quote:Ja, werd niet eens door de voice over aangekondigd.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:06 schreef dr.dray het volgende:
Goede cliffhanger voor het weekend
Ze hadden alleen wel wat meer aandacht mogen besteden aan de 2000-ste aflevering...
Ik kan Huug wel begrijpen. Gaat die wikser van een Niels met zijn hoer ... ehhh ... vrouw nöhcken. Ik had 'm ook met een knuppel in de nek geslagen. En niet te zuinig ook!
quote:Die dikke. Ariël genaamd
Op vrijdag 30 januari 2004 20:46 schreef Stefan- het volgende:
hahah leuk einde maarruh mischien domme vraag maare wie is "Dash 3-in 1 "
quote:Dash 3-in-1, Omo, Persil, Vizier Ultra, Dreft, Robijn, Ariel.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:46 schreef Stefan- het volgende:
hahah leuk einde maarruh mischien domme vraag maare wie is "Dash 3-in 1 "
Dash 3-in-1 werd vroeger in een kartonnen ton geleverd.
quote:Die GAAT niet weg. Die wordt WEGGEROLD!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:55 schreef Stefan- het volgende:
ohh intereseert me weinig dat die weggaat
Ja, Babette21, ik ben een gevoelloze klootzak, ik weet het nu wel ....
quote:Ik ga bij nader inzien toch maar voor een recast.....
Op vrijdag 30 januari 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
Ik hoop dat ze haar dan maar flink vermoorden ofzo......
ik heb het trouwens de hele week niet gezien, gaat nog een leuk zondagje worden denk ik.
quote:Neem dan je kunstgebit er maar uit, want het wordt klappertanden van de spanning.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:19 schreef Wup het volgende:ik heb het trouwens de hele week niet gezien, gaat nog een leuk zondagje worden denk ik.
Vond die cliffhanger van vorig seizoen trouwens erg matig...
quote:Ik vond de cliffhanger wel goed, maar de afwerking er van (aflevering 1 van dit seizoen) matig. Ik had op een massale vechtpartij gehoopt. Lekker hooligannen.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:25 schreef Shoplifter14 het volgende:Vond die cliffhanger van vorig seizoen trouwens erg matig...
quote:als er iemand irritant is, is het Joost wel....
Op vrijdag 30 januari 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op de van Walsums kan ik, op Joost als uitzondering na, slaan zonder moe te worden.
quote:Duuk.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:27 schreef BVO het volgende:[..]
Als ik me goed herinner Arthur, Bram, Ellen, Aafke, Claire, Dash 3-in-1, Carlo en ehmm nog eentje geloof ik.
quote:En ikke, als ik Babette21 moet geloven!
Op vrijdag 30 januari 2004 21:33 schreef Wup het volgende:
als er iemand irritant is, is het Joost wel....
Hahahahahahahahaha!
quote:Hij is de Messias. Volgende week staat hij weer op. Zie Veronica Magazine.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:44 schreef Stefan- het volgende:
ow ik had er genees bij nagedacht dat hugo nu dus dood is O.o'
quote:Whoei
Op zaterdag 31 januari 2004 17:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op donderdag 19 februari 2004 keert Victor terug in ONM. Interpol heeft 'm in Bulgarije gevonden en brengt 'm naar Ulft terug, alwaar hij in een psychiatrische inrichting belandt. Door de hersenbeschadiging is Victor zodanig geestelijk gehandicapt geraakt dat hij een gevaar voor zichzelf en de samenleving is geworden. Een aantal onopgeloste moorden kan op zijn naam staan.
quote:Tja, zijn hele leven is door zijn werkobesessie verwoest. Tuur heeft er ook schuld aan. Niet alleen omdat hij de apparatuur bediende, maar ook doordat hij zijn bek niet dichthield.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:18 schreef Riann het volgende:
Whoei![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 31-01-2004 17:44]
quote:?
Op vrijdag 30 januari 2004 18:44 schreef Iwan1976 het volgende:En over een jaar verschijnen er à la Goudkust allemaal nummers in het decor....
quote:Wat jammer dat ONM in Amsterdam plaats vindt. Ga toch fietsen met die fantasieën van je
Op zaterdag 31 januari 2004 17:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op donderdag 19 februari 2004 keert Victor terug in ONM. Interpol heeft 'm in Bulgarije gevonden en brengt 'm naar Ulft terug, alwaar hij in een psychiatrische inrichting belandt. Door de hersenbeschadiging is Victor zodanig geestelijk gehandicapt geraakt dat hij een gevaar voor zichzelf en de samenleving is geworden. Een aantal onopgeloste moorden kan op zijn naam staan.
quote:ONM speelt nog steeds in Ulft, maar men laat steeds beelden uit Amsterdam zien. En ik ga nu niet fietsen, want hier zijn zware windstoten.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:43 schreef Svensational het volgende:
Wat jammer dat ONM in Amsterdam plaats vindt. Ga toch fietsen met die fantasieën van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |