quote:'k Heb een tweede poging ondernomen. Ff afw8en wat ermee gebeurt.
Op woensdag 11 februari 2004 20:25 schreef Svensational het volgende:
Strakke actie van Kim... en m'n e-mail bestaat wel!
-- edit - wordt ook gelijk teruggekotst. Is je mailbox vol ofzo? Mail die ik naar anderen stuur komt niet terug...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 11-02-2004 21:11]
quote:Ik heb het helaas weer gemist, de hele week al, dus ik moet weer tot zondag wachten, maar ik vind Tara niks geen kutwijf, Tara is een beetje vals en dus leuk. Kim is een jankerdje, wel leuk als die aan het schelden slaat.......
Op woensdag 11 februari 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond het wel erg leuk dat Kim tegen Tara zegt wat ze van haar denkt: kutwijf! Dat is Tartara toch ook!?
Ik vind nog steeds dat de casting van Tara mislukt is. Ik vind het een leuke rol en ook een leuke actrice maar de combinatie dus niet.
Anouck Klomp mag van mij Claire 2 gaan spelen.
en Tara moet door een minder volwassen typje gespeeld gaan worden.
quote:Kim Blommers is gewoon leuk. Tara is onbetrouwbaar. Zo'n wijf moet je niet in huis hebben.
Op woensdag 11 februari 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
Ik heb het helaas weer gemist, de hele week al, dus ik moet weer tot zondag wachten, maar ik vind Tara niks geen kutwijf, Tara is een beetje vals en dus leuk. Kim is een jankerdje, wel leuk als die aan het schelden slaat.......
quote:probeer anders eens svensational@hetnet.nl
Op woensdag 11 februari 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
'k Heb een tweede poging ondernomen. Ff afw8en wat ermee gebeurt.
-- edit - wordt ook gelijk teruggekotst. Is je mailbox vol ofzo?
quote:Ik was ook niet van plan dr in huis te nemen hoor
Op woensdag 11 februari 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kim Blommers is gewoon leuk. Tara is onbetrouwbaar. Zo'n wijf moet je niet in huis hebben.
quote:Zou nu bij jou moeten binnenkomen ... kotst hier nog niks terug ....
Op woensdag 11 februari 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
probeer anders eens svensational@hetnet.nl
quote:Ik vind Kim erg zorgzaam en verantwoordelijk. Ze doet alles voor Carlo en wat doet die lul? Met een ander vozen. Dan moet hij gewoon eerlijk zijn en van haar weggaan.
Op woensdag 11 februari 2004 21:21 schreef Wup het volgende:Ik was ook niet van plan dr in huis te nemen hoor
Ik vind Kim helemaal niet leuk trouwens, trouwlustig trutje met een bord voor dr kop, dat broertje Elvis daarentegen was wel lollig.
quote:Als jij het beter doet dan ik!
Op woensdag 11 februari 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
by the way, ik heb de veronicagids ook net binnen.
is het misschien een kortere weg als ik het even inscan?
quote:mja na 2 maanden al gaan jammeren om trouwfeestjes......
Op woensdag 11 februari 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind Kim erg zorgzaam en verantwoordelijk. Ze doet alles voor Carlo en wat doet die lul? Met een ander vozen. Dan moet hij gewoon eerlijk zijn en van haar weggaan.
quote:dat lijkt me onmogelijk
Op woensdag 11 februari 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Als jij het beter doet dan ik!
quote:Dan moet Carlo gewoon zeggen dat hij er nog niet aan toe is. Hij houdt Kim aan het lijntje en dat moet hij niet doen.
Op woensdag 11 februari 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
mja na 2 maanden al gaan jammeren om trouwfeestjes......
eigen schuld hoor.
quote:Heb je die mail intussen?
Op woensdag 11 februari 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
probeer anders eens svensational@hetnet.nl
ja, ik kijk nog wel, maar vaak pas op zondag dus dan heb ik hier niet zoveel meer toe te voegen. maar hoi!
quote:Ik heb jou ook de jpeg met het interview met Sebastiaan Labrie uit 't Veronica Magazine van komende week toegestuurd.
Op woensdag 11 februari 2004 21:45 schreef Lemijn het volgende:
hee, wat mailen jullie allemaal heen en weer? iemand zin om het mij ook te sturen? ik kan het wel hosten ook trouwens, is dat niet leukja, ik kijk nog wel, maar vaak pas op zondag dus dan heb ik hier niet zoveel meer toe te voegen. maar hoi!
-- edit - hotmail werkt niet correct. Ik ontvang deze mededeling:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
lemijn@hotmail.com
Tara vind ik op zich wel cool, alleen niet altijd even goed gespeeld. Maar ze heeft droge opmerkingen, dat mag ik wel. Dus Tara mag nog ff blijven en Kim mag oprotten (net als gtst-pascalle morgen: dood van de trap ofzo!)
hier kan ik me niets van herinneren, zal ik dus wel gemist hebben. Wie of wat speelde hij dan?!?!?! Iemand enig idee!?!? (ohja, schijnt in 2002 te zijn geweest)
quote:Ik zou 't niet weten
Op woensdag 11 februari 2004 22:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]hier kan ik me niets van herinneren, zal ik dus wel gemist hebben. Wie of wat speelde hij dan?!?!?! Iemand enig idee!?!?
(ohja, schijnt in 2002 te zijn geweest)
quote:Hij speelde in slechts twee afleveringen mee. Hij was de oom van Hugo. Hij sponsorde een aantal pc's en software voor de kinderafdeling. Bettina kon 'm niet lijden, want in ruil voor de sponsoring wilde hij met haar in de koffer. Later kwam alles toch nog goed.
Op woensdag 11 februari 2004 22:01 schreef babette21 het volgende:
hier kan ik me niets van herinneren, zal ik dus wel gemist hebben. Wie of wat speelde hij dan?!?!?! Iemand enig idee!?!?(ohja, schijnt in 2002 te zijn geweest)
quote:Leuk!!
Op woensdag 11 februari 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
ik hoor niks meer dus ik heb het artikel uit de VeronicaGids maar vast neergezet, mn scanner is wat van slag maar het is nog wel leesbaar geloof ik.http://www.paganplace.net/images/fok/artikelen/soaptalk/
quote:Ik moet hoog nodig de faq gaan lezen, zodat ik ook eens wat pics kan uploaden.
Op woensdag 11 februari 2004 22:14 schreef babette21 het volgende:Leuk!!
quote:mja lui wezen dat je bent....
Op woensdag 11 februari 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet hoog nodig de faq gaan lezen, zodat ik ook eens wat pics kan uploaden.
quote:Aangenaam! Joost van Walsum.
Op woensdag 11 februari 2004 22:19 schreef Wup het volgende:mja lui wezen dat je bent....
quote:Dat vind je niet in de faq denk ik hoor
Op woensdag 11 februari 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik moet hoog nodig de faq gaan lezen, zodat ik ook eens wat pics kan uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |