uitvoerig getest voordat ze op de markt komen.)
De Our Lady Peace dvd werd vorig jaar teruggetrokken van de markt vanwege een grootschalige productiefout, het kan dus wel. Die skipte ook een bepaald nummer op bepaalde dvd-spelers. Bij sommigen werkte het wel gewoon goed. Maar die konden iig allemaal weer ingeleverd worden bij de winkel in ruil voor een nieuwe.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_16724011
Is een productiefout. Bij de FRS hebben ze (kan ik met 100% zekerheid zeggen) goeie dvd's liggen nu. Sommige mediamarkts hebben ook die goeie maar iig niet die in Utrecht.

Overigens staat op de DVD van off the map van de peppers ook een fout op een gegeven moment in het nummer Under the Bridge gaat het geluid harder. Is ook een productiefout. Zeker warner test ze echt voordat ze de deur uit zijn.

pi_16725366
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:12 schreef Shogo het volgende:
Is een productiefout. Bij de FRS hebben ze (kan ik met 100% zekerheid zeggen) goeie dvd's liggen nu. Sommige mediamarkts hebben ook die goeie maar iig niet die in Utrecht.

Overigens staat op de DVD van off the map van de peppers ook een fout op een gegeven moment in het nummer Under the Bridge gaat het geluid harder. Is ook een productiefout. Zeker warner test ze echt voordat ze de deur uit zijn.

Daar ben je dan mooi klaar mee!
Ik vraag mij ook af of de winkel hem in zo'n geval terug wil nemen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16726041
Gewoon ruilen voor de foutloze versie
Een beetje normale winkel doet daar niet moeilijk over..

Ik werk in een vrij klein filiaal van een CD/DVD-winkel, en als er iemand met een klacht komt geven we die vrijwel meteen een nieuw exemplaar, zelfs zonder controle.
Als je vanuit de winkelier z'n positie kijkt is dat ook helemaal niet gek; service is je beste reclame.

Hoop ik wel dat je 't bonnetje nog hebt

pi_16727221
Bij productiefouten kan de winkel altijd de kosten terugkrijgen (naar ik heb vernomen) dus zouden ze niet moeilijk moeten doen met ruilen. Maar idd er zijn zeikerds bij... Als de winkel waar je hem gekocht heeft geen goeie heeft gewoon geld terugvragen en bij FRS halen kost wat meer maar heb je wel een goeie, aangezien deze op een gegeven moment wel op zullen raken.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:15:04 #12
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_16744488
Ik ben gisteren ff naar de FRS geweest, heb idd zonder problemen een nieuwe meegekregen maar die doet precies hetzelfde.. Nou is dus mijn vraag: ik lees net in dit topic dat er een foute serie van deze DVD bestaat, ik ben van plan om dus weer terug te gaan. Hoe nu het beste te handelen? (vooral aan Shogo, of andere mensen die hetzelfde hebben/bij de FRS werken misschien)

Wat betreft het testen op een andere DVD-speler: dat kan pas volgend weekend..

Mijn DVD-collectie
pi_16745288
Hmm dat is vreemd, ik heb hem in Utrecht op de oudegracht vandaan. Misschien dat het helpt, er zit een stikker op. Waar op de dingen wat worden aangeprijst.

Ik weet niet of Warner een kantoor in nederland of ergens in de buurt heeft. Misschien proberen erachter te komen en die mailen/bellen.

pi_16768506
Bij mij doettie et lekker
pi_16769007
quote:
Op zondag 1 februari 2004 11:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Bij mij doettie et lekker
Daar heeft de TS wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')