quote:Volgens mij zei Ellen dat Floor 12 was.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:32 schreef Basic het volgende:[..]
tja bram heeft de script niet goed gelezen denk ik hehe
quote:Dank je! Ik heb altijd gelijk.
Op woensdag 11 februari 2004 01:04 schreef Basic het volgende:
je hebt gelijk idd
quote:Het ging niet om jou.
Op woensdag 11 februari 2004 01:40 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dank je! Ik heb altijd gelijk.
Ik heb gisteren onderweg naar morgen niet kunnen zien (die stomme ouderavonden ook altijd ) En aangezien ik zondags niet kan kijken wegens schoonoudersbezoek
zou ik graag van jullie een update krijgen. Heb ik iets bijzonders gemist. Hoe reageerde Clair op Lieve? Is er wat gebeurt tussen Brammetje en Pleur?Is Arthur eindelijk doorgedraaid omdat zijn Inge hem niet wil?
Wat?Wat?Wat?
quote:Fleur heeft tegenover Dash 3-In-1 bekend dat ze Bram leuk vindt, maar Bram weet het zelf nog niet. Joost is er achter gekomen dat Tuur de schuld van Tara heeft afbetaald en dat hij dus voor de kat haar kut de helft van zijn loon afdraagt, zolang hij nog op de postkamer werkt, want te laat komen en te vroeg naar huis gaan vindt men er niet vet heftig. Claire woont for the time being in de Waalberg, want Huug heeft haar d'ruit gegooid. Lieve wordt door de Couwenbergs liefdevol ontvangen. Ze heeft de familie van haar ziektebeeld op de hoogte gesteld. Alleen Renée heeft wat te mekkeren, want zij is het beu dat er om de haverklap nieuwe mensen in huis worden genomen.
Op woensdag 11 februari 2004 12:13 schreef raarvogeltje het volgende:
Hallo allemaalIk heb gisteren onderweg naar morgen niet kunnen zien (die stomme ouderavonden ook altijd
) En aangezien ik zondags niet kan kijken wegens schoonoudersbezoek
zou ik graag van jullie een update krijgen. Heb ik iets bijzonders gemist. Hoe reageerde Clair op Lieve? Is er wat gebeurt tussen Brammetje en Pleur?Is Arthur eindelijk doorgedraaid omdat zijn Inge hem niet wil?
Wat?Wat?Wat?
quote:op 'n sarcastisch toontje, ja... Floor is 16 of 17 (eerst zeiden ze 16, later 17 dus ze is óf jarig geweest óf ze weet het zelf niet helemaal)...
Op dinsdag 10 februari 2004 23:54 schreef Ambrosius het volgende:Volgens mij zei Ellen dat Floor 12 was.
quote:Is dat waar?
Op woensdag 11 februari 2004 16:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra is haar boeltje aan het bijeenpakken, want ze is zo stom om haar studie voor die schuinsmarcheerder Daan op te geven en bij hem in Kroatië te gaan wonen. Van de andere kant is dat ook weer gunstig, want dan verdwijnt dat nietszeggend figuur uit ONM. Als het goed is gebeurt dat volgende week vrijdag.
quote:als ik volgende week tijd heb, ga ik m inscannen en hier dumpen. ik heb ook nog andere ONM-artikelen gevonden in oude Break-Out!'s. die komen er ook nog bij.
Op woensdag 11 februari 2004 16:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Let ff op 't Veronica Magazine van komende en de daaropvolgende weken. Een aantal weken lang komen er interviews met GTST- en ONM- sterren. In de gids van volgende week staat een interview met Sebastiaan Labrie (Olaf uit ONM en Ray uit GTST).
quote:Ik heb 'm al gescand, maar ik weet bij God niet hoe ik 'm hier moet dumpen.
Op woensdag 11 februari 2004 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
als ik volgende week tijd heb, ga ik m inscannen en hier dumpen. ik heb ook nog andere ONM-artikelen gevonden in oude Break-Out!'s. die komen er ook nog bij.
quote:Ik heb die jpeg naar je gemaild. Zal zo aankomen. Is ongeveer 1,7MB.
Op woensdag 11 februari 2004 17:23 schreef ChatGirl het volgende:als ik volgende week tijd heb, ga ik m inscannen en hier dumpen. ik heb ook nog andere ONM-artikelen gevonden in oude Break-Out!'s. die komen er ook nog bij.
quote:Je maakt zeker een grapje? één pagina van 1.7 mb?
Op woensdag 11 februari 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik heb die jpeg naar je gemaild. Zal zo aankomen. Is ongeveer 1,7MB.
quote:400 Dpi.
Op woensdag 11 februari 2004 18:14 schreef Svensational het volgende:
Je maakt zeker een grapje? één pagina van 1.7 mb?
quote:Ik snap je niet
Op woensdag 11 februari 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
400 Dpi.
heb ook maar even een tripod site aangemaakt waar ik al die artikelen en zo op kan douwen. t worden anders nog al wat losse accounts.
misschien morgen of anders zaterdag of zondag.
quote:Done.
Op woensdag 11 februari 2004 18:38 schreef Svensational het volgende:Ik snap je niet
Mail het ook eens naar mij
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
svennie85@hotmail.com
quote:Strakke actie van Kim... en m'n e-mail bestaat wel!
Op woensdag 11 februari 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Strakke actie van Joost ...
quote:De mailserver kotst de mail terug als "undeliverable" ...
Op woensdag 11 februari 2004 20:25 schreef Svensational het volgende:
Strakke actie van Kim... en m'n e-mail bestaat wel!
Kim is gewoon een prachtmeid! Lief, leuk, mooi, huiselijk. Wat wil je als man nog meer?
quote:Wat???? Die andijvie?
Op woensdag 11 februari 2004 20:25 schreef Svensational het volgende:Strakke actie van Kim...
quote:Hoe ze tekeer ging tegen Tara
Op woensdag 11 februari 2004 20:52 schreef soapie het volgende:[..]
Wat???? Die andijvie?
quote:Andijvie is altijd lekker, dus strak!
Op woensdag 11 februari 2004 20:52 schreef soapie het volgende:
Wat???? Die andijvie?
Ik vond het wel erg leuk dat Kim tegen Tara zegt wat ze van haar denkt: kutwijf! Dat is Tartara toch ook!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |