quote:Hugo heeft het op een akkoordje gegooid met de scriptschrijvers, die Niels aan geheugenverlies laten lijden, maar Niels (niet voor niets een neuroloog) weet zich over een tijdje toch weer alles te herinneren.
Op maandag 2 februari 2004 20:25 schreef Vaatdoek het volgende:Ik snap het niet, als Niels bijkomt dan zal hij toch vertellen wat er gebeurd is en valt Hugo toch door de mand?
![]()
quote:Huug heeft 'm eerst nog ff doorelkaargeschud. En dan neemt die hufter 'm ook nog de portemonnee af. Huug, wees een vent en zegt dat je die vreemdneuker een paar beuken (klappen, geen bomen
Op dinsdag 3 februari 2004 09:56 schreef Jazzpa het volgende:
Loopt het bloed op plaatje 21 van 23 (post van Wup) nou omhoog bij het oor van Niels?
quote:volgens mij heb je gelijk, het klopt niet helemaal. Ik heb er nog even een klein filmpjuh van gemaakt voor de liefhebbers [Flash formaat, leek me het meest algemeen]
Op dinsdag 3 februari 2004 09:56 schreef Jazzpa het volgende:
Loopt het bloed op plaatje 21 van 23 (post van Wup) nou omhoog bij het oor van Niels?
http://www.paganplace.net/images/fok/30-01-2004/30-01-2004_005.html
quote:Waarom maak je dat filmpje niet zo dat ik het kan downloaden?
Op dinsdag 3 februari 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
volgens mij heb je gelijk, het klopt niet helemaal. Ik heb er nog even een klein filmpjuh van gemaakt voor de liefhebbers [Flash formaat, leek me het meest algemeen]http://www.paganplace.net/images/fok/30-01-2004/30-01-2004_005.html
quote:ik zet er wel een download linkje onder.
Op dinsdag 3 februari 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom maak je dat filmpje niet zo dat ik het kan downloaden?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ariël Visser: "Wie speelde Glenn in Bon Bini Beach?"
Joost tegen Tara: "Jij denkt ook alleen maar aan jezelf"
quote:Maurice Zegers.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ariël Visser: "Wie speelde Glenn in Bon Bini Beach?"
quote:Ik heb niks aan een swf.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:09 schreef Wup het volgende:
ik zet er wel een download linkje onder.
quote:wat zeur je toch, stond er netjes bij hoor. Wat moet je dan [ en probeer het eens lief te vragen....]
Op dinsdag 3 februari 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb niks aan een swf.
quote:Een mpeg, van de hele aflevering.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
wat zeur je toch, stond er netjes bij hoor. Wat moet je dan [ en probeer het eens lief te vragen....]
quote:jah, je kan de boom in. Weet je hoe groot dat is......
Op dinsdag 3 februari 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een mpeg, van de hele aflevering.
quote:Of bedoel je Maurice Seegers?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Maurice Zegers.
quote:The one and only ...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
Of bedoel je Maurice Seegers?
quote:Heb jij geen lief vrouwtje op de bank zitten om al je tijd en energie in te steken
Op dinsdag 3 februari 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Een mpeg, van de hele aflevering.
quote:Jawel. Daar steek ik meer in dan je denkt!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:05 schreef Markie-Mark het volgende:Heb jij geen lief vrouwtje op de bank zitten om al je tijd en energie in te steken
quote:Het zag er al zo vreemd uit...
Op dinsdag 3 februari 2004 18:37 schreef Wup het volgende:[..]
volgens mij heb je gelijk, het klopt niet helemaal. Ik heb er nog even een klein filmpjuh van gemaakt voor de liefhebbers [Flash formaat, leek me het meest algemeen]
http://www.paganplace.net/images/fok/30-01-2004/30-01-2004_005.html
Lijkt wel een beetje dat zwarte spul uit de X-Files wat door je lichaam stroomt...
Maandag 2 februari
Daan vraagt Kyra bij hem te blijven in het verre Kroatië. Kyra zou niks liever willen, maar ze weet niet of ze haar studie in Nederland wil opgeven. JP krijgt een brief onder ogen waar hij nogal ondersteboven van is. Hij is ervan overtuigd dat Koen hier verantwoordelijk voor is. Hierdoor komt Aafke tussen twee goede vrienden in te staan. Claire schrikt wanneer ze hoort dat Niels met spoed binnen wordt gebracht in het Beatrix ziekenhuis. Wanneer Hugo ook het ziekenhuis binnenstormt, begin Aafke zich af te vragen wat er is voorgevallen.
Dinsdag 3 februari
JP krijgt flinke bonje met Aafke en neemt per direct ontslag. De roddel gaat snel en iedereen bekommert zich om JP en De Engel, totdat Tara opmerkt dat zij ook op straat komt te staan als dit alles waar is. Om alles nog dramatischer te maken, vertelt Kyra aan Ariel dat ze overweegt om naar Kroatië te gaan. Niels is in kritieke toestand terechtgekomen en Hugo besluit hem te opereren. Wanneer Joost zijn postronde doet, komt hij zijn verbaasde vader tegen, die zich afvraagt wat Joost in het ziekenhuis doet.
Woensdag 4 februari
Claire probeert uit te vinden of Hugo op de hoogte is van haar slippertje met Niels. Ingrid begrijpt dat Arthur niet de persoon is die zich gemakkelijk laat afwimpelen. Lizzy heeft moeite om enthousiast te reageren op Kyra's plan met Daan: ze vindt dat Daan haar liefde niet waardig is. Bram gaat zo in zijn werk op dat hij zichzelf en zijn relatie voorbij loopt, met verstrekkende gevolgen.
Donderdag 5 februari
Tara weet op geheel eigen wijze Carlo's gevoelens over zijn verloving met Kim nieuw leven in te blazen. Bettina wordt onaangenaam verrast door Kyra, die aankondigt dat ze ontslag wil nemen. Koen belandt in De Engel midden in een protestmanifestatie van buurtbewoners. Hij probeert zichzelf er op elegante wijze uit te redden. Joost mag dan een nieuw baantje hebben, hij verliest niet zijn oude streken.
Vrijdag 6 februari
De strijd om het voortbestaan van De Engel zorgt op verschillende gebieden voor verstoorde relaties. Wanneer Niels ontwaakt uit zijn coma, wachten Joyce en Renee gespannen aan zijn bed: is hij nog de oude Niels die ze kenden voor zijn ongeluk? Claire doet wanhopig haar best om 'een goede vrouw' voor Hugo te zijn. Een door haar georganiseerd romantisch diner loopt echter totaal uit de hand.
quote:nah daar zullen Tara en Joost wel niet bij worden uitgenodigd. Jammer.
Op woensdag 4 februari 2004 15:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Korte vooruitblik: Vrijdag 6 februari
Claire doet wanhopig haar best om 'een goede vrouw' voor Hugo te zijn. Een door haar georganiseerd romantisch diner loopt echter totaal uit de hand.
quote:Helaas niet, want dan had Joost een paar leuke foto's kunnen maken.
Op woensdag 4 februari 2004 16:59 schreef Wup het volgende:nah daar zullen Tara en Joost wel niet bij worden uitgenodigd. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |