Je bent net wezen tanken of komt ergens vandaan en plots vraagt er een stemmetje in je hoofd :heb je je gsm wel bij?
Grote paniek breekt er uit, zelfs zo erg dat ik als ik aan het rijden ben totaal niet meer op de weg let en op mijn achterbank aan het zoeken ben naar mijn mobiel, op de snelweg zijnd.
Echt te vaak last van de laatste tijd, dat ik denk KUT nu is hij kwijt of heb ik hem ergens achtergelaten.
Zweet breekt direct in me uit als dit gebeurd.
Nog meer mensen last van deze (panische) aanvallen??
(ook genoeg waarop ik er wel blij mee ben hoor)
kreng doet het nog steeds trouwens, onvoorstelbaar....
Vaak ligt ie dan op het dashboard
quote:Gelukkig niet, maar ben wel het type die echt ALLES kwijt raakt.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:45 schreef CreativeMind het volgende:
Ben je je mobiel nou kwijt of niet?
aantal jaren geleden nog een mooi voorbeeld met een trein kaartje (retourtje), ik had het ding in mn hand en onbewust weg gegooid.
Ik de route terug gelopen vind het kaartje gelukkig weer, een half uur erna blijk ik het kaartje WEER op straat te hebben weg gegooid.
Met als gevolg dat ik het nu wel kwijt was.
dan word ik behoorlijk panisch
quote:patser!
Op vrijdag 30 januari 2004 16:52 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb er geen.
quote:Leg hem ook altijd neer, als ik bijv. iets ga drinken.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:48 schreef CreativeMind het volgende:
Ontopic:
Het schijnt nogal vet te zijn om als je ergens bent je gsm uit je zak te halen en op tafel ten toon te leggen. Aangezien ik daar niet aan mee doe ben ik m ook nooit kwijt. En als ik 'm kwijt ben zit ie of in een andere broek of ligt ie in de auto in de asbak annex gsm-houder
Niet om stoer te doen, maar omdat hij zittend in de weg zit
quote:*heeft dat vaak met zijn mobiel*
Op vrijdag 30 januari 2004 17:01 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik ben ook altijd alles kwijt. Ik wordt er ook knetter gestoord van. Dan ben ik bijvoorbeeld de huistelefoon kwijt, terwijl de batterij leeg is
quote:Bij mij ook, zelfs in de wasmachine
Op vrijdag 30 januari 2004 16:50 schreef biertapper het volgende:
zit standaard in me broekzak
Nee ff zonder gekheid, ik had het laatst ook, ik mn mobiel zoeken overal gekeken, lag dat ding gewoon onderin mn tas , dat was wel ff een opluchting toen ik m weer had
edit: toen ik deze topic las, automatisch even voelen in de broekzak, paniek!!! zat ie in de oplader...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |